DE seizoensafsluiter

• ThijsKennis
    Expert
    ThijsKennis op 10 May 2010 路 17:41
    Uiteindelijk zijn we allemaal wannabe's wan er is altijd wel iemand beter!;D Dus zeker weten!
    Pow!
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 10 May 2010 路 18:09
    Dank je Powderskifun 馃槂 Dan kom ik wel even kennismaken. Tot zaterdag.

Arjen
  • riquardh
    Advanced
    riquardh op 10 May 2010 路 18:45
    Hmmm ik wil dus komen maar krijg geen vervoer geregeld vanuit amsterdam... iemand die toevallig ook vanuit amsterdam richting De Seizoensafsluiter gaat? of die mij eventueel ergens op zou kunnen pikken bij een station?

grtz
    Snow Gives Pleasure, Freeriding Is Pleasure!!
  • barries
    Tourist
    barries op 10 May 2010 路 23:15
    ik ben er ook bij, samen met sterman
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 11 May 2010 路 20:59
    I'm in! Moet nog even kijken hoe laat ik precies heen en weer rijdt, maar ik ga vanuit Haarlem, ben niet te beroerd om even om te rijden via Sloterdijk oid en kan vier man meenemen. Ik wil graag het surffilmfestival meepikken in Z'voort, dus ga wss vroeg heen en ook op een respectabele tijd weer terug.
    "Some people will tell you that slow is good, but I'm here to tell you that fast is better.
  • Fons
    Tourist
    Fons op 11 May 2010 路 22:49

I'm in! Moet nog even kijken hoe laat ik precies heen en weer rijdt, maar ik ga vanuit Haarlem, ben niet te beroerd om even om te rijden via Sloterdijk oid en kan vier man meenemen. Ik wil graag het surffilmfestival meepikken in Z'voort, dus ga wss vroeg heen en ook op een respectabele tijd weer terug.

Surffilmfestival is toch zondag? Of ben ik nu in de war?
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 12 May 2010 路 14:10

Surffilmfestival is toch zondag? Of ben ik nu in de war?

Nee, ik ben in de war. Kortom, ik kan langer blijven op de borrel!
    "Some people will tell you that slow is good, but I'm here to tell you that fast is better.
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 15 May 2010 路 22:27
    Nou, we hebben je toch gemist. En ik heb gescoord. Ik heb de sickstick de sickstick de sickstick de siiiihiiickstiick!!
    en de legend!!!! Mijn quiver is bijna compleet, in 脙漏脙漏n klap!
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 15 May 2010 路 23:12
    En ik heb toch niet de goede aankoop gedaan die ik dacht te doen. Een paar BD Kilowatts met Marker Duke bindingen. Nieuw en ongebruikt, maar het is de grote Duke binding terwijl voor mijn schoenen de kleinere volstaat. Jammer, jammer. Edit 16/5 10:25u Ach, wat zit ik weer te zeuren. De large weegt 30 g meer dan de small. Op een totaal van 2,6 kg voor de twee bindingen  ;D
    Het was verder overigens een zeer geslaagde happening. Leuk om iedereen te ontmoeten.

Arjen
  • Dio
    Advanced
    Dio op 15 May 2010 路 23:35

Nou, we hebben je toch gemist. En ik heb gescoord. Ik heb de sickstick de sickstick de sickstick de siiiihiiickstiick!!

Waaaaattt!!?? En Morris wilde die zelf zo graag hebben..! Gefeliciteerd, volgens mij was je al maanden verliefd.
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • Benski
    Advanced
    Benski op 16 May 2010 路 09:17
    is er gisteren nog veel verkocht dan, het leek mij dat de geboden bedragen veel te laag waren?
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 16 May 2010 路 09:37
    Morris heeft er op een gegeven moment minimumprijzen op gezet. Toen ik wegging was misschien nog geen kwart verkocht.
  • Nielsie
    Tourist
    Nielsie op 16 May 2010 路 13:35
    wat voor prijzen waren dat dan en is er nog wat is er nu nog overgebleven dan?
  • QmaartenQ
    Beginner
    QmaartenQ op 16 May 2010 路 13:46
    Ik heb de Elan Boomerangs gescoord, me happy!  馃槂
    Niet dat ik ze echt nodig had naast de Katana's en Powderboards, maar het maakt wel een leuke poeder quiver.  ;D
    Bovendien hebben ze demo bindingen en daardoor kan ik ze uitlenen aan familie en vrienden die de afgelopen jaren aan het mopperen waren op al die verse sneeuw die op de pistes lag en het daardoor maar lastig ski脙芦n vonden en zelfs flink gecrashed zijn daardoor.  ;D Ik had kennelijk te weinig overtuigingskracht om ze bredere ski's te laten huren, maar nu is er geen excuus meer.  ;D
    Erg leuk BTW om wat mensen te leren kennen en de gezichten erbij te zien!
    @Nicky: bedankt voor het inrijden en de review!
    @Nero: mijn BSL is 335 mm. De achterbak kan nog 2 cm naar voren op de powderboards dus als dat lukt.............. ;D
    powpowwowjippiajippieee
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 16 May 2010 路 14:01
    @nielsie: Het meest voorkomende bedrag was volgens mij 195 euro. Maar voor 脙漏脙漏n board was het slechts 30 euro馃槷
  • nero
    Expert
    nero op 17 May 2010 路 10:08
    Namens ons allen van Snowcountry, iedereen bedankt voor de oprechte interesse. Leuk om te zien dat wepowder zo goed aanslaat. Dat we er met z'n allen maar een succes van mogen maken.

@QMaartenQ:  Toch lachen om elkaar na een jaar of 10 internet te ontmoeten 馃榾

@BMB: boek mij maar in voor cursus skibouwen!

@Morris, bart en arjen: ga zo door!!!

@Rest: GOEDE ZOMER en stay stoked
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 17 May 2010 路 15:59

Hahahaha, cool & vet! Gefeliciteerd. Ik had opeens een klein meisje die h脙漏脙漏l erg zielig was omdat ze een grote kies had die doorkwam. Heb de hele zaterdagmiddag doorgebracht met een klein knuffelaapje op mijn schouder.
  • pulverdude
    Advanced
    pulverdude op 17 May 2010 路 21:54

@nielsie: Het meest voorkomende bedrag was volgens mij 195 euro. Maar voor 脙漏脙漏n board was het slechts 30 euro馃槷

Bedankt wepowderaars dat jullie dat board hebben laten staan. Ik ben de gelukkige eigenaar geworden  ;D
    Ik was helaas te laat voor het feest maar kon op de valreep nog het board kopen ( http://global.skipass.com/gearguide/snowboard/2009/apo/apocalypse-1.ht...). 
    Let the riding do the talking and you've said enough

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro