wanted: Gezocht! R.A.S 2.0

• gilles sillis
    Beginner
    gilles sillis op 25 December 2017 · 15:09
    ik heb net nieuwe gear gehad voor kerst, waaronder een nieuwe lawinerugzak maar nog zonder de airbag. Het systeem is de mammut R.A.S 2.0. Nu heb ik al wat rondgekeken maar vindt niet meteen een winkel waar je dit systeem nog kunt krijgen. Alles is nu 3.0 en volgens wat ik vindt is een 2.0 rugzak niet compatibel met 3.0 systeem. Mijn rugzak : https://www.bever.nl/p/mammut-ride-short-r-a-s-20l-rugzak-PCCBD70001.h...
    alvast bedankt!
  • waingro
    Advanced
    waingro op 26 December 2017 · 09:43
    Als ik zoek op: mammut 2610-00820
    Mammut vind ik o.a deze en vele andere

https://www.wamo24.ch/Winter-Equipment/Avalanche-Airbags/Acsessories-2....

Ik neem aan dat bever dit onderdeel ook wel kan nabestellen. Check wel of je invoerkosten moet betalen vanuit zwiterland

Succes.
    AYSABTU - All your stoke are belong to us.
  • Mars
    Tourist
    Mars op 26 December 2017 · 10:27
    Een paar maanden geleden was er een topic over hetzelfde onderwerp. Ik kan het met de telefoon niet vinden. Je zou ze zelf even met een computer moeten zoeken.
  • gilles sillis
    Beginner
    gilles sillis op 26 December 2017 · 17:27
    bedankt ! bij bever kun je het systeem niet krijgen spijtig genoeg...
    *message edited by gilles sillis op 26 Dec 2017 17:30 (75% bewerkt)
  • mp4243
    mp4243 op 18 April 2018 · 10:22
    Zie meerdere topics hier al van, maar ik ben dus ook op zoek naar iemand die van zijn Mammut 30l-40l RAS 2.0 rugzak af wil (heb de airbag zelf voor een kleinere rugzak), of evt nieuw, maa rdat wordt lastig denk ik. Thanks anyway, mijn nummer is 06-28240625
  • Rene
    Beginner
    Rene op 18 April 2018 · 15:59
    Hmmmm, ik wil graag m'n rugzak Mammut 30L met Ras 2.0 (carbon fles) compleet verkopen, ik zie hier mogelijkheden. Maar liefst wil ik de set in 1x verkopen. Als jullie mogelijkheden zien, DM me dan even 😉
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro