Line Mr. Pollard's Opus

• emistos
    Advanced
    emistos op 22 February 2018 · 13:10
    Na ze ruim een jaar in mijn bezit te hebben gehad gaan mijn Line Mr.Pollard's Opus 185 weer de deur uit. Ze zijn van seizoen 12/13 maar beviel zo goed dat ze in 13/14 en 14/15 alleen de graphics veranderd hebben. Ik heb dit jaar weer nieuwe speeltjes weten te vinden en mijn Opus heeft daarom deze winter nog helemaal niet kunnen buitenspelen. De meeste zullen de ski wel kennen denk ik. Het is een zeer speelse ski en je gaat de berg ineens anders bekijken. Over elke mogelijke bult moet gesprongen worden, geen enkele afdaling is compleet zonder dikke tail spray en als de bult te klein is om te springen word je gedwongen om een tail of nose butter te doen. Mijn nieuwe skis zijn helaas wat minder speels maar beter voor grote lijnen. Gelukkig heb ik het broertje van de Opus nog, de Sir Francis Bacon.

Ze hebben de onverwoestbare Marker Duke 16 EPF (maat L) er op staan en er zit nog een mooi setje Black diamond vellen bij die in goede staat verkeren. Het zijn zeer lichte tour skis.... NOT. Maar ik heb er toch redelijk wat touren op gemaakt, ze zijn natuurlijk wat zwaarder dan je 65mm Dynafit set maar ik heb dat altijd graag voor lief genomen om vervolgens plank gas weer omlaag te kunnen. Voor een duidelijkere en betrouwbaardere review kan je even lezen bij Blister: http://blistergearreview.com/gear-reviews/2nd-look-line-mr-pollards-op...

Ze hebben de gebruikelijke krasjes maar niks tot door het belag, ook de kanten zijn niet zwaar beschadigt. Ophalen kan in Zeist.

Afmetingen
    lengte: 185cm
    breedte: 144-118-141
    radius: 17.2m

Prijs: 275

*message edited by emistos op 22 Feb 2018 13:14
  • emistos
    Advanced
    emistos op 23 February 2018 · 10:15
    Upje €250
    *message edited by emistos op 23 Feb 2018 10:16 (16% bewerkt)
  • emistos
    Advanced
    emistos op 27 February 2018 · 13:45
    Verkocht

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro