Nieuwe wePowder: deel je bugs, klachten etc.

• Hansvoer
    Hansvoer op 13 January 2016 路 14:28
    Bij de beschrijving van Les Quatre Vall茅es mis ik helemaal La Tzoumaz. Terwijl dat echt ook een heel gaaf gebied is. De omgeving van Le Nord is altijd een gaaf freeride-gebied. Fantastische treeruns over de hele berg, met als voordeel dat het op het noorden ligt dus altijd goede sneeuw. Bovendien de geweldige terugkeer via de Vallon d'Arbi is altijd een uitdaging. Alhoewel ik vrees dat ik geen echte freerider ben. Als Vallon d'Arbi voor beginners is... Zeker de steile variant is aardig 45 graden.
    En nog meer dan Nendaz is La Tzoumaz down to earth. Ik prefereer La Tzoumaz ruim boven Nendaz. Ben in beide meermalen geweest.
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 13 January 2016 路 23:22
    Hey @jurrien wil je zeggen dat het Marktplaats deel stuk is? 馃槈
  • misteriks
    Beginner
    misteriks op 14 January 2016 路 10:10
    Bij de routes wordt 2x aangegeven dat de hoogte de start hoogte is. De laatste moet volgens mij eind hoogte zijn

• degrr
    Tourist
    degrr op 17 January 2016 路 14:55
    Ik zou graag topics als 'favoriet' op willen slaan zodat ik ze later nog eens kan bekijken. Is dit mogelijk? Wellicht kijk ik er over heen maar ik kan het niet vinden.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 17 January 2016 路 15:09
    Het zou heel fijn zijn als je notificaties voor een nieuw bericht bij een topic weer uit kunt zetten. Soms ben je wel klaar met een bepaald topic (zoals dit), en is het storend dat je steeds weer de melding weg moet klikken.
  • vasco
    Advanced
    vasco op 17 January 2016 路 17:05
    Goede kaarten maken een goede voorbereiding mogelijk. Vrij vaak komt er op het forum een vraag voorbij zoals: welke kaarten zijn er beschikbaar voor gebied X. Kan zulke informatie worden opgenomen bij de gebiedspaginas?
  • Mars
    Tourist
    Mars op 19 January 2016 路 21:33
    @meteomorris @arjen

Gelieve morgen ook even mijn account te kijken. Bij mij doet de academy het niet meer.
  • kennyvangenechten
    kennyvangenechten op 20 January 2016 路 06:44
    Hier werkt het ook niet meer!
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 20 January 2016 路 12:04
    @Mars @kennyvangenechten Waar gaat het precies mis? Zou top zijn als jullie het even kunnen mailen (arjen 馃槒 wepowder.nl)
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • kennyvangenechten
    kennyvangenechten op 20 January 2016 路 16:19
    Het probleem heeft zichzelf opgelost denk ik! De module kwam niet te voorschijn, enkel het gratis eerste hoofdstuk maar nu is het terug 馃槂
  • ffKnallen
    Advanced
    ffKnallen op 20 January 2016 路 23:06
    @rene er is een probleempje met het forum, kwam er achter dat tussen pagina 1 en 2 topics niet zichtbaar zijn!

Ik zag namelijk eerst splitfest topic staan maar was ff iets anders aan het lezen en vervolgens wou ik dat topic lezen was het opeens verdwenen??? Als ik vervolgens alleen de categorie "chatter" laat zien staat die er wel, maar tussen pagina 1 en pagina 2 is hij gewoon foetsie 馃槈 Succes met het fixen 馃榾

• Rene
    Beginner
    Rene op 21 January 2016 路 12:10
    Damn, ik denk dat je een glitch in de matrix hebt gevonden @ffKnallen 馃槈 We houden het even in de gaten. Ik denk dat het een gevalletje caching is waar het topic net tussen viel....
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • misteriks
    Beginner
    misteriks op 22 January 2016 路 11:39
    Op de frontpage worden de sneeuwhoogtes in inches getoond ipv cm

• Raoultn
    Beginner
    Raoultn op 23 January 2016 路 01:01
    Ha mannen,
    In de safety academy module 1 staat een link naar de praktijkcursussen in het hoofdstuk over EHBBO basics maar als ik daarop klik lijkt het nergens heen te gaan:
    http://ww5.bergredding.nl/

Wellicht ligt t aan mijn browser o.i.d. Zit op Google Chrome Versie 47.0.2526.111 m
    Mocht dat niet zo zijn, waar kunnen we wel onze praktijk oefenen? 馃槈
  • Sacha
    Beginner
    Sacha op 23 January 2016 路 20:10
    Hoi hoi,
    De website ziet er strak uit!
    Nog een foutje in module 1. Bij de test van H5 Mens&Materiaal lijkt er een vraag tussen te zitten die niet volledig is.

Vraag: Wellicht kun je je eerste rit over de Parijse P茅riph茅rique tijdens spitsuur nog wel herinneren. Waarschijnlijk was je gespannen en vooral ook alert. Alert op alle risico
    -Vertrouwdheid
    -Sociale facilitatie
    -Acceptatie
  • Jeroen123456789
    Beginner
    Jeroen123456789 op 23 January 2016 路 20:52
    Miniem spelvoutje in Module II, Sneeuw en Weer, Diepterijp; een "r" mist in het woord snowboarders.

Diepterijp (in het Duits Schwimmschnee) is samen met ingesneeuwde oppervlakterijp zo ongeveer het gevaarlijkste type sneeuw voor off-piste ski毛rs en snowboaders
  • Jeroen123456789
    Beginner
    Jeroen123456789 op 23 January 2016 路 23:34
    Module II, Sneeuw en weer, test

Miniem spelvoutje bij noordelijk component "..jik"

8. Op welke exposities is het gevaar van oppervlakterijp het grootst?
    Exposities met een oostelijk component
    Exposities met een noordeljik component
    Exposities met een zuidelijk component
    Exposities met een westelijk component
  • misteriks
    Beginner
    misteriks op 25 January 2016 路 14:50
    De verwachte sneeuwval overlay lijkt de laatste dagen niet altijd even goed te werken.

Er is voor as zaterdag eea aan sneeuw verwacht, maar op de kaart klopt de overlay niet
  • djmj
    Advanced
    djmj op 29 January 2016 路 22:16
    Volgens mij zit er een foutje in de forecasts / actuals in Noord-Amerika, en dan met name de non-metrical data.

Zo is er bijvoorbeeld in schneeloch Alta, UT volgens Wepowder 254 cm gevallen, volgens Amerikaanse sites 254", wat toch een dikke factor 2.5 scheelt...
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 31 January 2016 路 13:55
    @djmj thanks, we gaan er naar kijken!!
    May the powder be with you.
  • Powter
    Advanced
    Powter op 31 January 2016 路 17:56
    Is het nog mogelijk om, net zoals in de oude versie, weer powder alerts per mail te krijgen?

En ja ik ben op de hoogte van de like knop voor Facebook. Ik heb alleen geen Facebook en krijg al wel wat jaren de alerts per mail.
    Denk dat mijn mailadres wel ergens zwerft... Bedankt...
    Powter
  • Supershapert
    Beginner
    Supershapert op 1 February 2016 路 19:18
    Klopt het dat ik in een topic dat ik heb aangemaakt, de startpost en titel niet meer kan wijzigen ? De EDIT button is verdwenen.

Ik zou namelijk graag wat updates posten ipv weer een nieuwe topic te starten.

TnQ
    Champagne powder is a champagne problem
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 4 February 2016 路 08:33
    Volgens mij staan de sneeuwhoogtes op de homepage in inches ipc in centimeters genoemd.

edit: is nu al weer anders
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 4 February 2016 路 20:03
    Klopt het dat ik in een topic dat ik heb aangemaakt, de startpost en titel niet meer kan wijzigen ? De EDIT button is verdwenen.

Ik zou namelijk graag wat updates posten ipv weer een nieuwe topic te starten.

TnQ Supershapert op 1 feb 2016 19:18

Dat klopt die functie zijn ze vergeten in dit fantastische zelfbouwforum
  • Grim3
    Advanced
    Grim3 op 5 February 2016 路 13:03
    Wanneer ik opnieuw wil inloggen in de safety academy krijg ik de melding dat ik een voucher of aankoop moet doen. Dit terwijl ik module 1 al reeds eerder had aangekocht.

Waarschijnlijk dan met account Grim, Grim1 of Grim2 馃槂

Kunnen jullie dit even nakijken aub?
  • Niels23
    Niels23 op 5 February 2016 路 22:06
    Ik heb laatst k2 Seth 189 gekocht ik ben zelf ongeveer 1.75 ik ben bang dat me ski's te lang zijn wat denken jullie, ik heb ze nu ook te koop staan voor 85,-. Ik zoek iets kleinere twintips voor off-piste voornamelijk

Gr Niels
  • Grim3
    Advanced
    Grim3 op 14 February 2016 路 00:11
    Wanneer ik opnieuw wil inloggen in de safety academy krijg ik de melding dat ik een voucher of aankoop moet doen. Dit terwijl ik module 1 al reeds eerder had aangekocht.

Waarschijnlijk dan met account Grim, Grim1 of Grim2 smile

Kunnen jullie dit even nakijken aub?
    @arjen @meteomorris
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 14 February 2016 路 12:36
    @Grim3 Het is gefixed, je hebt weer toegang! grtz!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Grim3
    Advanced
    Grim3 op 14 February 2016 路 22:57
    @Grim3 Het is gefixed, je hebt weer toegang! grtz! Arjen op 14 feb 2016 12:36

Thanks, Arjen!
  • dennisvanhoek
    Expert
    dennisvanhoek op 16 February 2016 路 14:21
    ik zou graag de topic onderwerpen/ titel later kunnen veranderen op het forum/marktplaats

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro