DC rainmaker

• bartus
    Beginner
    bartus op 9 February 2016 · 14:21
    Blijkbaar is DC rainmaker ook een weekje in de Alpen geweest. Normaal gesproken schrijft hij interessante blogs en reviews over sport gadgets. Maar van off piste skien in europa heeft hij blijkbaar geen enkel idee. Vooral zijn commentaar op een van de lezers 'Frank' geeft kromme tenen.

http://www.dcrainmaker.com/2016/02/week-skiing-alps.html#comment-14562...
  • sanno
    Tourist
    sanno op 9 February 2016 · 15:59
    Ray doet goede reviews maar als hij eenmaal een mening heeft staat hij niet open om andere argumenten te horen en zijn mening eventueel aan te passen. Althans niet binnen de comments op zijn eigen site.
    Daar komt hij over als een arrogant, erg zelf ingenomen persoon. Dat gaat voor mij behoorlijk ten koste van de leesbaarheid van de site. Daarom lees ik het steeds minder
    Toerisski
  • Havana
    Beginner
    Havana op 9 February 2016 · 16:22
    Frank = me.

Ray hangt een beetje de eigenwijze Amerikaan uit. Dat hij zonder 3-eenheid op pad gaat is tot daar aan toe, maar dat hij feitelijke onjuistheden post is pas echt te gek.

Afgezien van dit akkefietje vind ik sowieso dat zijn blog hard achteruit is gegaan. Vroeger was hij echt kritisch en kraakte hij bepaalde zaken echt af als daar aanleiding voor was. Maar tegenwoordig is hij dermate afhankelijk geworden van sales via z'n website dat hij zelden nog een echt kritische bril opzet.

Overigens zijn het best mooie beelden die hij heeft geschoten.
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 9 February 2016 · 16:43
    Haha, geestig hoe hij door meerdere mensen in de hoek geluld wordt. Well done @Havana !
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • bartus
    Beginner
    bartus op 9 February 2016 · 16:52
    @Havana de beelden zien er idd mooi uit, maar voor iemand die claimt een achtergrond in skiracing te hebben ziet het er niet zo heel mooi uit ski technisch. Hij smijt zijn skies om en zijn bovenlichaam lijkt constant uit balans te zijn, vooral in het eerste stuk.
  • Havana
    Beginner
    Havana op 9 February 2016 · 16:58
    Hij kan totaal niet skiën, dat was me ook al opgevallen.
  • sanno
    Tourist
    sanno op 9 February 2016 · 17:24
    Hij kan totaal niet skiën, dat was me ook al opgevallen. Havana op 9 feb 2016 16:58

Ach niemand weet op welk niveau hij naar beneden gleed en poeder is wat anders dan piste (helemaal in Europa, of toch niet Ray?) Ik heb weleens een toen nog Europa Cup, maar later WorldCup skiester halverwege een zware poeder helling in tranen gezien omdat ze geen 2 normale bochten achter elkaar kon maken.
    Toerisski

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro