Metalen activation units ABS

• JulieV
    JulieV op 7 February 2016 · 21:33
    Deze twee metalen activation units zijn van ABS. Eentje is vol en 'op gewicht', de andere leeg. Ik wil de lege eventueel ook zelf nog inruilen tegen een vol exemplaar.

De originele prijs schommelt (vol) rond 100 euro, maar ik maak een mooie prijs (apart of voor de twee samen)! Interesse? Mail me dan zeker.

Afhalen of bekijken kan in regio Hasselt (België), opsturen kan natuurlijk ook.
  • Jack-D
    Beginner
    Jack-D op 17 February 2016 · 21:48
    Hoi JulieV,

Heb je misschien nog 1 patroon?
    Zoja wat zijn dan de prijs,

Gr Jack
    Gewoon omdat het kan!!!!!
  • JulieV
    JulieV op 20 February 2016 · 15:49
    Hi Jack.

Ik heb ze nog allebei. Voor 120 euro mag je ze allebei hebben. Apart tel ik er nog 80 voor. Beter de twee dus 😃

Ik hoor het wel. Waar woon je precies? Ik woon in belgië, niet ver vd grens dus ik kan de verzendkosten beperken door ze eventueel vanuit nl op te sturen.

Vele groeten,
    Julie
  • Kuro
    Advanced
    Kuro op 20 February 2016 · 21:44
    Los van de transactie, vroeg ik mij gewoon ff af of je dergelijke cartouches wel mag versturen per post?
    Ik heb hier nooit echt over nagedacht maar toch wel handig om het fijne hierover te weten.
  • Mars
    Tourist
    Mars op 20 February 2016 · 22:17
    Dat ligt aan de vervoerder.

Post NL accepteert ze niet
    http://www.postnl.nl/versturen/brief-of-kaart-versturen/hoe-verstuur-i...

DHL weer wel.
    https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/service/faq/zijn-er-producten-...

En o-wonder, ABS maakt voor zijn recall gebruik van DHL.

Volgens de GHS dien je het pakket van een label van een drukcilinder te voorzien

• JulieV
    JulieV op 21 February 2016 · 08:12
    Juist. Dank je voor de tip! Ik woon vlak bij de grens, levering mag het probleem niet zijn, ik zorg wel dat ze terecht komen 😃
  • ErikvanBilsen
    Beginner
    ErikvanBilsen op 21 February 2016 · 19:32
    Zonder hier bij na te denken heb ik een keer 2 cilinders verstuurd met PostNL. Geen problemen hiermee gehad.

Maar nu dit gelezen te hebben zou ik ze natuurlijk niet meer met PostNL versturen.

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro