Salomon Quest acces Heat

• Pvdh
    Tourist
    Pvdh op 27 December 2015 · 11:30
    Mede wintersporters! Heb een foutje gemaakt met de kerstcadeautjes!

Daarom in de aanbieding: Salomon Quest Custom Heat. Deze dames schoen is met speciale binnenschoenen met verwarming in 3 standen. Hierdoor heb je nooit meer koude voeten!! De schoenen zijn nog niet in de oven geweest en de boekjes en stickers zitten er nog op. Nieuwprijs is 399,- en de maten die ik heb zijn 25 en 26 oftewel 39 en 40 2/3.

Mogen weg voor 350 euro. Ik woon in Amsterdam dus hier kun je eventueel komen passen!
    Foto:
  • Pvdh
    Tourist
    Pvdh op 29 December 2015 · 09:04
    Heb ze nog te koop! Prijs is onderhandelbaar, zeker voor Wepowder leden uiteraard..
  • Pvdh
    Tourist
    Pvdh op 1 January 2016 · 23:04
    Up
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 1 January 2016 · 23:31
    Misschien meer eentje voor wintersporters.nl? Wel met een andere prijs wellicht, want bij Blue Tomato nieuw voor €340. Succes! 😃
  • Pvdh
    Tourist
    Pvdh op 2 January 2016 · 09:46
    @luukie25, daar staat hij ook. Het bedrag is uiteraard onderhandelbaar.. 350 lijkt mij een mooi punt om te beginnen met onderhandelen
  • Pvdh
    Tourist
    Pvdh op 4 January 2016 · 11:25
    Ik heb het advies van bovengenoemde commenter overgenomen: Ze zijn nu te koop voor 300! Je krijgt bij de 300 een opbergtas erbij en ophalen en passen kan gratis in Amsterdam!!
  • Pvdh
    Tourist
    Pvdh op 16 February 2016 · 16:49
    Nieuwe prijs: 250 euro!! nieuwprijs 400 en het model blijft volgend jaar hetzelfde. De schoenen worden geleverd met opbergtas en zowel de schoenen als tas zijn nieuw(kaartjes hangen er nog aan)
  • Aesterium
    Aesterium op 16 February 2016 · 18:47
    Ik ben wel geïnteresseerd en zou ze graag willen passen! Een vriendin wees me op deze thread, dus ik ben verder nog totaal nieuw op deze website.
  • Kuro
    Advanced
    Kuro op 16 February 2016 · 18:58
    "Je krijgt bij de 300 een opbergtas erbij en ophalen en passen kan gratis in Amsterdam!!"

😃 😃 Gratis passen?? Amai, lijkt mij een koopje dan 😃 En zelfs niet moeten bij betalen als men ze zelf komt ophalen? Dit is echt een uniek aanbod lijkt mij 😃 😃 (Best wel grappig geformuleerd)

Succes ermee!
  • Pvdh
    Tourist
    Pvdh op 17 February 2016 · 15:18
    @Aesterium, PM komt er aan!

@Kuro, ik merk inderdaad dat de formulering niet helemaal klopt :')
  • Pvdh
    Tourist
    Pvdh op 23 February 2016 · 18:01
    Schoenen zijn verkocht! Er mag een slotje op!

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro