magnum opus line

• jondevestel
    jondevestel op 23 December 2017 · 11:00
    Hey ik heb de magnum opus line skies bestelt maar ben nog op zoek naar bindingen . Wat raden jullie mij eventueel aan , liefst tourbinding waar gewone boots in passen ? Mvg Jon
  • QmaartenQ
    Beginner
    QmaartenQ op 24 December 2017 · 08:40
    Het ligt er een beetje aan welke schoenen je hebt, in het bijzonder welke zool. Walkgrip, WTR, of standaard Din?
    Het is een beetje een oerwoud geworden van verschillende standaarden bij de schoenfabrikanten en dito bindingen.
    powpowwowjippiajippieee
  • jondevestel
    jondevestel op 24 December 2017 · 14:15
    Hey Maarten ik heb gewone salomon alpine boots daarom dat ik waarschijnlijk voor de salomon GUARDIAN MNC 16 L ga zou goed moeten passen volgens mij . Weet niet of ik veel ga touren maar dan kan het wel als het nodig moest zijn , in ieder geval bedankt .
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 24 December 2017 · 16:40
    Ik heb een Marker Tour F12 binding liggen die ik 1 week heb gebruikt. Misschien is dat wat voor je?
  • nikdesurfer
    Advanced
    nikdesurfer op 30 January 2019 · 11:58
    Ik heb een Marker Tour F12 binding liggen die ik 1 week heb gebruikt. Misschien is dat wat voor je? Ee1co op 24 dec 2017 16:40

Zijn deze bindingen nog te koop? Welke maat? En is het de epf versie? Mvg nik
  • ErikDutch
    Tourist
    ErikDutch op 30 January 2019 · 12:15
    Plaats net een adje zijn wel geen toerbindingen maar passen wel vrijwel alle schoenen op
    Voor een mooi bod mogen ze weg
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 30 January 2019 · 13:06
    @nikdesurfer mijn bindingen zijn weg. Ik zie nu op het forum wel net een paar draadjes verschijnen waar frame tour bindingen in aangeboden worden (o.a. gratis gear topic).

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro