LIVE: 10-55 cm verse sneeuw

By meteomorris on 4 January 2016 · 6

Vannacht heeft het flink gesneeuwd in de Franse Alpen en het westen van Zwitserland. Onderstaand een overzicht van de mooiste beelden van vandaag. Heb je zelf mooie shots gevonden? Plak ze eronder en deel ze met ons!

Courchevel
Courchevel

Tignes
Tignes

Veel wind in Chamonix
Veel wind in Chamonix

Ook veel wind in Risoul
Ook veel wind in Risoul

La Plagne
La Plagne

La Clusaz
La Clusaz

Comments

• rene2
    Beginner
    rene2 op 4 January 2016 · 11:20
    Goedemorgen Morris , is er al wat meer bekend over de ontwikkeling naar het weekend , stel dat we vrij, zat, zon willen rijden . Of nog ff wachten ?
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 4 January 2016 · 12:03
    @rene2 het weekend wordt turbulent waarmee ik bedoel dat warmte- en koufronten elkaar afwisselen. Ik zou voor hoog kiezen (gebieden met substantieel terrein boven de 1900 meter).
    May the powder be with you.
  • FrankvDelden
    Beginner
    FrankvDelden op 4 January 2016 · 12:36

Je zal vanaf aanstaand weekend maar in Val Thorens zitten 😀 #Blessed 😃
    Follow me on: https://instagram.com/frankvdelden/
  • rene2
    Beginner
    rene2 op 4 January 2016 · 20:27
    @morris , thnx voor de info. We kijken het nog even aan hoe het zich ontwikkeld.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 4 January 2016 · 20:38
    @rene2, dat is de beste oplossing! Ik heb nog steeds hoop dat het mee gaat vallen met de warmte.
    May the powder be with you.
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 4 January 2016 · 22:33
    Dat hoop ik ook want ik kan morgen en woensdag niet (en eigenlijk is donderdag ook moeilijk) Anders volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen...
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro