Powfinder Split (157), mijn persoonlijk review.

• holi4
    Tourist
    holi4 op 27 June 2019 · 13:47
    Iemand die geïnteresseerd is in een Morris 157 signature? Is een week op gereden. Ik wil een split bestellen als 1 piece quiver (en heb chronisch ruimtegebrek). Voor 400eur wisselt hij van eigenaar.
  • ewoutvanrootselaar
    ewoutvanrootselaar op 28 June 2019 · 08:52
    @Holi4, zie PM
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 2 July 2019 · 16:30
    Ik heb de mijne in Mei besteld, kan niet wachten om hem volgend seizoen onder te binden 🙂

One Powfinder to rule them all...

Poeder vinden wordt nu nog makkelijker...
  • KrisL
    Beginner
    KrisL op 24 July 2019 · 20:56
    Ga hem graag bestellen maar heeft iemand hem al met spark bindingen gereden (Arc)? Ben benieuwd wat daar de eventuele nadelen van zijn (er is immers voor Karakorum gekozen...). Zelf ben ik erg gelukkig met Spark (ook karakorum gehad). Heeft iemand ervaring hiermee?
    BVD en geniet van het mooie weer, kan het daarna weer vlot gaan sneeuwen😃
    winter is definitely coming!
  • Haas
    Expert
    Haas op 25 July 2019 · 12:33
    Ga hem graag bestellen maar heeft iemand hem al met spark bindingen gereden (Arc)? Ben benieuwd wat daar de eventuele nadelen van zijn (er is immers voor Karakorum gekozen...). Zelf ben ik erg gelukkig met Spark (ook karakorum gehad). Heeft iemand ervaring hiermee?
    BVD en geniet van het mooie weer, kan het daarna weer vlot gaan sneeuwen😃KrisL op 24 jul 2019 20:56

Hoi Kris, Echt leuk dat je onze split wil gaan rijden! Daar ga je zeker geen spijt van krijgen. Inzake bindingen: De tour gear en binding inserts op de powfinder split zijn universeel. Sparkbindingen passen dus probleemloos. Of je meer een spark man of karakoram rijder bent is iets persoonlijks. Wij hebben gekozen voor karakoram connect R bindingen. Niet de lichtste noch duurste van karakoram wel de fijnste die wij hebben getest. Gezien het beperkte aantal bindingen dat wij bij karakoram hebben ingekocht zijn ze bij ons voor komend seizoen in onze presale allemaal verkocht. De split 157 met speciaal op maat gesneden montana motamix vellen zijn nog wel op voorraad. Pluk de zomer!
    There are no secrets, only information you don't yet have...!!
  • KrisL
    Beginner
    KrisL op 26 July 2019 · 13:01
    Haas/ Morris, dank voor jullie reactie tijdens de vakantie! Zojuist besteld....
    winter is definitely coming!
  • dejongarno
    Advanced
    dejongarno op 24 October 2019 · 23:50
    Een goede vriend van me is 'om' na mijn enthousiaste verhalen over mijn Powfinder, maar wil graag een 164 bestellen. Helaas is deze (nog) niet beschikbaar. Wat is hier de reden voor? Er zullen toch wel meer 185+ personen zijn die een 164 prefereren? Wat niet is, gaat wellicht wel komen..?
  • kanski
    Elite
    kanski op 25 October 2019 · 20:08
    Omdat ik op 2 planken sta, hoor ik daarom ineens niet meer bij! 😞
    Never ski faster than your guardian Angel can fly!
  • henwildie
    Advanced
    henwildie op 5 December 2019 · 12:45
    Order verzonden, leuk after sinterklaar kado 😃
    Pistes, zijn dat niet die platgereden stukken tussen de poeder?
  • SportGillie
    Advanced
    SportGillie op 5 December 2019 · 21:23

Happy poederbroeder!!!

*message edited by SportGillie op 5 Dec 2019 21:24 (6% bewerkt)
    Live to ride, ride to live
  • dejongarno
    Advanced
    dejongarno op 5 December 2019 · 21:27
    Dat zijn de betere sinterklaas kado´s @gilbert ! 😃
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 5 December 2019 · 22:39
    Kan bijna niet wachten tot morgen....

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro