Chilo's kastompruiming: OP JE HOOFD!

• chilo
    Tourist
    chilo op 24 February 2018 · 16:49
    Chilo's kastopruiming 2018 met in deze post: OP JE HOOFD

ALGEMENE INFO

Iedereen is op vakantie of al geweest, dus grijp je kans: Chilo's kastopruiming!

Hoeveel pakken pak je in voor je trip? Hoeveel paar handschoenen houd je achter de hand? Hoeveel goggles heb je nodig voor een goggleface? Kortom, Chilo's kastopruiming 2018 is een feit. Met wat nieuw spul, met wat amper gebruikt spul (denk aan een paar uur tot een paar dagen) en met wat heel veel gebruikt spul (denk aan slijtplekken en een vlekje hier en daar). Kortom, van luxediertje tot skibum, het lijkt me sterk als er niets van je gading bij zit.

Voor alles geldt:
    - ALLE DEALS GAAN VIA DE MAIL: wepowder-aapje-chilo.tv
    - Het staat allemaal NIET op Marktplaats. Alleen op WEPOWDER.
    - Op=op, weg=weg. First come, first serve. Leuk als je interesse hebt, maar ik verkoop direct aan de eerste die 'verkocht' roept.
    - En nog maar eens: ALLE DEALS GAAN VIA DE MAIL: wepowder-aapje-chilo.tv
    - In de reacties onder deze post van items geef ik aan wat er weg en/of gereserveerd is.
    - Alles kan verzonden worden (PostNL). Kost je 7 euro per zending (da's 50 cent voor het plakband en de moeite). Ik verzend direct na ontvangst van de centjes. Bekijken, passen, afhalen mag ook. Ik woon vlak langs de A1 in Amersfoort.
    - Vind je een vraagprijs nog te hoog, mail me dan met een bod. Maar... het is hier geen bazaar, dus blijf beleefd. Alles is in principe al 'priced to go'. Ik roddel alleen achter je rug om, dus wat let je? 😉

Tot slot: ALLE DEALS GAAN VIA DE MAIL: wepowder-aapje-chilo.tv
    HERE WE GO!

OP JE HOOFD

Giro Union Mips NIEUW met labels
    Maat: L (59-62,5cm)
    Prijs: 80 euro

Veiligheid voorop lieve Wepowdervriendjes, dus zet een helm op! Deze helm! Nieuw met labels. Maar ook met een paar kleine krasjes omdat we hem net te laat weer in z'n lekkere zachte helmzakje hadden gestopt. Nou heeft deze helm dat zakje niet echt nodig hoor. Dit is echt een masterpiece van Giro. Een helm met Mips-technologie voor grote botsingen en XT2 tegen hoofdstank. Je overleeft de crash en ruikt dan nog steds naar bloemetjes in plaats van angstzweet. Nou ja, ze beloven het niet heel letterlijk op het kaartje wat eraan hangt, maar het MOET haast wel zo zijn! Er zit geen doos meer om deze helm heen, dus het is niet direct een verjaardagskadootje. Maar een goed kadootje voor jezelf! Lekker licht, superventilatie en dat alles voor net 80 euro!

Giro Nine NIEUW met labels
    Maat: L (59-62,5cm)
    Prijs: 40 euro

Ja die helm dus, of deze helm. Voor de helft van de Union hierboven en veel beter zichtbaar! Want knalgroen! Ook al zo'n lekker licht dingetje met knalgoede ventilatie. Hij mist die hightech-kreten, maar zit zeker net zo lekker als de grijze hierboven. Kan er niet veel meer over zeggen. Want ik heb hem nooit op mijn hoofd gehad! Dat moet jij doen! Pak je kans!

Smith Aspect (1x gedragen)
    Maat: XL (63-67cm)
    Prijs: 35 euro

Kan het goedkoper, Chilo? Ja hoor! Hier ligt een lekker helmpje. Eigenlijk NIEUW, maar ons model had bij die ene filmshoot waarop we hem gebruikten net teveel PizBuin op zijn gezicht gesmeerd. De goggle ging van de ogen naar de helm en toen... toen zat er een dus soort afdruk bovenop, die iets meer glimt dan de verder compleet-badass-matzwarte omgeving. Ik heb niet geprobeerd of het eraf kan. Boeit namelijk niet denk ik. Boeit je het ook niet en wil je een tophelm voor een prikkie? Dan is dit je ding! Komt met een Smith-helmtasje wat waarschijnlijk ook heel goed dienst doet als boodschappentas. Want groot. Maar dit is dan ook een hele grote helm. Vanaf 62, 63 centimeter hoofdomtrek doe je mee!

POC Pocito kinderhelm (met goggle!)
    Maat: XS-S 51-54cm
    Prijs: 40 euro
    Een mooi setje voor kamikaze-kindertjes! Je moet toegeven, alleen die eerste paar jaar ga je nog harder dan ze. Maar zodra ze een jaar of 6 zijn ben je ze op de piste zo kwijt. Op het moment dat je met je zoon of dochter overlegt waar je naartoe zult gaan, zijn ze al weg. En dan zit er voor jou nog maar één ding op: keihard er achteraan strepen. Daarom is-ie ook knal-knetter-oranje met extra reflecterende stickers erop. Kan je dat stipje zelfs in het donker nog volgen. Volgen dus, want de tijd van leiden is voorbij. Compleet met een fijne goggle dus, die helm. Voor die 40 piek kan je je er letterlijk geen buil aan vallen!

POC Crane MTB/BMX/SKATE-helm
    Maat: M/L (55-58cm)
    Prijs: 30 euro
    Dit is dus een fietshelm. Om te fietsen. Freeridefietsen wel, want op zo'n racefiets staat hij een beetje raar, deze verder supercoole Crane. Heeft al wel eerder op het hoofd van iemand gezeten die flink kon fietsen, maar het uiteindelijk niet bijzonder leuk vond. Dus als-ie 10 keer is gedragen is het veel. Kleine krasjes achterop, maar wie wil er dan ook een glanzend nieuwe helm op z'n knikker? Jij? Dan moet je hem NIET kopen! Voor alle anderen die een tophelm voor een klein prijsje willen: grijp je kans! Komt in zo'n zacht POC-zakje natuurlijk.

Giro Semi Goggle + extra lens NIEUW met labels
    Prijs: 75 euro

Een superfijn brilletje met een toffe S3 spiegellens en voor het avondskieen een S0 lens erbij in het zakje. Eigenlijk dus een 100% actieradius! Van de afdeling stylish design van Giro, want er zit hier geen fluorgroen op. Heel steasy! Gewoon een bril die echt mooi is. Is dus ook niet van de afdeling superkoopjes, maar nog altijd een dikke korting. Wat wil je nog meer?!?! Een doos er om? Jammer joh! En als-ie niet weggaat zet ik hem zelf op!

EN JE WEET HET HE, mailen naar: wepowder-aapje- chilo.tv !
    Doei!
    My Life Is Better Than Your Vacation!

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro