Skies vergeten in sankt anton am Arlberg. Lift terug gezocht voor skis.

• aroelfzema
    Advanced
    aroelfzema op 21 February 2018 · 12:15
    Rijdt er iemand deze of volgende week terug vanuit Sankt Anton am Arlberg naar Nederland en kan een paar armada jj skis meenemen? In alle haast vergeten bij het hotel. Zou echt heel fijn zijn. Anders hoop gedoe met inpakken en opsturen via het hotel. Ik kan de skis als ze in Nederlands zijn natuurlijk komen ophalen. Alvast bedankt voor het reageren.

Met vriendelijke groet Jouke
  • Scarabeo
    Tourist
    Scarabeo op 21 February 2018 · 14:31
    ja ik ben er vanaf de 24e en ga terug de 3e of 4e...hoe lang zijn ze?
  • Scarabeo
    Tourist
    Scarabeo op 21 February 2018 · 21:37
    als er nog andere zijn graag ook reageren...pm reeds verzonden voor ons is het nog niet zeker...
  • l@rss
    l@rss op 21 February 2018 · 22:08
    Ik ga er vrijdag heen. Zal kijken!
  • aroelfzema
    Advanced
    aroelfzema op 23 February 2018 · 09:14
    Heb op dit moment nog niemand die ze echt kan meenemen?Nog iemand die ze mee kan nemen.Zou mij echt heel veel moeite schelen.Wil over 1,5 week weer zelf gaan en moet ze dus op tijd weer hebben.Met post wordt dus erg krap.Iemand?
  • Tukker
    Beginner
    Tukker op 23 February 2018 · 10:01
    Ha mooie chaoot, anders ff Sven van https://travel-light.nl vragen of er iets mogelijk is.
    Tukker(ik)
  • aroelfzema
    Advanced
    aroelfzema op 24 February 2018 · 12:37
    Gaat er dan echt niemand deze dagen langs sankt anton?
    *message edited by aroelfzema op 24 Feb 2018 12:38 (4% bewerkt)
  • japser_be
    Advanced
    japser_be op 24 February 2018 · 13:15
    In st anton valt geen sneeuw. Dus leg eens uit waarom er iemand naar daar zou gaan?

Daarboven ben je zelf je skies vergeten... Misschien moet je minder gierig zijn en gewoon post betalen indien je na 3 dagen niemand vindt...
  • skirene
    Tourist
    skirene op 24 February 2018 · 13:17
    Probeer wintersporters.nl ook even!
  • Steef
    Advanced
    Steef op 24 February 2018 · 13:51
    Nou nou @japser_be ..... wat een zure reactie! Elkaar een beetje proberen te helpen kan geen kwaad toch? Waar staat het deel WE in Wepowder anders voor? Aan je reactie te lezen ben je snel aan poeder toe!
    *message edited by Steef op 24 Feb 2018 13:51
    Every turn is a sign of weakness. I'm weak...
  • japser_be
    Advanced
    japser_be op 24 February 2018 · 14:18
    @steef als je zelf je skies vergeet moet je geen 3 keer een topic omhoog schoppen. Indien er mensen hadden kunnen of willen helpen hadden deze zich wel al gemeld. Trouwens elke dag dat je verliest met te hopen op een mirakel is een dag verloren voor de post om zijn werk te kunnen doen en hoe duurder die express verzending gaat kosten...
  • Steef
    Advanced
    Steef op 24 February 2018 · 16:08
    @japser_be Gast, waar maak je je druk om. Hou het gewoon leuk hier en hoop voor hem dat er iemand meeleest die zn skis mee kan nemen. Half NL reist deze dagen die kant op. Wat kan jou het nou sche.... ach laat ook maar. 🤔

#schopjeomhoogvoordetopicstarter
    Every turn is a sign of weakness. I'm weak...
  • Rene S
    Rene S op 24 February 2018 · 19:37

aroelfzema ik kom 7 maart terug uit Sank anton am Arlberg, ik kan de ski's meenemen.
  • aroelfzema
    Advanced
    aroelfzema op 25 February 2018 · 13:25
    Bedankt voor de reaties.idd half Nederland gaat die kant op dus vandaar.Inmiddels vandaag neemt iemand ze mee. En ja dit is wel de makkelijkste manier.
    @rene S bedankt voor je aanbod maar is dus niet meer nodig
    @Jasper_Be waar maak je je druk om?PM me de volgende keer even als ik je ergens mee kan helpen.Doe ik graag voor een ander.
    @Steef bedankt dat er nog mensen zijn als jij die graag met andere meedenken en niet alleen voor zichzelf denken en al een oordeel klaar hebben voordat ze de situatie kennen.Leve WEpowder😉
  • Tukker
    Beginner
    Tukker op 25 February 2018 · 18:17
    Super dat het is gelukt! En wat mij betreft topic zo vaak omhoog brengen als nodig. Op het nieuws zie ik ook wel een dingen die ik reeds in krant heb gelezen, so what?
    Tukker(ik)

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro