Toerski-maatje(s) gezocht! periode en bestemming flexibel

• Ernst van der Leij
    Ernst van der Leij op 29 September 2019 · 11:53
    Wie heeft er zin om mee te gaan toerskiën? Ik heb nog geen concrete plannen, maar denk aan een huttentocht van enkele dagen in de periode februari-maart. Bijvoorbeeld in de Silvretta, maar elders in de Alpen is ook prima. Zelf kom ik (bijna) elke berg wel af en de conditie voor omhoog is ook prima, maar ik wil ook vooral gewoon genieten. Het hoeft dus niet te heftig, maar een dagje afzien kan ik aan 😃 De rest van mijn gezin blijft liever op de piste. Met hun ga ik ook naar de sneeuw, maar dat is in een andere periode.
    Groet, Ernst
  • Luukie25
    Expert
    Luukie25 op 30 September 2019 · 21:50
    Ha Ernst. Je kunt in ieder geval mijn nummer noteren. Ben altijd in voor enkele dagen op pad (zie tripreports voor wat ik zoal doe: huttentochten, gletsjertochten, klimmen, gewoon genieten). 06 drie 6 één nul 3 77 één.
  • Bros
    Expert
    Bros op 1 October 2019 · 07:36
    Dag Ernst, een tip: vul je freeride passport in met een omschrijving over jezelf. Vinden wij leuk om te lezen en het helpt jezelf en andere om gelijkgestemden te vinden.
    Bros
  • kjiratsiekoedel
    Beginner
    kjiratsiekoedel op 1 October 2019 · 09:18
    Ik heb interesse. Ben ook flexibel qua periode. Ik ben beginnend toerskier.

Ik ga in ieder geval laatste weekend van januari naar t intro weekend van toerskier.org. wellicht ook iets voor jou?
  • Ernst van der Leij
    Beginner
    Ernst van der Leij op 6 October 2019 · 12:03
    Ik heb interesse. Ben ook flexibel qua periode. Ik ben beginnend toerskier.

Ik ga in ieder geval laatste weekend van januari naar t intro weekend van toerskier.org. wellicht ook iets voor jou?kjiratsiekoedel op 1 okt 2019 09:18

Hi. Ik kon op de site van toerskieN.org het introweekend helaas niet vinden. Kun je een link plaatsen?
  • kjiratsiekoedel
    Beginner
    kjiratsiekoedel op 6 October 2019 · 12:27
    Nog niet, de info heb ik van iemand die bij organisatie zit.

Hier zijn bericht:
    Jawel, het is inmiddels definitief de Heidelberger hutte geworden van do 30.01 tot za 01.02. Over circa een maand komt het nieuwe programma incl. dit kick-off weekend op de website en kun je je inschrijven.
  • lubomirokruhlica
    Advanced
    lubomirokruhlica op 16 October 2019 · 14:23
    Hi Enst!

Ik heb er zeker zin in! Ik doe al aantal jaren aan toerskien en freeriden. Sinds we naar Nederland zijn verhuist, wordt het wat lastiger (gebrek aan bergen en ski maatjes 😃) Als je een concrete plan hebt en iemand zoekt, stuur me graag een bericht. Als ik kan, sluit ik me aan.

Lubo
  • francismertens
    Tourist
    francismertens op 16 October 2019 · 22:28
    Hey!
    Ik heb zeker ook interesse. Ik heb zelf nog geen ervaring met toerskien maar ben opzoek naar mensen die het toch zouden zien zitten het mij te leren. Qua periode ben ik zeer flexibel. Hopelijk overweeg je het 😀

Francis
  • Wolfman
    Wolfman op 27 November 2019 · 21:22
    Hi all!
    Ik ben net als jullie ook op zoek naar een groepje om me bij aan te sluiten!
    Hebben jullie ondertussen al plannen of zou ik me nog ergens kunnen bij aansluiten?

Grtjs
    Johan

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro