Poedermaatje(s) gezocht voor PA in januari

• SvenD'Haeseleer
    Elite
    SvenD'Haeseleer op 5 January 2017 · 18:50
    @xs2arjan. PM verzonden, ben er.
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 6 January 2017 · 10:35
    Wij rijden zondag naar Loser, zijn daar tot donderdag en dan door naar Kaprun. Zijn er dan nog meer mensen? Eventueel in Tauplitz?
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • Maurits
    Beginner
    Maurits op 6 January 2017 · 11:17
    Mijn poedermaatje is geblesseerd, zijn er nog people die in de regio Sankt Anton gaan rijden? Ik zit er t/m de 18e!
  • tomdfireman
    Beginner
    tomdfireman op 9 January 2017 · 11:22
    Ook ik ben nog opzoek naar één of meerdere poedermaatjes! Ben flexibel en ga het liefst in de weekenden. Wat mij betreft kan aanstaande vrijdag al! Let me know als iemand nog een plaatsje over heeft!
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 9 January 2017 · 21:07
    Helaas is 1 van de 3 uitgevallen voor komend weekend PA#6! Wij willen vrijdag middag heen, dinsdag middag terug. Gebied ligt nog steeds open maar we hebben onze zinnen gezet op Montafon. Dus 1-2 plaatsjes over of als 2 mensen vergelijkbare plannen hebben en willen combineren, stuur een pm!
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • ThijsBriggeman
    Beginner
    ThijsBriggeman op 9 January 2017 · 23:24
    Wij zitten met 3 man in KWT. PM sturen mag altijd. 😃
  • tedvd
    Advanced
    tedvd op 11 January 2017 · 00:59
    Ik wil woensdagavond vertrekken en zondagavond terug, KWT / montafon ziet eruit als een goede hoek.
    Kan ik ergens aansluiten?
    KWT ken ik redelijk.
  • RuBeL
    Beginner
    RuBeL op 19 January 2017 · 11:34
    Ik wil graag donderdagavond 2 februari of vrijdagavond 3 februari een paar dagen naar de sneeuw. Afhankelijk van de voorspelling gaan rijden. Moet vast wel ergens poeder vallen toch?

Zijn er gegadigden om mee te gaan? Ik heb een auto!
  • RuBeL
    Beginner
    RuBeL op 19 January 2017 · 11:34
    Ik wil graag donderdagavond 2 februari of vrijdagavond 3 februari een paar dagen naar de sneeuw. Afhankelijk van de voorspelling gaan rijden. Moet vast wel ergens poeder vallen toch?

Zijn er gegadigden om mee te gaan? Ik heb een auto!
  • El-Andres
    Beginner
    El-Andres op 19 January 2017 · 11:56
    Ik woon zelf op een paar uur rijden van Bregenzerwald, St Anton, Montafon en nog dichter bij de Zwitserse Alpen. In het weekend kan ik eigenlijk altijd wel mee, maar rij natuurlijk zelf aan.

Meld me graag aan als er concrete plannen zijn op deze thread!!

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro