Beslissingen nemen off-piste

• Haas
    Expert
    Haas op 3 December 2016 · 13:14
    Over Risico's lees je het beste even dit: http://www.genswein.com/fileadmin/user_upload/Risikowahrnehmung_im_Law... meteomorris op 2 dec 2016 15:49

Als ik weer ff tijd heb zal ik dit weer ff vertalen.
    Nu eerst S'klaas
    There are no secrets, only information you don't yet have...!!
  • robbert
    Advanced
    robbert op 3 December 2016 · 15:12
    @Erwin en @Haas sorry was niet de bedoeling. Beter een andere keer over hebben
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 3 December 2016 · 18:22
    @Robbert mijn laatste alinea was helemaal niet persoonlijk naar jou toe. Ik zat al langer met de vraag wanneer ik me weer in de discussie zou mengen.
  • The_O
    Tourist
    The_O op 3 December 2016 · 20:32
    @Haas laat weten of je hulp nodig hebt met vertalen (reviewen en/of aantal pagina's doen zoiets). Draag ik wat concreter bij ipv mijn onmogelijke vragen en stellingen met een verkeerde timing.

@ Haas + @Erwin wellicht even pauze in lassen mbt deze Discussie (idem @Robbert dus).
    And Also The Trees
  • robbert
    Advanced
    robbert op 4 December 2016 · 13:43
    Hey @Erwin ik snap het. Hopelijk tot snel, je weet waar mijn huis staat 😉
  • kanski
    Elite
    kanski op 22 December 2016 · 10:52
    About het rekenvoorbeeld;

Sorry voor mijn late reactie.. maar bij een AR=4 hoef je eigenlijk toch helemaal niet meer te gaan rekenen!!!

Of zie ik iets over het hoofd.

Onder de 30° blijven en ver weg van elke serieuze helling of serieuze hellingsuitloop!
    Never ski faster than your guardian Angel can fly!
  • yoeridb3934
    Beginner
    yoeridb3934 op 27 December 2016 · 23:24
    @meteomorris misschien een domme vraag maar wat is nu de beste methode om het risico in te schatten of te beperken ? De 3x3 of de stop of go methode ?
  • Haas
    Expert
    Haas op 28 December 2016 · 07:17
    @meteomorris misschien een domme vraag maar wat is nu de beste methode om het risico in te schatten of te beperken ? De 3x3 of de stop of go methode ? yoeridb3934 op 27 dec 2016 23:24

De stop en go methode en vele andere rekenhulpjes zijn allemaal afgeleid van Munters 3x3
    There are no secrets, only information you don't yet have...!!

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro