Waar replacement lenses kopen?

• johanpoort
    johanpoort op 13 December 2017 · 14:07
    Ha boys van wepowder,
    Ik heb een oakley XM waarvan de lens voor bij zonnig weer (black iridium) beschadigd is. Nu keek ik een beetje op het internet maar vind ik alle prijzen voor replacement lenzen vrij onredelijk duur (vanaf 80 euro). Iemand enig idee waar ik een prima bright day lens kan scoren voor een niet al te hoge prijs? Ik vind het vooral belangrijk dat m'n high intensity lens erg goed is dus heb daar veel geld in geïnvesteerd, maar zonnige lens maakt me niet zo veel uit dus hoeft zeker niet het nieuwste van het nieuwste te zijn! Wel nieuwstaat gezien het met een paar krasjes al snel het zicht kan verpesten.
    Thanks alvast!
  • Rudy
    Tourist
    Rudy op 13 December 2017 · 22:10
    Waardeloos is dat. Overweging voor een nieuwe goggle is dichtbij dan, gezien die hoge prijzen van losse lenzen.. maar wel zonde als je frame nog goed is. Ik heb ooit bij freeze proshop (UK) een relatief betaalbare spiegellens van oakley gescoord (a-frame).
    powwowwow jippie yoo jippie yee
  • skirene
    Tourist
    skirene op 13 December 2017 · 23:14
    Ik heb ook bij Freezeproshop Oakley Flight Deck XM besteld, duurde een weekje voordat ik ze in huis had.

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro