Full Tilt Seth Morrison maat 27.5

• bastichelaar
    Advanced
    bastichelaar op 19 October 2010 路 12:08
    Afgelopen jaar gekocht, helaas de tweede dag mijn http://www.flickr.com/photos/bastichelaar/5096460262/... gesprongen tijdens de laatste run...

Geweldige skischoenen, erg licht en stijf. Door mij slechts twee dagen gebruikt, en door mijn voorganger ook maar twee dagen. Bijna nieuw dus. Zoolmaat is 310mm, schoenmaat 27.5. Met originele tong. Binnenschoen kan verwarmd worden om zo naar je voet aan te passen.

Prijs: 325 euro

http://www.flickr.com/photos/bastichelaar/5095857577/...

http://www.flickr.com/photos/bastichelaar/5095857743/...
    weblog.bastichelaar.com
  • doov
    Advanced
    doov op 19 October 2010 路 16:05

Afgelopen jaar gekocht, helaas de tweede dag mijn http://www.flickr.com/photos/bastichelaar/5096460262/... gesprongen tijdens de laatste run...

Wat een vreselijk piccie is dat zeg.

Ben je nu nog helemaal hersteld?
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 19 October 2010 路 16:49
    Piccie is idd niet lekker. Die schoenen hebben wel hele foute kleuren 馃槂
  • bastichelaar
    Advanced
    bastichelaar op 19 October 2010 路 16:55
    Ja, wel weer helemaal hersteld. Alleen de eerste run dit jaar zal weer ff spannend worden... Ik wil wat minder stijve schoenen, aangezien ik dit jaar sowieso wat rustiger aan zal doen. Prijs is vraagprijs, kan zeker nog wel wat mee gedaan worden.
    weblog.bastichelaar.com
  • koeienlap
    Advanced
    koeienlap op 19 October 2010 路 17:08
    H脙篓 Bas, moest die foto nou? ik krijg er weer spontaan het nare gevoel van, van toen het net gebeurd was :-\ (ookal zie je er nu gelukkig niks meer van). Misschien is de x-ray iets minder confronterend?!

Jammer van die fijne en vette schoentjes, maar jaartje wat minder stijf is misschien wel prettig idd.
    WE麓ve got the POWDER
  • bastichelaar
    Advanced
    bastichelaar op 19 October 2010 路 18:20
    Je hoeft er niet op te klikken hoor...  ;D
    weblog.bastichelaar.com
  • doov
    Advanced
    doov op 19 October 2010 路 18:37

Je hoeft er niet op te klikken hoor...  ;D

Piccie is idd niet lekker. Die schoenen hebben wel hele foute kleuren 馃槂

Gelukkig maken die piccies van die botten veel goed. Wat een kekke dingen, zou ze zo kopen  馃槈
  • ThijsKennis
    Expert
    ThijsKennis op 23 October 2010 路 15:52
    Gatver.... Lekker die foto!馃槷

Goed te lezen dat je helemaal herstelt bent. Ik zocht nog n paar schoenen, maar ik heb 26,5 dus helaasch!
    Pow!
  • doov
    Advanced
    doov op 23 October 2010 路 21:57

Gatver.... Lekker die foto!馃槷

Goed te lezen dat je helemaal herstelt bent. Ik zocht nog n paar schoenen, maar ik heb 26,5 dus helaasch!

Full Tilt valt errug klein hoor. Zou ze maar eens gaan passen als ik jou was.

Ik heb normaal maat 43 en heb 29.5 FT
  • woutertichelaar
    Advanced
    woutertichelaar op 24 October 2010 路 00:26
    Tis idd een hele kleine 27.5, ik heb ze geprobeerd, en mn andere schoenen waren altijd 27.5, maar dit is gewoon echt een maat te klein voor me. Helaas!
    one way to go down
  • weeman
    Advanced
    weeman op 5 December 2010 路 15:01
    Lekkere schoenen , licht en met die intuition liners zijn het echt pantoffels.
    Ikzelf heb schoenmaat 42.5 en mijn 27.5 FT's zitten perfect 馃槂

Je kan ze oneindig laten verhitten zonder verdere consequenties voor de liners,ff naar een FT dealer gaan, laten verwarmen en ze zitten perfect naar je voet gevormd. toppers!
  • bastichelaar
    Advanced
    bastichelaar op 6 December 2010 路 23:22
    Dit topic mag dicht jongens, heb een soepelere tong besteld en wat dingetjes aan de schoen aangepast. Kan ze nu wel normaal gebruiken denk ik 馃槂
    weblog.bastichelaar.com
  • Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 7 December 2010 路 18:29
    Hmz toch nog even een stukje ode aan deze schoen,

ze zitten zo lekker en inderdaad ze zijn snug, hoewel ik de 26.5 versie heb en normaal ook 42 rock. maar ik heb een redelijk lage en smalle voet.

enige waar ik tegenaanloop zijn de schnallen die nogal kwetsbaar zijn (veertjes)

MK is nu aant kijken of het garantiewerk is.
    Sharing Secrets, Sharing freedom!
  • weeman
    Advanced
    weeman op 7 December 2010 路 18:49
    .
  • koeienlap
    Advanced
    koeienlap op 8 December 2010 路 10:59
    @ weeman
    Als je een punt wil maken zit je in het verkeerde topic 馃榾
    WE麓ve got the POWDER
  • weeman
    Advanced
    weeman op 8 December 2010 路 15:59
    nee ik wou vragen waar bastichelaar die tongen heeft gekocht maar ik heb al een pm gestuurd :馃槂
  • bastichelaar
    Advanced
    bastichelaar op 27 December 2010 路 23:42
    Na een paar pijnlijke dagen staan ze toch weer te koop, nu met twee soorten tongen: Flex 10 (120 ofzo, zeer stijf in ieder geval!) en Flex 6 (XL voor betere steun, op aanraden van de distributeur). Voor 300 euro zijn ze voor jou!
    weblog.bastichelaar.com
  • doov
    Advanced
    doov op 28 December 2010 路 09:39

enige waar ik tegenaanloop zijn de schnallen die nogal kwetsbaar zijn (veertjes)

Dan ben je niet de enige. En bij zijn het niet alleen de veertjes.  1 schnall was helemaal overleden .Vorig jaar heeft MK er al een plastic noodschnall op gezet  omdat de metalen versie niet te leveren was. Ik moet ze nog steeds een keer terug brengen voor de definiteve reparatie.
  • bastichelaar
    Advanced
    bastichelaar op 28 December 2010 路 23:34
    Jongens, ik probeer hier schoenen te verkopen. Dat werkt natuurlijk niet echt als jullie je negatieve verhalen gaan vertellen 馃槂 Jullie doen ze gewoon te strak!
    weblog.bastichelaar.com
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 29 December 2010 路 00:01
    FT staat toch voor Fucking Tight ;D

Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • doov
    Advanced
    doov op 29 December 2010 路 09:42

Jongens, ik probeer hier schoenen te verkopen. Dat werkt natuurlijk niet echt als jullie je negatieve verhalen gaan vertellen 馃槂 Jullie doen ze gewoon te strak!

Kan ik die schnallen niet van je overnemen?  馃構
  • bastichelaar
    Advanced
    bastichelaar op 20 January 2011 路 19:47
    Kom op jongens, 1000 views en nog steeds geen reactie vanuit dit forum... Heeft er nou niemand een paar schoenen nodig?
    weblog.bastichelaar.com
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 20 January 2011 路 20:54
    Nodig ja, geld nee
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 21 January 2011 路 15:01
    beetje boven budget  >馃槥
    Ben je wellicht ge脙炉nteresseerd in een ruil met Garmont adrenaline's in maat 28.0?

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro