Poederfilmpjes 'par pays'

• EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 3 November 2019 · 15:14
    Stel nou dat je volk, vrienden of poederbuddies wilt interesseren in een land. Een land waar ze misschien nog niet zijn geweest, wat te weinig van verwachten, of nog niet jouw geweldige ervaring mee hebben... Omdat ze altijd naar 1 specifiek dorp aan 1 specifieke kant van de alpen willen. En je ze graag wat meer en moois wilt laten zien. Ter informatie, maar bovenal ter inspiratie...
    ... welk filmpje mag er dan niet ontbreken?
    In de hoop hier over een tijdje wat gave Italie-filmpjes tegen te komen, of geïnspireerd te worden Duitsland eens niet helemaal voorbij te rijden bijvoorbeeld, hier twee minder voor de hand liggende voorbeelden. Deel je beste filmpje 'over' poederen in een land, en vertel er kort bij wat voor moois het filmpje laat zien/wat dat land zo de moeite waard maakt.

Australie

(Voor mij) een eye-opener.

Spitsbergen

Toch een eigen buitencategorie land. Wild en leeg. Meer gletschers en uitzicht op zee.

Allebei schoonheid om bij weg te dromen.
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • Luukie25
    Expert
    Luukie25 op 4 November 2019 · 18:45
    Heerlijk, thanks for sharing
  • Dorylus
    Tourist
    Dorylus op 4 November 2019 · 21:36
    Emile, ik wil je toch aanmanen België niet zo maar links te laten liggen tijdens je volgende rit naar de Alpen.
    Veel uitleg hoeft dit niet, de beelden spreken voor zich. Met dank aan @Popski

• Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 5 November 2019 · 16:23
    Iran is natuurlijk niet bij de deur maar wel een onvergetelijke ervaring. Ik had de eer er zelf te mogen snowboarden met local Mona Seraji...

Een film met wat meer geld achter is deze van Arc'teryx (regie: Jordan Manley)

We hadden dezelfde heerlijke gids Sina Shamyani 😃
    *message edited by Pistenbulcky op 5 Nov 2019 16:23 (5% bewerkt)
  • Medicine
    Beginner
    Medicine op 5 November 2019 · 16:52
    Heb wel eentje voor Spanje:

• Medicine
    Beginner
    Medicine op 5 November 2019 · 16:52
    En alle salomon Dream Trips natuurlijk. Als je India of Georgia snel wilt verkopen
  • fanneige
    Tourist
    fanneige op 5 November 2019 · 21:43
    man ohman.... heb je effe 😉

Baquiera kan echt leuk zijn...

het is echt een eewigheid geleden dat ik daar was maar deze is echt prima
    Vallnord - Ordino

Formigal een oude Britse zuipbestemming maar ook heel goed terrein daar. Heeeeel lang geleden mijn eerste heli tochten daar gemaakt....

deze komt van mijn bucket list: Pic du Midi de Bigorre

ik kan er even geen goede film van vinden, maar Arabba/ Marmolada regio is ook echt niet mis.

*message edited by fanneige op 5 Nov 2019 21:43 (3% bewerkt)
    Knowledge is limited. Imagination encircles the world
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 6 November 2019 · 09:14
    By the way, op de vimeopagina van Jordan Manley staan nog een paar andere prachtige bestemmingen in zijn reeks die hij voor Arc'teryx maakte (A skier's journey) waaronder China, IJsland en Dubai (wtf?)...

/vimeo.com/jordanmanley

*message edited by Pistenbulcky op 6 Nov 2019 09:15 (1% bewerkt)
  • PT73
    PT73 op 6 November 2019 · 18:01

weekendje ski arlberg en als verrassing een verse dump krijgen - 200% genieten 😃
    *message edited by PT73 op 6 Nov 2019 18:03

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro