NIEUW: wePowder Guide the Alps, nu te bestellen!

• EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 12 December 2019 · 15:50
    ieism op 12 dec 2019 14:32
    Ziet er uit alsof je sinds 5 december op de deurmat hebt geslapen 😂
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • patrick
    Beginner
    patrick op 12 December 2019 · 16:26
    Echt mooie grote boek...Super!!!!!!!!!
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 12 December 2019 · 16:51
    Ontvangen, #48, ziet er top uit, dank heren!
  • Mitchel.
    Expert
    Mitchel. op 12 December 2019 · 17:06
    Binnen!! Yeah!!
    Skiing is Freedom!
  • michielneyens
    Advanced
    michielneyens op 12 December 2019 · 17:33
    ieism op 12 dec 2019 14:32

hahahaha yes!
    Beauty is in the eye of the beholder.
  • RWyves
    Advanced
    RWyves op 12 December 2019 · 18:40
    Prachtig boek!

PS: Gesigneerd door de auteurs was het nog mooier geweest 😉
  • baila010
    Advanced
    baila010 op 12 December 2019 · 18:52
    Yeah, Binnen 💪🏻💪🏻❄️🎿⛷ #Genummerd en met #Handtekeningen... Wordt nu ingepakt en gaat onder de kerstboom 😃 🎉❄️
    Bedankt Mannen !!!!
    *message edited by baila010 op 12 Dec 2019 18:53 (7% bewerkt)
    Living my dream :-)
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 12 December 2019 · 19:11
    Het boek paste hier wel door de brievenbus 😅 en dat is mooi want ik heb tot 2 keer zonder succes geprobeerd de levering een dag uit te stellen. Nu lag het boek toch vandaag op de mat en het ziet er top uit!
  • Gaius
    Beginner
    Gaius op 12 December 2019 · 19:33
    Bedankt #buurvrouw voor het in ontvangst nemen. Hij is binnen!!
  • ShibbyDV
    ShibbyDV op 12 December 2019 · 20:14
    hier ook aangekomen! Al heeft de postbode er wel niet erg zorg voor gedragen 😞
  • Steef
    Advanced
    Steef op 12 December 2019 · 22:06
    Performance Art. The Powder Hungry Artist.

Gelijk maar 2 van deze kunstwerkjes besteld. 1 voor aan de muur, 1 voor dagelijks gebruik. Maar ik sta er voor open om er 1 te verkopen. Bieden vanaf 120k.
    Every turn is a sign of weakness. I'm weak...
  • Robert1968
    Beginner
    Robert1968 op 12 December 2019 · 22:55
    Thx heren geweldig boek😁👍💪
    Gr Robert
    Snowboarder
  • ThijsB
    Beginner
    ThijsB op 13 December 2019 · 18:38
    Omdat de bezorger geen zin had om gisteren de laatste bestelling weg te brengen een dagje later, maar hij ziet er top uit! Wel een vraag; waar zou je eigen persoonlijke bestelnummer moeten staan?🤔
  • JanG131
    Tourist
    JanG131 op 13 December 2019 · 22:15
    Omdat de bezorger geen zin had om gisteren de laatste bestelling weg te brengen een dagje later, maar hij ziet er top uit! Wel een vraag; waar zou je eigen persoonlijke bestelnummer moeten staan?🤔ThijsB op 13 dec 2019 18:38
    Op de flap aan de binnenzijde van de cover (bij mij toch 😃 )
  • iPow
    Advanced
    iPow op 14 December 2019 · 12:37
    Net gevonden, werd al zenuwachtig maar kids bleken hem 2 dagen geleden al te hebben aangenomen en in hoekje vd gang gedropt. Nu een sabbatical opnemen om alles te lezen!
    Thanks guys!!
  • bastiaenssenst
    Beginner
    bastiaenssenst op 14 December 2019 · 13:07
    # 549, eergisteren aangekomen fantstisch boek. Tnx!
  • ThijsB
    Beginner
    ThijsB op 15 December 2019 · 11:56
    Die is dan bij mij helaas niet doorgekomen 😞 Is WP HQ in Rotterdam geopend vandaag? Ik ben letterlijk in hetzelfde pand vandaag ivm een verjaardag 😉
  • raz
    Advanced
    raz op 16 December 2019 · 15:21
    wou mannen! het is echt een tegek mooi boek geworden! gefeliciteerd en zeker ook bedankt!
    deze dendrofiel heeft weer 6 resorts vol met lariksbossen op zijn todo-lijstje kunnen zetten! 😃
  • Marcel_Dijkgraaf
    Beginner
    Marcel_Dijkgraaf op 17 December 2019 · 13:25
    Boek binnen, prachtig werk! Maaarrrr mag m nog niet lezen... hij moet nog onder de boom

(Het doosje was wel open gegaan tijdens transport, niets aan de hand, maar misschien een sterker plakkertje nodig om m dicht te houden)
  • Mimosa
    Advanced
    Mimosa op 21 December 2019 · 10:10
    Super mooi de nieuwe wepowder gids! Dit gaat zeker helpen om nieuwe poederbestemmingen te vinden. Bedankt Arjen en Morris!
    Powder makes me happy!
  • Slim
    Beginner
    Slim op 23 December 2019 · 20:37
    En nu ook de oceaan overgestoken!
    Spotted in Amerika:

Wat een mooi boek! Met uitleg en data in plaats van vage ‘best of’ lijstjes!
  • Slim
    Beginner
    Slim op 24 December 2019 · 17:48
    Vraagje:
    Percentage van verschillende steilheden is super nuttig, maar waarom niet onder 30 graden?
    Dat is toch juist de meest kritische grens als we het over lawine gevaar hebben.
    Ik snap dat de ruimte en tijd beperkt is en jullie moesten kiezen welke hellingen wel en niet te vermelden.

Maar hoeveel mensen en hoeveel lawine condities staan nu eenmaal toe om steiler dan 45 graden te rijden?
    Terwijl iedereen de afdalings vaardigheden heeft, om 20-30 graden te skiën, en lawine risico vaak dwingt om daar te blijven.
    Ik zou dus denken dat juist de informatie van welke gebieden aardig wat terrein tussen de 25 en 30 graden hebben heel nuttig is, zeker in het midden van de winter wanneer er heel vaak een zwakke laag aanwezig is.
  • wesselvanderdonk
    Beginner
    wesselvanderdonk op 31 December 2019 · 12:35
    Ik had wel gedacht dat het een mooi boek zou worden gezien alle kennis en ervaring die de makers door de jaren hebben vergaard. Maar dat het zo uitgebreid, en zo gedetailleerd zou zijn had ik niet durven hopen. Echt een dikke pluim voor deze prachtige prestatie. Het is een boek wat voor heel veel mensen heel veel jaren plezier zal geven, ik ben er iig onwijs blij mee.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 31 December 2019 · 13:00
    @wesselvanderdonk Thanks, leuk om te lezen!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro