Freeride Film Festival op 2 november 2018!

• Arjen
    Advanced
    Arjen op 1 October 2018 · 20:21
    @Schoenend00s Je kunt 30 november in je agenda zetten. Binnenkort volgt er meer info.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • kristalklear
    Advanced
    kristalklear op 4 October 2018 · 07:52
    Frozen mind?
    Kazu Kokubo's "Kamikazu"

Zabardast ziet er ook stevig uit...
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 4 October 2018 · 16:19
    @kristalklear We gaan ons best doen, we zijn nog met een aantal films bezig.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 7 October 2018 · 15:39
    Mannen, is het misschien nog mogelijk om "Entre les lignes" van Vivian Bruchez ergens in een zaaltje te proppen?

Voor de streep ski situaties is dit toch wel een mooie denk ik 😉
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 8 October 2018 · 13:37
    Ondertussen hebben we er weer een zaal bijgezet. Je merkt dat de winter langzaam maar zeker dichterbij komt!

@Roelaano Weet niet of daar nog ruimte voor is, ziet er wel dik uit!
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 11 October 2018 · 17:45
    Ik heb net een héééle dikke film vast kunnen leggen: komende week meer! Zin in!
  • ewoutvanrootselaar
    ewoutvanrootselaar op 12 October 2018 · 10:32
    Ik heb 3 kaarten aangeschaft voor het Freeride Film Festival maar we zijn helaas verhinderd.... Iemand die ik blij kan maken met 3 kaarten voor een goede prijs?
  • Jamieross
    Jamieross op 17 October 2018 · 23:51
    Is het mogelijk om ook na 18.00 uur nog binnen te komen?
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 18 October 2018 · 07:31
    @jamieross Uiteraard, geen enkel probleem
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 22 October 2018 · 12:39
    Het gaat nu hard met de kaarten. 80% is verkocht en we hebben er een zaal bij laten zetten. Volgende week vrijdag gaat het los in Tuschinski. Zin in!
  • marco.beekman1178
    Advanced
    marco.beekman1178 op 23 October 2018 · 21:28
    @Arjen Wanneer zetten jullie op de website wanneer welke film in welke zaal is te zien? Wordt weer flink puzzelen... 😃
    *message edited by marco.beekman1178 op 23 Oct 2018 21:29 (1% bewerkt)
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 23 October 2018 · 22:46
    @marco.beekman1178 Ik verwacht eind deze week/dit weekend. Wordt een leuke puzzel idd. Heel veel goede films dit jaar!
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 25 October 2018 · 15:34
    En de laatste zaal is toegevoegd! Het wordt weer gezellig. Binnenkort volgt het schema met de films. Met 23 films wordt het keuzes maken!
  • baskie
    Tourist
    baskie op 25 October 2018 · 22:49
    Helaas helaas, maandje geleden 4 tickets gekocht maar 3 van de 4, waaronder ikzelf, moeten vrijdag onverwachts naar Berlijn. Enorm balen dat we dit moeten missen, maar als iemand ze over zou willen nemen: graag! PB
  • Hein
    Advanced
    Hein op 27 October 2018 · 07:11
    Heerlijke selectie! Nu al complimenten voor selectie en het aantal snowboardfilms! 😉 Het beloofd weer een hele fijne sessie te worden!
    Rijd hard!
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 31 October 2018 · 19:31
    @Hein Mooi, ik heb m'n best gedaan. Er zitten een paar echte pareltjes tussen.

Voor de mensen die er ook bij willen zijn, maar nog geen kaarten hebben: er zijn er nog ongeveer 30.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 1 November 2018 · 17:47
    Zin in morgen! Voor de late beslissers: er zijn nog 6 kaarten, daarna uitverkocht!
  • iPow
    Advanced
    iPow op 2 November 2018 · 08:11
    Is er al een tijd-film-zaal overzicht ?
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 2 November 2018 · 08:14 One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • RemV
    Beginner
    RemV op 3 November 2018 · 10:46
    Bedankt weer voor een topavondje!!!
  • MickeydeHaas
    Advanced
    MickeydeHaas op 3 November 2018 · 13:39
    Was weer een sicke avond. Helaas net als vorig jaar wel weer veel mensen die de hele film lang hardop moesten blijven praten. Begint wel erg irritant te worden elk jaar. Misschien volgend jaar een beetje hierop letten. Beetje soms elkaar wat zeggen heb ik geen probleem mee, maar sommigen mensen moeten hun hele levensverhaal vertellen tijdens de films. Super irritant. Vooral tijdens All In werd er bijna geschreeuwd door mensen. Hoji was wel epic!
    One step at a time.
  • brakkeman
    Beginner
    brakkeman op 3 November 2018 · 14:01
    Eerste keer FFF voor mij. Dikke films!
    Toffe sfeer errond ook, maar dat gepraat tijdens de film vond ik ook irritant. Een wauw bij een dikke actie kan ik best verdragen maar de rest hoeft niet.

Moet volgend jaar wel beter puzzelen zelf, teveel goeie films 😀
  • ERES
    Beginner
    ERES op 3 November 2018 · 17:33
    Precies de reden waarom ik er dit jaar niet meer bij was en helaas zet die trend door.
  • BASC
    Advanced
    BASC op 3 November 2018 · 21:33
    Frozen mind?
    Kazu Kokubo's "Kamikazu"

Zabardast ziet er ook stevig uit...kristalklear op 4 okt 2018 07:52

Behind the Pines in Amsterdam heeft de premiere hiervan.
    15 November, Ceintuurbaan 248
    www.firsttours.nl
  • BASC
    Advanced
    BASC op 4 November 2018 · 09:09
    Ok laat maar horen!
    Ik kon er heelaas zelf niet bij zijn, beetje ver vanuit Australie, maar wat waren jullie favoriete films?
    Hoor veel lof over Zabardast?
    www.firsttours.nl
  • plagge
    plagge op 27 August 2019 · 11:45
    Is er al een datum voor het filmfestival 2019 (1 november)?
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 27 August 2019 · 16:34
    Save the date voor vrijdag 1 november idd. Binnenkort meer info!
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 3 September 2019 · 14:52 One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro