Powder buddies gezocht - Salzburgerland (mid dec/jan/febr/maart)

• Dennis VanDenHeuvel
    Advanced
    Dennis VanDenHeuvel op 25 November 2018 路 12:40
    Hoi,

Ik zoek nog powder buddies om samen de bergen te verkennen en lekkere poeder te rijden. Ik ben 37 jaar, ik snowboard sinds m'n 16de en laten we zeggen dat ik een gevorderde snowboarder ben. Ik beschik over een Salzburger super ski card (oa Obertauern, Flachau, Zauchensee, Zell Am See, Kaprun, Saalbach, Kitzb眉hel, ...), heb eigen vervoer en een vast verblijf in Flachau waar ik deze winter toch regelmatig (vanaf 12/12 tot 6/1 en daarna meerdere lange weekends (vr-di)) naartoe trek.

Ik beschik over m'n 3-eenheid en heb al meerdere freeride cursussen gevolgd.

Dus wil je graag samen onze passie beleven en dan spreek ik meer dan graag af om samen op stap te gaan, waar? dat kunnen we zelf beslissen
    maar liefst binnen m'n seizoenskaart.

Je kan me contacteren op +32498360749 via Whatsapp

Hopelijk komen er de nodige reacties...

Groetjes,
    Dennis

• henwildie
    Advanced
    henwildie op 25 November 2018 路 12:56
    Zie whatsapp, dit soort oproepjes is wat wepowder is 馃槂
    Pistes, zijn dat niet die platgereden stukken tussen de poeder?
  • robbe
    Advanced
    robbe op 25 November 2018 路 14:03
    Mij mag je ook altijd contacteren moest je iemand nodig hebben馃榾
    if you don't ride it, you won't scratch it
  • kristalklear
    Advanced
    kristalklear op 25 November 2018 路 20:02
    Ik ben tussen kerst en nieuwjaar in de buurt van Salzburg 馃槈
  • martijnuiterwijk
    Advanced
    martijnuiterwijk op 25 November 2018 路 21:39
    ik woon in maishofen, tussen zell am see en Saalbach in. just let me know 馃槈 (ben wel een skiieer)
    was naar beneden maar net zo makkelijk als naar boven
  • Dennis VanDenHeuvel
    Advanced
    Dennis VanDenHeuvel op 26 November 2018 路 07:31
    Super jongens!!! Had niet verwacht om zo snel al de nodige contacten te leggen!

• petertav
    Beginner
    petertav op 26 November 2018 路 20:39
    Als het zover is dan contacteer ik je! Grtn.
  • Dennis VanDenHeuvel
    Advanced
    Dennis VanDenHeuvel op 12 December 2018 路 09:05
    Vanaf morgen zit ik in de bergen, dus ben je in de buurt, laat dan maar iets weten!!!

Groetjes, Dennis
  • TjessevanderLeij
    Advanced
    TjessevanderLeij op 12 December 2018 路 10:32
    Ik heb je nr opgeslagen dus wie weet!
    Stoked on the thrill
  • Bekaert
    Beginner
    Bekaert op 12 December 2018 路 11:33
    Ik ben vrij in de periode van 16 tot 23 december en van 5 tot 12 januari. Iemand zin om samen naar Flachau te rijden? Mag ook een ander gebied zijn!
    Laat maar iets weten via whatsapp +32499 31 23 88 en dan spreken we verder af!

• Filip1967
    Beginner
    Filip1967 op 26 December 2018 路 00:22
    Hallo Dennis, Ik zit ook steeds met hetzelfde probleem om gaan poeder te rijden. Volgende week woensdag
    zou er nog een goed deel sneeuw vallen op Dachstein West. Ik ben nog aan het kijken voor te overnachten
    (miss mobilhome) volgende week. Laat maar iets weten +32475 52 59 61
  • nielsstuurman
    nielsstuurman op 1 January 2019 路 00:27
    Ik wil zelf week 2 van jan wat poeder op gaan zoeken laat maar weten als je plannen hebt.
  • Gilles
    Beginner
    Gilles op 3 February 2019 路 08:31
    Hoi Dennis,

De komende week zit ik met een groep vrienden in Saalbach-Hinterglemm om op de piste te ski毛n. Maar ik ga ook graag de poeder in. Zeker nu de sneeuwcondities uitstekend zijn.

Ik hoor het graag als je zin heb om poeder te gaan zoeken. Ik ben 43 jaar, een gemiddelde skier, en ga sinds 10 jaar regelmatig off-piste. Ik vermaak me uitstekend in mellow terrein, bomen, alpenweiden, ...

Groeten, Michiel.
    Gilles is my name!!
  • martijnuiterwijk
    Advanced
    martijnuiterwijk op 3 February 2019 路 08:38
    Hoi Dennis,

De komende week zit ik met een groep vrienden in Saalbach-Hinterglemm om op de piste te ski毛n. Maar ik ga ook graag de poeder in. Zeker nu de sneeuwcondities uitstekend zijn.

Ik hoor het graag als je zin heb om poeder te gaan zoeken. Ik ben 43 jaar, een gemiddelde skier, en ga sinds 10 jaar regelmatig off-piste. Ik vermaak me uitstekend in mellow terrein, bomen, alpenweiden, ...

Groeten, Michiel.
    Gilles op 3 feb 2019 08:31

Die mening deel ik niet met je.. Kom even langs bij mij in de skischool. Geef ik je wat insider tips .)
  • Gilles
    Beginner
    Gilles op 3 February 2019 路 08:51
    @martijnuiterwijk

Thanks. De sneeuw is minder goed als ik denk?
    Dan kom ik graag een keer bij je langs. In welke skischool zit je?
    Gilles is my name!!
  • Dennis VanDenHeuvel
    Advanced
    Dennis VanDenHeuvel op 4 February 2019 路 09:00
    @Gilles, ben net terug van vorige week woensdag, dus het is weer even (1,5 week) wachten tot ik weer vertrek.

De condities vorige week waren schitterend. Met m'n powderbuddy Emilio mss toch al de lekkerste poeder gereden in m'n jong freerider bestaan.
    Verslagje:

Bij deze wil ik Erwin Heeres van Frozen Lines nogmaals bedanken voor de geweldige freeride techniek training 3 weken geleden in Salzburgerland (Saalbach - Kaprun - Dienten/H枚chkonig). Lekker kunnen poederen en ondertussen ook techniek en lawinekunde bijleren, 茅cht een aanrader!

Voor Nieuwjaar ook 5 dagen met gids Irian van Helfteren, en een stel leuke nederlanders op stap geweest. Topgids!!! Dit was next level boarden voor me. Binnen 2 weken kan ik bij deze groep nogmaals aansluiten. En ook nog 1 dagje bij de Freeride Roadtrip Salburgerland va Erwin Heeres (Frozen Lines), ik heb er zin in 馃槂

Weekends van 14/03 - 19/03 en 28/03 - 02/04 staan nog open...

Groetjes,
    Dennis
    *message edited by Dennis VanDenHeuvel op 4 Feb 2019 09:04 (2% bewerkt)
  • ardt
    Advanced
    ardt op 4 February 2019 路 13:10
    Lekker bezig!
  • martijnuiterwijk
    Advanced
    martijnuiterwijk op 12 February 2019 路 07:58
    Iemand toevallig in Saalbach / Hinterglemm?
    Het dumpt als een malle, morgen in theorie goed weer.
    Echter zit mijn vaste powderbuddie c.q de chef met een longonsteking thuis in bed
    En ik ben morgen vrij....
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 12 February 2019 路 08:02
    @martijnuiterwijk; niet helemaal maar soort van in de buurt: wij rijden morgen naar Salzburgerland/Ober枚sterreich (om precies te zijn Bad Goisern). Kunnen van daaruit verschillende kanten op, oa Tauplitz maar ook naar t westen. Zoeken voor vrij of zat nog mensen en een gids voor een dagje touren, interesse? (Zijn een splitboarder en een toerskier)

Oh, foei, niet een topic kapen, maar oprecht: Mooie beelden Dennis!
    *message edited by Tim3 op 12 Feb 2019 08:48 (6% bewerkt)
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • martijnuiterwijk
    Advanced
    martijnuiterwijk op 12 February 2019 路 08:48
    Vrij en za gaat niet lukken, Moet dan gewoon werken. ( woon in Maishofen, en werk in at)
  • Dennis VanDenHeuvel
    Advanced
    Dennis VanDenHeuvel op 14 February 2019 路 08:09
    Geen probleem jongens, kapen maar 馃槂

Ik rij maandag met Erwin Heeres op de "Freeride Roadtrip Salzburgerland" van www.frozenlines.com ...
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 14 February 2019 路 14:19
    Oeh Dennis, dan hoop ik dat de temps nog droppen. Hier (Tauplitz) zijn de zuidhellingen, alles vol in de zon, poederloos. En t gaat nog warmer worden. Maar we hebben toch een schone dag in de bossen 馃槈.
  • Erwin
    Elite
    Erwin op 14 February 2019 路 23:44
    Oeh Dennis, dan hoop ik dat de temps nog droppen. Hier (Tauplitz) zijn de zuidhellingen, alles vol in de zon, poederloos. En t gaat nog warmer worden. Maar we hebben toch een schone dag in de bossen 馃槈.Tim3 op 14 feb 2019 14:19

Is poeder dan het enige dat telt tegenwoordig?
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 15 February 2019 路 06:58
    @Erwin: Zie mijn afsluitende opmerking 馃槈. Dus nee, maar t is wel fijn. En jullie trip wordt hoe dan ook gaaf natuurlijk! Daar heb je poeder niet per se voor nodig!
    *message edited by Tim3 op 15 Feb 2019 07:36 (33% bewerkt)

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro