Tripreport: de (bijna) perfecte roadtrip

• lennartvandermarel
    Beginner
    lennartvandermarel op 6 March 2018 路 09:14
    Lekkere trip mannen!
  • ieism
    Tourist
    ieism op 6 March 2018 路 09:39
    Wat lekker zeg, zo moet het dus. 馃槈
    splitfest.nl
  • Powter
    Advanced
    Powter op 6 March 2018 路 09:59
    Mooie trip mannen en jullie best gedaan met de foto's! Tijd om het er met een biertje over te hebben...
    Powter
  • Powter
    Advanced
    Powter op 6 March 2018 路 09:59
    Mooie trip mannen en jullie best gedaan met de foto's! Tijd om het er met een biertje over te hebben...
    Powter
  • Koppelbaas
    Advanced
    Koppelbaas op 6 March 2018 路 12:26
    Ziet er erg goed uit en mooi verhaal. Helaas is timing alles voor gortdroge poeder en mijn tijdslots voor een trip vallen steeds verkeerd 馃槥
  • GerritA
    Beginner
    GerritA op 6 March 2018 路 22:21
    mooi verhaal en trip weer heren... genoten van het lezen....
    And snow it is.....
  • xs2arjan.
    Advanced
    xs2arjan. op 7 March 2018 路 14:50
    Top report! Begin februari ook in Limone en Mondole Ski geweest met iets minder sneeuwval (40cm) en vooral Mondole Ski aan de kant van Fabrosa is een pareltje (die lift is fantastisch!). @bobvaniterson Toevallig nog een oude, niet werkende sleper gevonden, in het bos onder die 1-persoons? Wij hadden namelijk ook last van mist maar over het pad van deze lift kon je volle bak naar beneden knallen..
    ThijsB op 5 mrt 2018 08:34

@ThijsB inderdaad gezien, echter waren de condities aan de Artesina kant beter en zijn we na 1 run in die 1 pers. lift terug gegaan.
    xs2arjan
  • ThijsB
    Beginner
    ThijsB op 7 March 2018 路 17:18
    @xs2Arjan Kan ik me voorstellen. Wij begonnen aan Fabrosa Soprana kant van de 1 persoons lift in de mist dus was het lastig inschatten waar het goed was. Op dat moment erg blij dat we dit pad vonden, maar zodra het weer beter werd zijn we ook richting Artesina gegaan.

Nogmaals een top report!

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro