wePowder Season Kick Off: 10-13 december

• iPow
    Advanced
    iPow op 1 December 2015 · 10:13
    @Marjorie : ik heb je een PM gestuurd.

Gr. Martin
  • Marjorie
    Beginner
    Marjorie op 1 December 2015 · 10:53
    he Ron, ja, ik was wel in de Zuidalpen met Martijn en Francois vorig jaar, maar snel...😉-?
  • Jeffrey2
    Advanced
    Jeffrey2 op 1 December 2015 · 12:43
    @Marjorie toevallig vorig jaar de roadtrip van powderguides gedaan de 1e week Januari?
    Zo ja, dit keer alleen van de partij of is Pieter er ook bij?

Gr Jeffrey
  • Daniel
    Advanced
    Daniel op 1 December 2015 · 14:30
    @iPow & @Marjorie

Ik kom uit Hoofddorp en heb een Kia Sportage 4x4 op winterbanden staan. Ik kan wellicht nog een ski koffer regelen, maar als de skies kort genoeg zijn om er normaal in te kunnen, heb ik nog 2 plekken vrij.

Ik kan eerder weg, maar moet wel zondag avond terug.

Groetjes
    Daniel
    Laat de zwaartekracht je helpen
  • MTV
    Beginner
    MTV op 1 December 2015 · 14:48
    Wie heeft er nog een plek vrij in de auto richting... Vertrek liefst donderdagochtend, woensdagavond kan ook. Terug wil ik graag zondag einde dag, maar kan de terugreis vast ook anders regelen, als zondag niet past. Ik heb een paar ski's bij. Woon in Den Haag, maar meld me met alle plezier op een ander vertrekpunt.
  • Marjorie
    Beginner
    Marjorie op 1 December 2015 · 20:08
    @Marjorie toevallig vorig jaar de roadtrip van powderguides gedaan de 1e week Januari?
    Zo ja, dit keer alleen van de partij of is Pieter er ook bij?

Gr Jeffrey Jeffrey2 op 1 dec 2015 12:43
    he die Jeffrey, ja toevallig wel 😉
    Op nieuwe skietjes nu! ga lekker even alleen en in maar met Pieter naar la Grave. En jij, alleen?
    gr marjorie
  • Marjorie
    Beginner
    Marjorie op 1 December 2015 · 20:09
    @iPow & @Marjorie

Ik kom uit Hoofddorp en heb een Kia Sportage 4x4 op winterbanden staan. Ik kan wellicht nog een ski koffer regelen, maar als de skies kort genoeg zijn om er normaal in te kunnen, heb ik nog 2 plekken vrij.

Groetjes
    Daniel
    Daniel op 1 dec 2015 14:30

ok dank Daniel, ik laat het nog even weten, misschien gaat ook nog een vriendin van mij..
    gr marjorie
  • Roene
    Advanced
    Roene op 2 December 2015 · 09:52
    Als er al een lijst met deelnemers is dan houd ik me ook aanbevolen om deze te ontvangen (wel al ingeschreven).

Ik ben van plan om donderdagochtend te vertrekken en zondag na het skiën weer huiswaarts gaan. Ik vertrek vanuit Rotterdam en heb nog een plekje vrij in de auto.
  • iPow
    Advanced
    iPow op 3 December 2015 · 10:37
    @iPow & @Marjorie

Groetjes
    Daniel
    Daniel op 1 dec 2015 14:30

@Daniel, bedankt voor je aanbod. Inmiddels heb ik een carpool met @Marjorie en nog een ander, dus we hebben de auto compleet , nu maar afwachten waar we heen moeten rijden...
  • Riku
    Tourist
    Riku op 4 December 2015 · 18:18
    Wie heeft er nog plaats in de auto? Ik kom uit de omgeving van Dordrecht maar ben flexibel qua opstapplek en vertrektijd, let me know!
  • accounter
    Beginner
    accounter op 4 December 2015 · 21:16
    Val Thorens, ik heb er zin in. Voor mij de eerste keer met de kick-off. Ik woon in Nijmegen en wil graag samenrijden. Met een groep mee, of ik kan ook rijden en anderen meenemen (citroen C3, max 3 personen of Peugeot 807 max 5 personen). Donderdag vertrekken, zondag na skiën terug.
    Verder ben ik natuurlijk ook geïnteresseerd in een slaapplek te regelen met meerdere personen. Anderen uit deze regio (of die langs Nijmegen komen)?
  • Jac
    Beginner
    Jac op 5 December 2015 · 07:05
    Ik ben er helaas toch niet bij 😞

Volgens de voorwaarden mag ik mijn inschrijving overdragen aan iemand anders, dus mocht er nog iemand wel kunnen doe dan even een berichtje dan komen we daar vast wel uit.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 5 December 2015 · 14:04
    Wie rijdt donderdagmiddag (eind) of donderdagavond weg (via Utrecht of opstapplek in de buurt ) en heeft nog een plekje over? 😃
  • accounter
    Beginner
    accounter op 5 December 2015 · 23:28
    Ik krijg nog niet veel reacties, heeft iedereen al vervoer en accommodatie?
    @Riku: je mag met mij meerijden, de afstand utrecht-Nijmegen krijgen we met wat overleg wel overbrugd. Heb je al accommodatie?
    Zijn er geen andere deelnemers in de (wijde omtrek van Nijmegen om te carpoolen?
    Heeft iemand nog een slaapplek in de aanbieding?
    Mail me anders even, zie de totale lijst Paul Swinkels
  • Powter
    Advanced
    Powter op 6 December 2015 · 11:45
    Voor de liefhebbers:
    Ik heb nog wel 1 of 2 slaapplekje over in een goedkoop frans appartement. Nadruk dus op goedkoop...
    Het is wel een 6 persoons maar 3 vind ik de max.
    Aangezien ik eerder wegga en later terug zal meerijden moeilijk te combineren worden.
    Powter
  • accounter
    Beginner
    accounter op 6 December 2015 · 20:56
    @Powter, bedankt voor het aanbod. Ondertussen met @Riku afgesproken dat we samen rijden (er kan altijd nog een andere meerijder bij) en met @ipow dat we bij hem in kunnen trekken.
    @Aryen: helaas wij vertrekken relaxed donderdagochtend dus meerijden wordt moeilijk
  • meerjasper
    Expert
    meerjasper op 7 December 2015 · 13:29
    Kan niet wachten!
    Ik zoek nog een lift naar Genève op zondag middag. Mijn vlucht gaat 18:20. Mocht er iemand nog een plekje hebben en op tijd vertrekken, fijn! Zo niet, pak ik de bus en vertrek ik wat vroeger.
  • geert_ski
    Beginner
    geert_ski op 7 December 2015 · 13:29
    Dag Allen! Ik ga ook mee naar de kick-off!

Heb me afgelopen weekend ingeschreven.
    Vorige week was ik al met Epique in Tux dus de eerste meters zijn al gemaakt dit jaar.

Ik ben nog op zoek naar een accommodatie? Heeft er iemand nog wat vrij? Graag een seintje dan.

Verder kan ik een lift aanbieden voor 1 a 2 personen in de buurt van Antwerpen.
    Ik vertrek woensdag middag zodat er donderdag al in-geskied kan worden.
    Wil je meerijden of kunnen we samen rijden, laat maar horen.

Gr Geert
  • Geerten
    Advanced
    Geerten op 7 December 2015 · 13:43
    Yes!

Het is gelukt om oppas te vinden voor mn jongens!
    Ik kan woensdag namiddag al weg.
    Kom uit Arnhem en een heb een XC70 met winterbanden en een koffer.
    Kunnen 3 tot 4 man mee maar als iemand een plekje over heeft dan wil ik ook wel mee rijden.

Geerten
  • japser_be
    Advanced
    japser_be op 7 December 2015 · 15:31
    Naar waar gaat de kickoff dit jaar ?
    Ga niet mee maar ben wel benieuwd ...
  • Dirk77
    Beginner
    Dirk77 op 7 December 2015 · 17:17
    Val Thorens...
  • iPow
    Advanced
    iPow op 9 December 2015 · 20:50
    Nou we zijn er...we vragen ons af of er al meer zijn die morgen willen aanhaken voor wat inrijden morgen?
    Wij zitten in Hotel Le Portillo schuin achter Scandinavian John.

Groet Martin & Daniel
  • marco1862
    Advanced
    marco1862 op 9 December 2015 · 22:04
    Ha Martin en Daniel, wij zijn er ook al. Lijkt me een mooi plan om morgen de boel vast even af te krassen voordat de rest er is.

Pm voor mijn nummer verstuurd.

Groeten, Chris en Marco

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro