Jones solution split seizoen 14/15 + skins + stokken

• jorrebor
    Tourist
    jorrebor op 30 January 2019 · 21:49
    Hi Splitters,

Hierbij bied ik een complete starter kit aan! 

Jones Solution Split 164 uit seizoen 14/15*.
    Spark R&D Afterburners met heellock systeem**. 

G3 High Traction skins inc Black Diamond skinsavers***.
    Black Diamond telescoop stokken (3 delig, aluminium)****.

Disclaimer:

* Board heeft wat beschadigingen (ook aan kant) maar is gefixt met ptex. Verder is de base nog nooit geslepen dus je zou hem eens een grote beurt kunnen geven (laatste waxbeurt is van 2 weken geleden (maar daarna nog gereden vandaar de roest plekjes)). Voorste clip is lam, maar gaat niet los tijdens rijden. Aluminium op de nose kwam los en heb ik eraf moeten halen.

** Spark bindingen uit het zelfde seizoen. Het originele vervangingsetje voor straps en buckels van Spark krijg je er bij. Super degelijk systeem waar je nog jaren op vooruit kan.

*** De haren van de skins zijn prima en grip is dus goed. De lijm is echter op, dus je zult ze opnieuw moeten lijmen met Black Diamond Gold (kost ca. 15,-)

**** 1 stok is wat verbogen en schuift niet helemaal lekker meer. De andere nog OK.

Bieden voor gehele set vanaf 200,-

Mocht je voor zaterdag middag (2 feb) een beslissing nemen dan kun je ook voor 130,- een setje ongebruikte en ongesneden contour skins er bij krijgen (zat middag stuur ik ze terug naar snowcountry)

PS: fotos zijn met split interface voor Plum bindingen, die zal ik dan nog voor je vervangen.

PS2: whatsappen is sneller: 06 11 49 89 45

*message edited by jorrebor op 30 Jan 2019 22:25
  • jorrebor
    Tourist
    jorrebor op 31 January 2019 · 07:33
    Een belangrijke aanvulling: board is op te halen in Amsterdam centrum / Oost!
  • jorrebor
    Tourist
    jorrebor op 1 February 2019 · 12:19
    setje is gereserveerd!
  • MC*freeride-looi
    Advanced
    MC*freeride-looi op 7 February 2019 · 07:00
    Moest het op 1 of ander manier niet door gaan.contact me please!!
  • jorrebor
    Tourist
    jorrebor op 7 February 2019 · 20:50
    Verkocht!

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro