gezocht: skibroek

• bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 19 November 2010 · 17:36
    Ik zoek een broek voor freeride en lichte toertjes. Hoeft niet heel warm te zijn, maar een ritsje voor de ventilatie is wel fijn.
    Oh en de maat: Ik ben 1.77 m (jeans maat 30/32). Dus M ??

Heeft iemand iets over, te groot/te klein gekocht, laat het me weten. Vind kleding altijd maar duur enzo. Hoeft ook niet perse nieuw te zijn.
  • doov
    Advanced
    doov op 19 November 2010 · 17:47
    Check this out http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate...

Je krijgt wisselgeld terug als je 2 tientjes neer legt!
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • Spider
    Tourist
    Spider op 19 November 2010 · 19:07 Better to burn out, then to fade away.
  • koeienlap
    Advanced
    koeienlap op 19 November 2010 · 21:16
    Ik heb net een nieuwe broek en nu een Peak Performance over.

Kleur: Grijs blauwig, maat M, Goretex XCR. Vrij clean modelletje, er staat alleen peak performance op de knie en niet baggy. Hij is wel gevoerd, maar heb het er zelden te warm in gehad, nu heb ik daar sowieso niet zo'n last van. Hij is nog in prima staat. Als het je wat lijkt kan ik je een foto sturen.

Vraagprijs heb ik er nog niet voor bedacht, maar komen we vast wel uit wel uit mocht het je iets lijken.
    WE´ve got the POWDER
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 20 November 2010 · 16:40
    Klinkt opzich goed, zittten er ventilatieritsen in? En hoe groot ben je zelf?

@ Spider: Thnx, Ik had m inderdaad al gezien, maar vrees dat ie wat groot voor mij is. . .

• harm
    Tourist
    harm op 24 November 2010 · 10:12
    ikheb een mooie oneill ski broek (en jack) te koop. broek is 50 euro, broek en jack 150. k heb er zelf 330 euo voor betaald, enhet is 1 keer gedragen, dus zo goed als nieuw.

het heeft veel ventilatieritsjes, maar is toch nog lekker warm, aangezien hij gevoerd is.

ik ben zelf 1.80, dus dat moet goedkomen. k heb nog wat foto's als je wil
  • bastichelaar
    Advanced
    bastichelaar op 26 November 2010 · 00:06
    Ik heb nog een GoreTex softshell van Peak voor je, kleur mosgroen, maat M. Heeft ventilatieritsen aan beide zijkanten, en is maar een paar dagen gebruikt ivm breken van mn been. Ben zelf 1.78 dus maat zou goed moeten zijn! PM me als je foto's wilt.
    weblog.bastichelaar.com

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro