Hardware probleem nieuwe BCA Tracker 3

• Anouk
    Beginner
    Anouk op 10 January 2018 · 06:50
    Ik kocht vorige wek een nieuwe Tracker 3 bij Bergzeit. Nu blijkt de veiligheidshendel die de keuzeswitch blokkeert niet te werken. Normaal houdt die hendel de knop op z’n plek zodat die niet per abuis naar zoeken kan draaien in je zak. Bij mijn exemplaar is die schuifhendel enorm stroef en blijft hij naar achteren geschoven. Ik heb al een bericht gestuurd naar Bergzeit, maar die antwoorden niet en de telefoon nemen ze ook niet op.
    Zijn er nog mensen die dit soort problemen hebben met de Tracker 3, of heb ik gewoon pech? Sowieso stuur ik hem terug, maar misschien ruil ik hem beter voor een ander model?
  • Niels
    Advanced
    Niels op 10 January 2018 · 07:50
    De mijne werkt perfect in alle opzichten.
  • DaSpike
    Advanced
    DaSpike op 10 January 2018 · 08:25
    Geen problemen tot noch toe bij mij.
    Vliegen doet geen pijn...
  • bulltje
    Beginner
    bulltje op 10 January 2018 · 09:41
    Ook hier geen problemen mee, hopelijk ruilen ze hem gewoon om voor een nieuwe
    *message edited by bulltje op 10 Jan 2018 09:41 (2% bewerkt)
  • MvdBrink
    Advanced
    MvdBrink op 10 January 2018 · 11:08
    Hier ook geen problemen...
    Inside a swirling maelstrom of snowflakes, I feel most free
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 10 January 2018 · 11:09
    Ondertussen een telefoontje gehad van Bergzeit dat ze me vandaag nog een nieuwe opsturen. De andere gaat weer terug. Ik ben al geruster nu ik hoor dat jullie wel goede ervaringen mee hebben, dus heb ik er alle vertrouwen in dat mijn vervangtoestel gewoon naar behoren zal werken.
  • markindealpen
    Beginner
    markindealpen op 10 January 2018 · 12:51
    Ook ik ervaar geen problemen.

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro