Het Safety boek komt er aan

By meteomorris on 5 January 2014 · 23

Zo, het eerste boek van de wePower Safety Academy is naar de drukker en binnen 2 a 3 weken rollen de eerste exemplaren van de band. Waar kerst een tijd is om samen te zijn, hebben Arjen en ik dat nogal letterlijk genomen. Onze kerstperiode zijn we samen met het team van totenmet ontwerpen continue bezig geweest om module 1 van de Safety Academy om te zetten naar een boek. En we vinden zelf dat het resultaat er mag zijn, waarmee we het kwaliteitsniveau van de Academy weer een stap hoger hebben gelegd.

Hoe werkt het?

Bij aankoop van het boek ontvang je gratis toegang tot het online deel van de wePowder Safety Academy. De inhoud van het boek is dus gelijk aan de inhoud van de online wePowder Safety Academy. In het online gedeelte vind je de ondersteunende video's en toetsvragen. Zo kan je zelf bepalen hoe je prettig studeert. Op je laptop, tablet, smartphone, of old-school via het boek! Voor beide modules zal er een mooi, dik boek verschijnen.

Een willkeurige pagina uit het boek
Een willkeurige pagina uit het boek

Wanneer komen de boeken uit?

Het boek bijn Module 1 verschijnt medio januari en we zijn al druk bezig module 2 . Maar wanneer je het safety boek nu al aanschaft dan krijg je direct toegang tot het online gedeelte van de wePowder Safety Academy en valt het boek vanzelf bij je op de mat. Waarom je nu moet starten? Omdat je dat geld scheelt!

Veel praktische tips
Veel praktische tips

Bestel nu!

Want tot het moment dat de eerste druk van de band rolt bestel je de boek(en) (inclusief toegang tot het online deel) voor € 49,95 per boek. Daarna (medio januari) zijn de kosten per boek (inclusief toegang tot het online deel) € 59,95 plus verzendkosten. Start 2014 kortom goed met de wePowder Safety Academy!

Wat beelden van het eerste boek

232 pagina's, 7 hoofdstukken, tientallen paragrafen, honderden foto's en illustraties en de basiskennis over veiligheid buiten de pistes. We zijn er trots op. Een selectie van beelden uit het boek.

Neem je al deel aan de Academy?

Dan hoef je niets te doen (je betaalt niets extra). Je ontvangt de boek(en) van de module(s) die je hebt gedaan vanzelf op je deurmat! Daarom hadden we je adres nodig. Weet je nog ;)

Feedback en recensies

Vraag jij jezelf af of de wePowder Safety Academy wat voor jou is? Onderstaand vind je enkele recensies van cursisten.

*Helder, duidelijk, goed beeld- en videomateriaal maar het allerbelangrijkste: heel toegankelijk!

*Serieuze theorie en heldere voorbeelden in dat 'behapbare' jasje met prikkelende toetsvraagjes tussendoor. Volgens mij hebben jullie hier een future-classic neergezet.

*Zo, net de eerste module afgerond. Echt super werk. Ik merk dat ik veel geleerd heb en dat het goed blijft hangen.

Dus wacht niet langer en start nu met de wePowder Safety Academy! Voor € 49,95 een dik boek, alles online, video's, toetsen en het belangrijkste: je bent bewuster en veiliger onderweg deze winter!

Comments

• MarkieMark
    Beginner
    MarkieMark op 6 January 2014 · 01:16
    Ik ben benieuwd! Ziet er goed uit 😃
    Een dag niet geskied is een dag niet geleefd
  • Mitchel.
    Expert
    Mitchel. op 6 January 2014 · 08:56
    Same Here! Kan niet wachten!
    Skiing is Freedom!
  • PeterSchrier
    Beginner
    PeterSchrier op 6 January 2014 · 09:25
    ziet er erg mooi uit!!!
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 6 January 2014 · 11:46
    Dit ziet er weer erg strak uit mannen!
  • AvdL
    Beginner
    AvdL op 6 January 2014 · 12:21
    @meteomorris @Arjen Nogmaals m'n complimenten! Ik heb Module 1 afgerond, nu bezig met Module 2. Zit goed in elkaar, helder, duidelijk, goede studie. Ik zie de boeken wel verschijnen 😃
    It's all about the turns duuuuuude!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 6 January 2014 · 14:41
    @AvdL, dank je!
    May the powder be with you.
  • Remmie
    Advanced
    Remmie op 6 January 2014 · 22:16
    @metomorris mijn vriendin heeft hem mij kado gedaan maar geen adres ingevuld, valt hij dan bij mij op de mat?
  • Remmie
    Advanced
    Remmie op 7 January 2014 · 08:36
    @Meteomorris bedoelde ik hierboven ;(
  • CPet
    Advanced
    CPet op 7 January 2014 · 08:39
    Wouw lig al bij de brievenbus om ditmooie dubbele bundel aan te nemen. Kan ik hem voegen bij mijn andere mooie Wepowder boek......
    Let the snow come!
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 7 January 2014 · 09:22
    Pfff zou hem voor de plaatjes en het design van totenmet alleen al bestellen...
  • bramdm
    Beginner
    bramdm op 8 January 2014 · 00:05
    Vet! Ziet er strak uit.
    Ride more.
  • Schneebegeistert
    Tourist
    Schneebegeistert op 10 January 2014 · 11:39
    Uhm, ik heb me aangemeld voor de academy en ook betaald, maar er is geen factuur beschikbaar en direct contact maken lukt niet door de installatie van Outlookfunctie. Ik vroeg me af of alles goed is gegaan en of alles in orde is. Als ik factuur aanklik krijg ik een lege pagina. Het bedrag is wel afgeschreven van mijn rekening....
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 10 January 2014 · 14:33
    @Schneebegeistert, neem even contact op met arjen@wepowder.nl. Dan kan hij het checken voor je.
  • CPet
    Advanced
    CPet op 10 January 2014 · 14:58
    Lig nog steeds voor de brievenbus maar nog niks 😉 Krijg het wel koud onderhand.....
    Let the snow come!
  • Dennnnis
    Beginner
    Dennnnis op 11 January 2014 · 09:53
    nice jongens, goed gedaan! ik ben enorm benieuwd
    sneeuw, pffff
  • jefrem
    Beginner
    jefrem op 11 January 2014 · 10:32
    vraagje:
    als ik uit het boek ga leren en wil de toets maken na een hoofdstuk lezen komt er dan een optie om het hele hoofdstuk (online) over te slaan en gelijk de vragen te maken?anders moet je alsnog alle paragrafen online doorbladeren.
  • gehandekoker
    Beginner
    gehandekoker op 14 January 2014 · 13:15
    Hopelijk kan het boek er zijn voor vrijdag 24 januari! Vertrek dan twee weken naar zuid-franse alpen en zou het graag meehebben! 😋
  • Bazz
    Beginner
    Bazz op 16 January 2014 · 16:09
    elke dag vol spanning naar huis...
    Zou hij er zijn???
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 16 January 2014 · 18:23
    @gehandekoker, we doen ons best
    @Bazz, het schijnt dat we morgen of na het weekend het eerste exemplaar in handen hebben.. Het aftellen is begonnen.
  • Bazz
    Beginner
    Bazz op 17 January 2014 · 09:00
    @meteomorris Dan zal je vandaag wel super stoked zijn 😉
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 17 January 2014 · 09:05
    @Bazz vol spanning zit ik al te wachten.. Als de eerste beelden er zijn, zetten we ze online. Boeken gaan we volgende week de distributielijn in doen. (Dat betekent verpakken, adresseren, frankeren, koffie drinken, verzenden, nog eens koffie drinken, blarenpleisters halen, nieuwe koffie halen, af en toen eens slapen en dan wachten op jullie stoke..)
    Zin in!
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 17 January 2014 · 11:31
    @meteomorris, is het de bedoeling dat ook mensen die de academy cadeau gekregen hebben, het boek ontvangen?
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 17 January 2014 · 11:32
    @EmileHendrix, ja. Die krijgen nog een aparte mail om het juiste adres te achterhalen.

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro