Live: FWT in Hakuba, Japan

Live: FWT in Hakuba, Japan

Hopelijk gaan we los op zaterdag de 27e. Het probleem in Hakuba momenteel is simpelweg teveel sneeuw. Nog even geduld dus en dan kunnen we hopelijk legendes als Terje Haakonsen en Travis Rice live in actie zien! Hierbij in ieder geval alvast de player, zodat we hier alles kunnen bekijken!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Replies

Advanced
3zelAuthor26 January 2018 · 11:43

https://cdn.wepowder.com/site/forum/13/185d0d2af3c9639f5715d434aabb2086_hakuba.png?width=800\
Damn, benieuwd of Travis en Terje er nog bij zullen zijn volgende keer…

knowledge is powder
Beginner
BASCAuthor26 January 2018 · 11:53

Jammer…

www.firsttours.nl & www.mountainwatch.travel
Advanced
Willem2kAuthor26 January 2018 · 12:11

“Staging FWT Hakuba at one of the next FWT stops.” … Hoe moet ik dat lezen? Doen ze dan gewoon een extra wedstrijddag op één van die andere locaties? Of vliegen ze het hele circus alsnog terug naar Japan?

Snowboarding without friends is not snowboarding.
Beginner
Tim3Author26 January 2018 · 12:21

@@Willem2k; iets verderop staat dat we Japan volgend jaar terug zien, dus ze vliegen dit seizoen niet alsnog terug naar Japan. Maar hoe ze t verder aanpakken vraag ik me ook af. Jammer, maar altijd goed als ze veiligheid boven alle druk kiezen!

'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
Advanced
ArjenproadminAuthor26 January 2018 · 12:54

@@willem2k en @@tim3 In de praktijk betekent het dat ze de contest van Hakuba ook op een van de andere stops zullen houden. Wanneer de condities in Kicking Horse goed zijn dan zullen daar dus twee wedstrijden plaatsvinden: ‘Hakuba’ en ‘Kicking Horse’.

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Expert
HaasAuthor27 January 2018 · 23:44

Kicking horse man! Geniaal gebiedje voor een freeride eventje!

There are no secrets, only information you don't yet have...!!
Reply
Never miss a PowderAlert!

Get updates on the latest news, PowderAlerts and more!