Freeride weekend

• robincapelle
    Beginner
    robincapelle op 18 March 2017 · 18:10
    Hallo

Ik zou graag nog een weekendje gaan freeriden om mijn seizoen af te sluiten. Ik had mij ingeschrevzn bij flipside om van 30/03-02/04 te gaan poederen. Ze hebben mij vandaag gebeld om te zeggen dat er een groep van 4 man heeft afgezegd en dat er nu nog maar 2 man overschiet. M.a.w de reis gaat niet meer door. Weet er iemand organisaties die gaan freeriden in dit weekend, of heeft er nog iemand plaats over die een gids geboekt heeft? Alle tips zijn welkom.
    Alvast bedankt
  • kristalklear
    Advanced
    kristalklear op 19 March 2017 · 01:10
    Ik ga met een collega hoogstwaarschijnlijk riching Arlberg die periode. Finale planning wordt later gemaakt. We kunnen eventueel een gids delen.

Groeten
  • dimsum
    Beginner
    dimsum op 19 March 2017 · 08:34
    Mij mag je ook op de hoogte houden. Zou rond dat weekend ook nog 3-4 dagen de poeder in gaan
  • JonasVorwerk
    JonasVorwerk op 19 March 2017 · 08:53
    Komende week wil ik ook graag nog even in de sneeuw spelen. Liefst donderdag rijden, vrijdag, zaterdag, zondag boarden en direct terug. Zijn er mensen die dit zien zitten?
  • robinkukler
    Beginner
    robinkukler op 19 March 2017 · 13:44
    Hallo!

Ook ik zou mee gaan met de Flipside poederjacht die geannuleerd is. Ik zou ook graag een gids willen delen dus wellicht kunnen we iets regelen samen!

Robin
  • pascalvanmanen
    Beginner
    pascalvanmanen op 19 March 2017 · 14:34
    @kristalklear Ik ben van plan om ook nog erop uit te gaan dat weekend, en arlberg klinkt goed,als de voorspellingen een beetje goed zijn kunnen we misschien samen de gids delen
  • robincapelle
    Beginner
    robincapelle op 19 March 2017 · 15:12
    Als het diezelfde data zijn is dat goed voor mij. En arlberg is inderdaad zeker niet slecht!
  • robincapelle
    Beginner
    robincapelle op 19 March 2017 · 15:19
    Het is maar een idee hoor, maar als we ons nu allemaal inschrijven voor de flipside poederjacht, misschien dat deze dan weer doorgaat? Wil gerust eens bellen als jullie dit een goed idee vinden.
  • robinkukler
    Beginner
    robinkukler op 19 March 2017 · 15:35
    Dat is zeker een goed idee! Ben benieuwd hoeveel mensen ze nodig hebben om het door te laten gaan. Desnoods betalen we iets extra om een persoon te weinig te compenseren?
  • robincapelle
    Beginner
    robincapelle op 19 March 2017 · 16:09
    Als dit voor iedereen goed is zouden we met 7. K denk dat da een aantal is da ze naar zoeken.
    Ist dit voor de rest goed?
    Anders bel ik even om te vragen als dit nog mogelijk is.
  • kristalklear
    Advanced
    kristalklear op 19 March 2017 · 23:37
    Wij zijn in het zuiden van duitsland die week dus vrijwel gebonden aan noordalpen en/of de condities er naar zijn aan de zuidalpen.. wij kunnen dus pas later beslissen en dan wordt het wss wel moeilijk om in te schrijven met flipside.
    Hou ons op de hoogte
  • robincapelle
    Beginner
    robincapelle op 20 March 2017 · 18:31
    Ik heb eens met flipside gebeld en ze hebben alles al geannuleerd. Hij ging even bellen naar zijn gids of die nog beschikbaar is, maar hij kan niks beloven. Het was ook belangrijk voor hel dat we met 6 personen zouden zijn.
    Dus ik denk dat we hier niet direct op moeten hopen.
    Regelen we samen een trip voor dat weekend en delen we een gids?
  • robincapelle
    Beginner
    robincapelle op 20 March 2017 · 18:31
    Ik heb eens met flipside gebeld en ze hebben alles al geannuleerd. Hij ging even bellen naar zijn gids of die nog beschikbaar is, maar hij kan niks beloven. Het was ook belangrijk voor hel dat we met 6 personen zouden zijn.
    Dus ik denk dat we hier niet direct op moeten hopen.
    Regelen we samen een trip voor dat weekend en delen we een gids?
  • kristalklear
    Advanced
    kristalklear op 20 March 2017 · 20:22
    Da klinkt super. Wij zijn alvast met 2 in de Noordalpen van donderdagavond 31 tot en met zondag 2 April.
    Ik weet wel wat optie's in (vor)arlberg, ÖtzTal/Sellraintal.

Even de condities afwachten en later de mogelijkheden bekijken?
  • robincapelle
    Beginner
    robincapelle op 21 March 2017 · 00:41
    Super! Dat komt perfect overeen met mijn verlof. Ik ga allesinds mee. Delen we ook een hotel/appartement?
    Ik heb nog niet veel ervaring met freeride routes dus ik zal jou vertrouwen
  • Hermen
    Beginner
    Hermen op 21 March 2017 · 04:14
    ik zit diezelfde periode ook in die regio , dus lees even mee om misschien ook een dag of meerdere aan te haken . Is uitwijken naar Ischgl ook een optie ivm minder poederstres dan op de Arlberg
  • dimsum
    Beginner
    dimsum op 21 March 2017 · 07:20
    Ik ben nog in overleg met enkele vrienden. Als zij zich kunnen vrijmaken, zijn we met 2 of 3 dus kunnen we eventueel mee de gids delen. Als ze niet kunnen, sluit ik alleen aan. Ik hou nog wel alle opties open qua regio/gebied.

Grtz
  • MDA
    Advanced
    MDA op 21 March 2017 · 08:09
    Ik was ook van plan dat weekend de bergen in te trekken en sprak net met gids @Erwin (hier wel bekend). Hij had nog geen groep voor dat weekend, en hij zit in Oostenrijk. Misschien is dat een interessante optie voor jullie.
    In tartiflette we trust - Belouga Sandwich FTW
  • robincapelle
    Beginner
    robincapelle op 21 March 2017 · 08:43
    Dag @MDA, bedankt voor de tip! Dit kan zeker van pas kome.
  • robincapelle
    Beginner
    robincapelle op 21 March 2017 · 12:28
    Ik heb net contact gehad met flipside. De gids daar is nog beschikbaar. Zijn voorwaarde is dat er een groep van 5 personen is. Iedereen die dus zou meegaan met die poederjacht (gebied ligt pas 2 dagen op voorhand vast) zou vandaag eens moeten bellen naar +31 6 44193340 om dit te vermelden. Dan wordt er morgen beslist als de reis doorgaat of niet.
    Als er iets niet duidelijk is aan de hele uitleg, shoot
  • robinkukler
    Beginner
    robinkukler op 21 March 2017 · 20:28
    Goed geregeld!

Heb me net weer aangemeld voor de trip bij Kevin via bovenstaand nummer! Teller staan nu op 3 dus nog 2 te gaan
  • andrevantgeloof
    andrevantgeloof op 21 March 2017 · 22:15
    Wat is de planning ongeveer? Ik heb zowel donderdag als maandag geen mogelijkheid om vrij te nemen, maar ik kan er wel vrijdag en zaterdag kunnen meedraaien.
  • robincapelle
    Beginner
    robincapelle op 21 March 2017 · 22:19
    Donderdag is aankomst en kennismaking, vrijdag, zaterdag, zondag poederen met gids en zondag na het boarden weer naar huis.
  • andrevantgeloof
    andrevantgeloof op 21 March 2017 · 22:33
    Oké Robin, ik meld me aan met de beperkingen van mijn agenda. Kijken of het past.
  • andrevantgeloof
    andrevantgeloof op 22 March 2017 · 20:04
    Nog 1 deelnemer nodig, wie heeft zin/tijd?
  • nzwarts
    Advanced
    nzwarts op 22 March 2017 · 22:10
    Vandaag kon ik het niet meer houden en besloten volgende week nog naar de bergen te gaan.
    Mooi om te lezen dat ik niet alleen sta 😃
    Vanaf woensdagavond 29 maart tot en met maandagochtend 3 april heb ik ruimte in de agenda.
    Ik lees @kristalklear " donderdagavond 31 tot en met zondag 2 April." Dat past dus wat mij betreft.
    Wie heeft er vervoer vanuit NL?
    Gaan er alleen boarders mee of ook telemarkers of andere enthousiastelingen met bijzondere gaven?
    Ik ben benieuwd.
  • robinkukler
    Beginner
    robinkukler op 22 March 2017 · 22:26
    Nzwarts. Mocht mee willen met de flipside poederjacht kunnen we zeker carpoolen! Heb je je daar voor aangemeld? Ik ben snowboarder trouwens😃
  • robincapelle
    Beginner
    robincapelle op 22 March 2017 · 22:28
    Vandaag kon ik het niet meer houden en besloten volgende week nog naar de bergen te gaan.
    Mooi om te lezen dat ik niet alleen sta 😃
    Vanaf woensdagavond 29 maart tot en met maandagochtend 3 april heb ik ruimte in de agenda.
    Ik lees @kristalklear " donderdagavond 31 tot en met zondag 2 April." Dat past dus wat mij betreft.
    Wie heeft er vervoer vanuit NL?
    Gaan er alleen boarders mee of ook telemarkers of andere enthousiastelingen met bijzondere gaven?
    Ik ben benieuwd. nzwarts op 22 mrt 2017 22:10

Ga je anders mee met flipside? We hebben nog 1 iemand nodig om de reis te laten doorgaan. Is 30 maart vertrekken. 31/03,01/04,02/04 met de gids op pad en 02/04 's avonds naar huis. Er staat nog uitleg en het telefoon nummer om je aan te melden in een paar posts hierboven.
  • nzwarts
    Advanced
    nzwarts op 23 March 2017 · 00:02
    Zal morgen met flipside bellen.
    Heb ook nog een optie om met vriend naar Gargellen te rijden, maar daar geen poeder vrienden die kunnen rijden ivm seizoensafsluiting eigen appartementverhuur met bijbehorende vergaderingen (ben ik blij dat ik geen eigen appartement in de alpen heb).
    Moet dus even kijken wat het wordt.
  • robincapelle
    Beginner
    robincapelle op 23 March 2017 · 23:08
    Heb bericht gehad van flipside. Er zijn nu 4 inschrijvingen, als er nog 1 bijkomt gaat deze poederjacht door.

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro