Nieuwe wePowder: deel je bugs, klachten etc.

• fjh
    Tourist
    fjh op 16 February 2016 路 18:18
    Is het mogelijk om deze fora te doorzoeken? (Ik zit met een paar vragen, maar kan mij niet voorstellen dat ik de eerste ben)
    FJH
  • mh74
    Advanced
    mh74 op 16 February 2016 路 19:50
    Er valt me net iets geks op: op de hoofdpagina staat een lijstje met bestemming 1 t/m 6. Als ik daarna doorklik via "meer bestemmingen" onder het lijstje, zijn nummer 1 t/m 6 andere bestemmingen. Ik zal proberen plaatjes toe te voegen:

hoofdpagina:

meer bestemmingen lijst:

Powder makes me happy!
  • Rene
    Beginner
    Rene op 17 February 2016 路 09:48
    @fjh de zoekbalk bovenin is ook te gebruiken als algemene search. Je zoektermen invoeren en op enter drukken 馃槂

@mh74 het lijstje op de homepage is per dag verschillend. In je printscreen van de homepage gaat er op zaterdag in Belalp het meeste vallen. Maar de doorklik is de lijst voor de komende 6 dagen. Als je hier naar de voorspelling van zaterdag gaat staat Belalp als het goed is dan ook weer bovenaan.

Maar wel 1 punt wat we hierdoor aan kunnen pakken; als je op een bepaalde dag op de homepage zit, er ook voor zorgen dat de doorklik die specifieke dag is 馃槈
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • fjh
    Tourist
    fjh op 17 February 2016 路 22:09
    @Rene, dank voor je hulp maar ik kom er toch nog niet uit. Misschien kun je mij nog iets meer de goede richting in duwen. In mijn geval werkt het bovenstaande zoekveld alleen voor het vinden van ski-dorpen. Als ik iets intik voor het forum dan krijg nada-njente-noppes.....(zie ook screenshot).
    FJH
  • Rene
    Beginner
    Rene op 18 February 2016 路 08:43
    @fjh even op enter drukken of op het zoek icoontje drukken. In de quick suggest komen enkel playgrounds terug 馃槂
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • TimKeuben
    Advanced
    TimKeuben op 23 February 2016 路 14:17
    Hoi! Geen idee of dit ook onder 'bug' valt, maar ik heb nog een factuur open staan bij mijn profiel. Punt is dat ik die al betaald heb. Dient dit als overzicht of hoort het te verdwijnen?
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 26 February 2016 路 07:52
    Ik vind het lastig om het lawine bulletin met de app te lezen. Het Zwitserse bulletin kan alleen in portrait gelezen worden en dan zijn de letters erg klein. Zoomen vind ik lastig lezen omdat je dan het document steeds horizontaal moet schuiven.

Ik zou het fijn vinden als je het bulletin ook in landscape zou kunnen draaien.
  • ErikB
    Beginner
    ErikB op 29 February 2016 路 23:58
    Top weer die laatste verbetering met sneeuw op 2000m! Op mijn mobiel (Android) krijg ik sneeuw in inches te zien terwijl iPad gewoon cm geeft. Is dit een bug of ben ik blind en zie ik de instellingen cm/inches volledig over het hoofd?
    Grtz Erik
  • vasco
    Advanced
    vasco op 3 March 2016 路 07:35
    Op de googlemap achtergrond bij de kaarten van de gebieden, staan op veel plaatsen de liftjes niet ingetekend. Onder andere bij La Grave is geen enkele lift zichtbaar
  • Kendo
    Beginner
    Kendo op 6 March 2016 路 15:58
    @Rene ik probeer mijn topic te editen om er bovenaan in te zetten dat nu onderaan de film is ge眉pload
    In dit topic http://wepowder.nl/forum/topic/223838
    Ik zie alleen nergens een edit knop, ik ben wel ingelogd. Zowel op iPad als laptop zie ik niets....
    RaRa?
    鈥淓in Brett macht Spa脽. Zwei Bretter machen doppelt so viel Spa脽鈥
  • FreeArno
    Advanced
    FreeArno op 9 March 2016 路 15:21
    In dit topic:
    http://wepowder.nl/forum/topic/225628
    zijn er op de pc via Firefox 2 foto's niet te zien die via Internet Explorer wel te zien zijn. Op de iphone en ipad zijn ze ook te zien.
    Gaat om de eerste foto en de laatste foto.
    Dromen zijn er om te realiseren
  • Raoultn
    Beginner
    Raoultn op 13 March 2016 路 12:43
    Ik heb in het (nieuwe?) Guides deel van het forum een topic/oproep geplaatst maar deze is in het forum overzicht niet te zien. (http://wepowder.nl/forum/topic/225943 ) klopt dit? We willen natuurlijk graag dat hij gelezen wordt! 馃槂
  • vasco
    Advanced
    vasco op 2 May 2016 路 16:48
    Op dit moment zie ik bij de forecast niet de overlay met sneeuwhoogtes, enkel de basiskaart.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 3 May 2016 路 20:05
    @vasco, klopt. Onze kaartcomputer is in de zomermodus gegaan. Dit najaar schudden we m weer wakker
    May the powder be with you.
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 16 June 2016 路 16:02
    Ik vind het eerlijk gezegd nogal teleurstellend hoe vroeg in het seizoen de weerkaarten op offline gaan.
    Beter de herfst overslaan en november ook. Dan ligt er toch nog geen base. De laatste twee maanden was er nog prima veel te rijden en zelfs poeder. Meerdere malen viel er 30cm en zelfs 50cm. In november rijden er dan gekken daarvoor naar de Alpen om hun base kapot te rijden terwijl er in het voorjaar plenty base ligt.. Voor een website met als fundatie sneeuwberichten vind ik dat, tja wat zal ik zeggen, bijzonder..?
  • Medicine
    Beginner
    Medicine op 20 June 2016 路 01:09
    Misschien heeft het te maken met de klacht van Ghini, maar kon 19 Juni 's avonds nog sneeuwval totaal zien van afgelopen seizoen en kan het nu nergens meer vinden. Misschien een idee om die gegevens op te slaan en ze voor elk jaar terug te kunnen vinden?
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 12 July 2016 路 16:36
    @Medicine om welk gebied gaat het? Heb je een url van de pagina waar het om gaat? Dan kan ik ernaar kijken.
    May the powder be with you.
  • Medicine
    Beginner
    Medicine op 6 September 2016 路 15:15
    @Medicine om welk gebied gaat het? Heb je een url van de pagina waar het om gaat? Dan kan ik ernaar kijken. meteomorris op 12 jul 2016 16:36

eigenlijk om alle... Kon de ranking van totale seizoen sneuwval (van zowel pyreneen als alpen) niet meer zien.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 7 September 2016 路 09:38
    Komt de shop ooit nog terug? Na mijn oldskool blauwe vlok shirt begint nu ook mn geliefde "snow & cliffs & free & ride" shirt uit elkaar te vallen. 馃槥
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • ffKnallen
    Advanced
    ffKnallen op 12 October 2016 路 13:42
    @Rene zo nu en dan staat de forecast in inches ipv centimeters terwijl ik gewoon op de .nl site zit...
  • Rene
    Beginner
    Rene op 12 October 2016 路 15:12
    Heeeel raar! Heb je toevallig ooit op .com de switch gemaakt naar ft? Dat zou me wat helpen debuggen...
  • PaulC
    Beginner
    PaulC op 12 October 2016 路 16:10
    Is het type font veranderd of is er iets merkwaardigs aan de hand. Ik kan mij niet herinneren alles in Times New Roman te moeten lezen ?
  • ffKnallen
    Advanced
    ffKnallen op 12 October 2016 路 16:28
    Heeeel raar! Heb je toevallig ooit op .com de switch gemaakt naar ft? Dat zou me wat helpen debuggen... Rene op 12 okt 2016 15:12
    Ben wel eens op het forum op .com geweest, maar dat is lang geleden en ik kan niet herinneren die switch ooit te hebben gezien, dus ook nooit gebruik van gemaakt.
  • BMT
    Advanced
    BMT op 17 October 2016 路 18:46
    Hi,
    Als ik een bericht post via mijn iPhone kan ik dat daarna niet meer wijzigen

Ook als ik op like of dislike druk kan ik dat daarna njet meer wijzigen.

BMT
  • sanno
    Tourist
    sanno op 21 October 2016 路 05:00
    niet echt een bug denk ik. Maar enige tijd geleden gaf Morris aan dat hij de "1" in het paspoort niet zag bij iemand waaruit zou blijken dat je module 1 afgerond hebt. Nu zag ik bij mezelf ook geen 1, terwijl ik zeker die ooit afgerond heb. Dus dacht ik dan doe ik het nog een keer: een goede voorbereding voor het komend seizoen. Maar na de eerste algemene test kan ik niet meer verder zonder het boek aan te schaffen en dat heb ik al jaren op de plank staan.
    Mijn vraag ik hoe ik dan toch weer online erin kan komen?
    Toerisski
  • ffKnallen
    Advanced
    ffKnallen op 21 October 2016 路 10:55
    @Rene hij geeft vandaag weer inches aan...
  • waingro
    Advanced
    waingro op 21 October 2016 路 11:56
    Maar enige tijd geleden gaf Morris aan dat hij de "1" in het paspoort niet zag bij iemand waaruit zou blijken dat je module 1 afgerond hebt
    Kan ik mij ook herinneren, maar later gaf die persoon aan dat hij bij de module 1 op voltooien of zoiets was vergeten te klikken.

Het kan zijn dat jij een andere email account hebt gebruikt voor de toenmalige wepowderacademy.com
    Bij de opfrissing van de website hebben ze alles samengevoegd...
    zie ook http://wepowder.nl/forum/topic/210828 en dan de post van Arjen om 1 sep 2015 23:48
    Ik zou dus Arjen een pm sturen.
    AYSABTU - All your stoke are belong to us.
  • mitely
    Expert
    mitely op 25 October 2016 路 21:20
    Hey,

Top Site !!
    Bij ''laat een reactie achter'' een extra preview Button maken , waarin je de
    geschreven text kan zien. (voordat je het verstuurd, misschien praktisch , voor kontrolle) of ook
    noch een mogelijkheid om de text te korrigieren.

en wat dachte je van een soort Zwevende pijl ''terug naar boven''

ciao
    Mitely
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 8 November 2016 路 07:10
    Sinds kort loopt mijn browser vast op de Forecast pagina als ik op een bepaald gebied wil inzoomen. De browser is Firefox 48.0.2 draaiend in MacOsX 10.6.8.
  • waingro
    Advanced
    waingro op 12 December 2016 路 14:41
    Morris schreef in een ander topic
    Wij zijn op de achtergrond alweer aan het werken aan een update van de wepowder website

hierbij mijn suggesties.
    Voor de nieuwe features op website zou het misschien ook mooi zijn als automatisch de username wordt aangevuld indien je iemand zijn aandacht wilt trekken. (indien je typt @meteo... dan wordt deze aangevuld met suggesties ) Zie: http://www.jqueryscript.net/form/Facebook-like-mention-Autocomplete-Pl... of http://www.jqueryscript.net/form/Twitter-Like-Mentions-Auto-Suggesting...
    (Je zou er voor kunnen kiezen dat je enkel autocomplete hebt voor mensen die deel nemen aan de thread, of de hele website na 3 of meer tekens van de gebruikersnaam om mogelijk misbruik te voorkomen.)

Tevens zou het ook relaxed zijn dan er een toolbar in de text editor staat. Met opties om te quoten , bold tekst, bullet points, etc... (Misschien enkel voor desktop view en verbergen indien mobile view)

Wat ik ook fijn zou vinden is dat je een default regio op kunt geven voor de forecast. Nu staat daar standaard altijd de alpen. Ik ben meer ge茂nteresseerd in Scandinavi毛.

Het aanpassen van een topic titel of locken van een thread door de topic starter zou ook fijn zijn. Vooral voor marktplaats post lijkt mij het handig om te kunnen vermelden in de titel dat iets verkocht is.

Ook het waarschuwen dat een topic een tijd niet meer actief is, kan handig zijn. Soms wordt er wel eens op marktplaats advertenties gereageerd die 3 jaar oud zijn. Ofschoon dit wel soms grappige taferelen op kan leveren 馃槂

Het kunnen corrigeren van een plusje om minnetje zou ook fijn zijn. Soms klik je verkeerd waardoor je iemand een -1 geeft. Het lukt dan niet meer dit te corrigeren.

Het zoomen in de forecast werkt niet fijn. De map reageert niet op mijn scrolmuis en handmatig op de plus en min knoppen drukken is lastig op een 27inch monitor. Moet namelijk erg veel met mijn muis bewegen 馃槂

De preview functie zoals hierboven genoemd lijkt me ook fijn evenals die zwevende pijl.
    AYSABTU - All your stoke are belong to us.

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro