2014: may the powder be with you

2014: may the powder be with you
Maak er een knallend 2014 van
Maak er een knallend 2014 van

Een nieuw jaar, nieuwe kansen. Nee, we gaan niet terugkijken. We kijken vooruit. Nieuwe poeder, nieuwe avonturen, nieuwe bestemmingen. Geen filosofische beschouwingen, maar simpelweg genieten. Poeder ver weg, of dichtbij… feitelijk maakt het niets uit. Stoke is universeel.

We hopen het komende jaar nog veel verhalen met jullie te kunnen delen en jullie met ons. Het eerste wapenfeit zal het Safety boek zijn. De kerstdagen zijn dagen om samen te zijn… en dat hebben Arjen en ik geweten. Samen met onze vrienden van Totenmet ontwerpen hebben we noest doorgewerkt aan de realisatie van de Safety boeken. De ontwerpen zijn op weg naar de drukker.

De machines staan klaar, het papier is gereed. We gaan nu de fase in van testen en proefdrukken. Als dan alles gereed is, dan zal als alles volgend planning verloopt in week 2 of 3 van januari het eerste boek van de band rollen. En vanwege het enorme succes tot nu toe hebben we de aanbieding verlengd:

Tot het moment dat de eerste druk van de band rolt bestel je de boek(en) (inclusief toegang tot het online deel) voor € 49,95 per boek. Daarna (medio januari) zijn de kosten per boek (inclusief toegang tot het online deel) € 59,95 plus verzendkosten. Start 2014 kortom goed met de wePowder Safety Academy!

Stoked!

Op een knallend 2014

Arjen en Morris

meteomorris

Replies

Advanced
BowenAuthor1 January 2014 · 09:05

Happy pow year everybody!

Expert
DexterAuthor1 January 2014 · 17:04

Happy New Year!

www.mrtnproductions.com
Advanced
dejongarnoAuthor1 January 2014 · 18:12

Voor jullie en alle Wepowderaars een mooi, avontuurlijk en poederrijk 2014!!

Mooi initiatief mannen dat boek, gefeliciteerd! Ik heb deel 1 van de cursus met veel plezier doorgewerkt en ga nu aan deel 2 beginnen; ben benieuwd…

Succes met alle komende plannen, trips en updates!

Advanced
skiesterAuthor1 January 2014 · 19:44

Ja we kijken vooruit! Ik heb zin in 2014!!

Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
Advanced
ConstantAuthor1 January 2014 · 22:17

Ik wens iedereen een hele goede wintersport toe in 2013. Liefst met veel poedersneeuw!

I need Coffee, you need Coffee, we all need Coffee.................
Beginner
JespervzAuthor1 January 2014 · 23:10

Happy new year!

Elite
kanskiAuthor2 January 2014 · 09:38

Happy new year! Stay safe…

Never ski faster than your guardian Angel can fly!
Advanced
alexsvwAuthor2 January 2014 · 10:55

Happy New year! Dat het maar weer een mooi jaar mag worden.

Walking down a mountain is a waste of gravity
Reply
Never miss a PowderAlert!

Get updates on the latest news, PowderAlerts and more!