Zaandam, het is niet dat de tas veelste krap is hoor . Ik ken mensen die langer zijn dan mij met dit model. Maar ik heb nog een tas dus deze is gewoon overbodig. En ik haal volgend seizoen weer een nieuwe maar dan een met abs.
@w00ter, ik ben net zo lang als jij en heb de versie voor langere mensen (26L) en die zit heel goed. Ik zou zeker geen kleinere willen.
Ik heb 'm hier (http://www.snowsafe.co.uk/product_info.php?cPath=26&products_id=18...) gekocht. Prima service (snelle bezorging) en het lijkt me sterk dat je die tas ergens goedkoper vindt (en je hebt dan ook geen 'Snowsports Tirol'-opdruk).
@evan: Hee, dat is informatie waar we wat mee kunnen. Ik zit nog te twijfelen tussen deze Ortovox en de Evoc FR Pro. Is ongeveer dezelfde tas maar de Evoc zit wat minder om je heen. Ook te krijgen voor zo rond de 120 euro.
@w00ter, ik ben niet bekend met de Evoc FR Pro, maar ik kan wel zeggen dat ik niet zou weten wat ik zou veranderen aan de Ortovox Free Rider 26. Misschien zou ik de tas wat platter maken.
De EUR/GBP verhouding was twee jaar geleden trouwens wel wat gunstiger dan nu en de verzendkosten van Snowsafe zijn hoog, dus mogelijk ben je elders toch goedkoper uit.