Wat doe jij in de zomer en de herfst?

• meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 22 September 2016 · 12:59
    Het duurt nog wel even voordat het weer heupdiep is in de Alpen. Wat doe jij tot die tijd om fit te worden/blijven? Ik surf (als er golven zijn), fiets (omdat het kan) en schop daarnaast regelmatig tegen een balletje.

Zaterdag 24 september was overigens een mooie dag
    May the powder be with you.
  • martijnuiterwijk
    Beginner
    martijnuiterwijk op 22 September 2016 · 13:25
    Indoor klimmen. Wat fitnissen.
    was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven
  • MennoBoermans
    Tourist
    MennoBoermans op 22 September 2016 · 13:56
    De prachtige balans tussen koele en warme kleuren vangen! Vanmorgen dit zicht op de Weisshorn, Brunegghorn en Bishorn in Wallis.

Poeder, Kiekjes en Pleisters
  • Tukker
    Beginner
    Tukker op 22 September 2016 · 14:00
    Mooie beelden van idd super dag ....die Yannick de Jager is aardig aan het rippen daar!
    Tukker(ik)
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 22 September 2016 · 14:04
    3x per week hardlopen, krachttraining voor de beentjes en core, net een zevendaagse huttentocht gedaan (heel vet en een lekkere voorbereiding op 't touren), regelmatig een potje basketball of een grote wandeling, maar helaas woon ik niet zoals als jij @meteomorris dicht bij het strand, want die beelden zijn jaloersmakend. Telkens als ik kan en op de webcams kijk zijn de golven niet goed genoeg om een ritje naar het strand te wagen.
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • holi4
    Beginner
    holi4 op 22 September 2016 · 14:27

Ik zit al sinds april te wachten....wortel schieten dus.
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 22 September 2016 · 14:30
    Te weinig.

Twee keer per week de Gurten en de Ulmiz opfietsen (twee heuveltjes zogezegd "achter" Bern) is mijn routine, maar de afgelopen maand is het daar door drukte en luiheid samen niet van gekomen. Dat moet ik dus snel weer oppakken. Drie keer per week builspieren in de ochtend. Want hardnekkige "vrouwen van middelbare leeftijd hangbuik" die zich daar dus niks van aantrekt en lekker bol blijft wat ik ook doe.

Af en toe het singletrail nemen in het bos bij mijn atelier om de hoek (letterlijk) en dan ongenadig op mijn bek gaan (conclusie: ik kan niet fietsen) Af en toe een degelijke hike in het weekend, maar als gezegd, niet vaak genoeg. En wil je wel geloven dat ik ondanks deze bijna perfecte omstandigheden van allerlei fiets en hikebaars in de buurt hebben ik toch nog de zee mis? Een mens wil echt altijd meer dan dattie heeft...

@Poedertijn soms is het met golven als met sneeuw: toch gewoon gaan. Je hebt gegarandeerd plezier. Ik ben midden oktober in NL, ik wil je wel meesleuren voor een golfsessie als je dat nodig hebt om te gaan.

Oh, en: je abboneren op Tobias zijn surf sms van surfweer.nl. Dat helpt ook. Maar wees gewaarschuwd: net als met wepowder is dat een gevaarlijke move voor relatie en carriere.....
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 22 September 2016 · 14:44
    @Dutchess Graag!! Ik ben nog een prutser, maar moet nog veel meer prutsen om het beter te leren toch? @Willem2k doet ook graag mee. Geinig, sprak vorige week 4 Oostenrijkers in de kroeg; ik jaloers op hun bergen, zij jaloers op onze zee. Zo gaat dat inderdaad.

@h.olivier Maar wel een dikke plaat 😉
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 22 September 2016 · 15:53

@Poedertijn soms is het met golven als met sneeuw: toch gewoon gaan. Dutchess op 22 sep 2016 14:30

@Dutchess @Poedertijn, precies! Juist de dagen waarop je niets verwacht zijn vaak de lekkerste.. (ik spreek uit ervaring)... Gaan als ze staan (golven) en knallen als ze vallen (vlokken)
  • Marijnt
    Beginner
    Marijnt op 22 September 2016 · 15:59
    3x per week Crossfit, daarnaast mountainbike als ik tijd over heb, rondje hardlopen en verder gewoon de berg af gaan als ik in de sneeuw sta!
  • tellie-G
    Expert
    tellie-G op 22 September 2016 · 16:02
    haha alleen met gaan als ze staan op een zaterdag ist soms wel heel gezellig op de noord in scheef, geen wonder dat die boys bij de pier zijn gaan surfen 😃
    (gravity) I fought the law but the law won...
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 22 September 2016 · 18:42
    @tellie-G er is zoveel meer dan de Noord. Dat is inmiddels toch wel het Gerlos van het surfen geworden. Vind je niet? 😉
  • robbe
    Advanced
    robbe op 22 September 2016 · 21:46
    7-15uur fietsen per week, voor de rest een paar keer per week een goede wandeling met de hond
    if you don't ride it, you won't scratch it
  • evan
    Advanced
    evan op 23 September 2016 · 14:12
    meteomorris op 22 sep 2016 12:59

Het zal morgen dan wel druk worden.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 23 September 2016 · 21:01
    meteomorris op 22 sep 2016 12:59

Het zal morgen dan wel druk worden. evan op 23 sep 2016 14:12

LOL, ik bedoelde natuurlijk afgelopen zaterdag..
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 24 September 2016 · 08:52
    Nou ja, vandaag is het ook top weer.

Fit blijven door 2x pw kracht en 2x pw conditie. Verder nog motor voor reactievermogen, balans en bochtengevoel
  • ieism
    Tourist
    ieism op 24 September 2016 · 09:11
    Chillen. (en sparen)
    splitfest.nl
  • kanski
    Elite
    kanski op 26 September 2016 · 13:31
    Never ski faster than your guardian Angel can fly!
  • Ansje
    Beginner
    Ansje op 26 September 2016 · 18:16
    Mijn enkel breken! Dan begin ik in ieder geval uitgerust aan het nieuwe seizoen.
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 26 September 2016 · 18:21
    Auw... wat k*t. Beterschap!!
  • powderforce
    Beginner
    powderforce op 26 September 2016 · 18:35

Rondjes fietsen in de bergen en hier en daar een wedstrijd meepikken.

Doordeweeks in de sportschool en vanaf het moment dat ik m'n fiets niet meer in de lift mag hangen vooral dagdromen over de sneeuw.
  • KlaasDokkum
    Advanced
    KlaasDokkum op 28 September 2016 · 01:52
    aan het vissen met vissersschip, zo wat geld bij elkaar sparen voor de winter en in het weekend als er tijd over is wakeboarden

• tellie-G
    Expert
    tellie-G op 29 September 2016 · 16:38
    @tellie-G er is zoveel meer dan de Noord. Dat is inmiddels toch wel het Gerlos van het surfen geworden. Vind je niet? 😉 meteomorris op 22 sep 2016 18:42

haha ja Gerlos maar dan met meer duitsers 😉 soms is t wel iets te gezellig op de noord, gelukkig lag ik op die bewuste zaterdag op een bijna privé piekje (met zeehond) en toch niet heel ver daar vandaan 😃
    vandaag wel weer heel prettig uitpeddelen in de beschutting van t havenhoofd, en dan neem ik de gezelligheid daar wel op de koop toe hoor. (had ik al verteld dat ik best een luie surfer ben?)
    (gravity) I fought the law but the law won...
  • bartus
    Beginner
    bartus op 1 October 2016 · 12:39
    Een keer in de week een sessie indoor boulderen. Een paar keer in de week een kort rondje hardlopen met een huisgenoot. Daar bovenop in het weekend meestal een solo trail loop van 15 tot 30 km met wat hoogte metertjes. Verder sinds een paar weken ook een paar sessies freeletics met een andere huisgenoot.

Fietsen en mountainbiken op het moment niet meer. Omdat de fiets oud begint te worden en de 2de hands mountainbike die ik heb inmiddels beangstigend veel roest op de voorvork heeft (er stond al water in de veerpot toen ik hem kreeg 😞 )
  • Karst
    Advanced
    Karst op 3 October 2016 · 14:45
    30min kinderen tillen - 20min fietsen - 10uur excel/powerpoint/praten - 20min fietsen - 120 min kinderen tillen - sleep - repeat.

(en maandag crossfit onder een snelweg)
    Smile! Your ridin' pow!!!
  • vasco
    Advanced
    vasco op 3 October 2016 · 19:55
    2x 45min fietsen naar mijn werk. Verder veel oefenen met stilzitten 😞
  • FrankvDelden
    Beginner
    FrankvDelden op 4 October 2016 · 11:53
    Surfen in Bali
    Klimmen in Chamonix
    (moet toch die vakantiedagen opmaken van de baas)
    Surfen in Scheveningen
    Veel hardlopen en krachtraining 😃
    Follow me on: https://instagram.com/frankvdelden/
  • Renee63
    Beginner
    Renee63 op 28 October 2016 · 18:17
    Ik loop veel,en af toe een zwempartij met zanza(hulphond) en SUP geprobeerd,
    Doe lichtelijke aan krachtsport,en werken aan mijn conditie en uithoudingsvermogen.
    Verders is het genieten was het van het zonnetje en chillen,

Vr Gr Renée
    Positive aditut,I think very positive in live
  • BudhaNl
    Tourist
    BudhaNl op 31 October 2016 · 00:32
    Kitesurfen als het eindelijk weer eens serieus gaat waaien, fietsen al loopt dat seizoen een beetje af. Spinnen/sportschool op de agenda.
  • Christ05
    Beginner
    Christ05 op 31 October 2016 · 15:32
    Heb mij niet verveeld:
    Wezen MTB 'en in de Ardennen en Livigno, Motor rijden in Duitsland, Surfen in Portugal.
    Verder in Nederland nog beetje ge-supt en met een wakeboard gespeeld.

Nu vol aan het trainen voor het aankomende Winterseizoen.
    2 x in de week fitness
    1 x indoor boarden
    1 x MTB
    1 x hardlopen als ik tijd en zin heb.

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro