Mega bulk aankoop met tour skis

• Yasper
    Tourist
    Yasper op 18 December 2019 · 09:50
    Ook ik ben de trotse eigenaar van een setje. Echter een van de bindingen beweegt heel stroef, wat kan je daar tussen smeren. Ik zie vaak iets wat op een klodder vet lijkt. Is dat vaseline of ....?
  • Rickvd
    Beginner
    Rickvd op 18 December 2019 · 10:38
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er nog XL setjes over zijn, ik heb stiekem nog een beetje hoop...maatuh op 17 dec 2019 17:03 De M-L sets zijn allemaal vergeven. Er zijn nog een stuk of 5 X-L setjes over. In volgorde van aanmelding zijn we nu aan het vragen wie er interesse heeft. Als we door de lijst heen zijn kijken we naar de verdere posts in dit topic. Jij staat niet op de lijst dus ik denk dat de kans klein gaat worden. Maar als je toch aan de beurt komt dan hoor je het vanzelf!
    *message edited by Rickvd op 18 Dec 2019 10:38
  • svenk
    Advanced
    svenk op 18 December 2019 · 10:49
    Ook ik ben de trotse eigenaar van een setje. Echter een van de bindingen beweegt heel stroef, wat kan je daar tussen smeren. Ik zie vaak iets wat op een klodder vet lijkt. Is dat vaseline of ....?Yasper op 18 dec 2019 09:50
    Kun je een foto plaatsen van waar de binding stroef loopt?

*message edited by svenk op 18 Dec 2019 10:50
    If in doubt, don't go out!
  • maatuh
    Tourist
    maatuh op 18 December 2019 · 10:58
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er nog XL setjes over zijn, ik heb stiekem nog een beetje hoop...maatuh op 17 dec 2019 17:03 De M-L sets zijn allemaal vergeven. Er zijn nog een stuk of 5 X-L setjes over. In volgorde van aanmelding zijn we nu aan het vragen wie er interesse heeft. Als we door de lijst heen zijn kijken we naar de verdere posts in dit topic. Jij staat niet op de lijst dus ik denk dat de kans klein gaat worden. Maar als je toch aan de beurt komt dan hoor je het vanzelf!Rickvd op 18 dec 2019 10:38

Thanks!
  • Flachlander
    Beginner
    Flachlander op 18 December 2019 · 11:07
    Bedankt voor de aanbieding, goede actie. Wat voor type skin is het eigenlijk?
  • dorfke
    Beginner
    dorfke op 18 December 2019 · 21:53
    Voor iedereen die interesse heeft getoond in een vellen actie, Luuk heeft een mail gestuurd dus kijk even of iedereen die heeft gekregen. We sluiten de inkoop actie volgende week af

Vellen zijn van contour
    *message edited by dorfke op 18 Dec 2019 21:54 (6% bewerkt)
  • crashtestdummy
    Tourist
    crashtestdummy op 19 December 2019 · 11:10
    Toevallig iemand in de buurt van 'Dieren' die ook weleens de grens naar de zuiderburen durft oversteken? 😃 Beetje meer in de richting zou ook al kunnen helpen, 200km enkel voor een paar ski's op te halen is ook niet helemaal te verantwoorden :/
    *message edited by crashtestdummy op 19 Dec 2019 11:11 (4% bewerkt)
  • Flachlander
    Beginner
    Flachlander op 19 December 2019 · 11:43
    Ik heb het geld overgemaakt. Ik zat nog even te kijken hoe de vellen op maat te maken en kwam dit aardige filmpje tegen

• waingro
    Advanced
    waingro op 22 December 2019 · 15:05
    Heb het ook overgemaakt...
    AYSABTU - All your stoke are belong to us.
  • annelandstra3747
    Tourist
    annelandstra3747 op 23 December 2019 · 00:07
    interesse
  • annelandstra3747
    Tourist
    annelandstra3747 op 23 December 2019 · 00:09
    is er nog een xl setje over? zo ja dan ndeem ik die.
  • annelandstra3747
    Tourist
    annelandstra3747 op 23 December 2019 · 00:09
    is er nog een xl setje over? zo ja dan ndeem ik die.
  • dorfke
    Beginner
    dorfke op 23 December 2019 · 12:59
    Allen: we hebben tot nu toe bevestiging of geld gekregen van 9 mensen. Er was initieel interesse voor 36 sets dus er zijn nog heel wat mensen die ofwel geen interesse meer hebben of nog niet hebben bevestigd. We zouden graag deze week afsluiten zodat dit nog voor het einde vh jaar besteld kan worden, dus langs deze weg nog even een warme oproep om ons iets te laten weten via email (check zeker ook je junk mails 😃)

• Flachlander
    Beginner
    Flachlander op 28 December 2019 · 10:39
    Hoi Dorfke, Nog een beetje goede response gekregen boven de 9 mensen?
    Hoop dat mijn geld voor de set goed is ontvangen 😃
  • Flachlander
    Beginner
    Flachlander op 28 December 2019 · 10:39
    Hoi Dorfke, Nog een beetje goede response gekregen boven de 9 mensen?
    Hoop dat mijn geld voor de set goed is ontvangen 😃
  • EmielRense
    Beginner
    EmielRense op 28 December 2019 · 20:01
    Leuk van die witte skis.

*message edited by EmielRense op 28 Dec 2019 20:03 (58% bewerkt)
  • outdoorjoy
    Advanced
    outdoorjoy op 29 December 2019 · 07:20
    Allen: we hebben tot nu toe bevestiging of geld gekregen van 9 mensen. Er was initieel interesse voor 36 sets dus er zijn nog heel wat mensen die ofwel geen interesse meer hebben of nog niet hebben bevestigd. We zouden graag deze week afsluiten zodat dit nog voor het einde vh jaar besteld kan worden, dus langs deze weg nog even een warme oproep om ons iets te laten weten via email (check zeker ook je junk mails 😃)

dorfke op 23 dec 2019 12:59

@luuk999 en @dorfke,
    Jullie hebben een pb gekregen.
  • dorfke
    Beginner
    dorfke op 31 December 2019 · 10:46
    Allen: de vellen zijn besteld, normaal worden deze ergens na de vakantie ontvangen en dan worden ze verder verstuurd (Luuk neemt de NL distributie op zich). IK heb wat meer besteld dan dat er mensen betaald hebben, dus als er nog geïnteresseerden zouden zijn, mogen deze mij altijd een PB sturen.
  • Flachlander
    Beginner
    Flachlander op 31 December 2019 · 10:59
    Top Dorfke en Luuk voor het regelen! fijne jaarwisseling en een gezond 2020
  • Flant
    Advanced
    Flant op 4 January 2020 · 15:44

ik heb nog een set "over". Na een probeermiddag toch niet helemaal wat ik graag ski. De binding is wel super handig en skiet prima, die hou ik wel.

Evengoed zonde om op zolder te laten staan. Wie wil em?
  • janvannieuwenhuijzen
    Advanced
    janvannieuwenhuijzen op 5 January 2020 · 10:39

*message edited by janvannieuwenhuijzen op 5 Jan 2020 11:09 (100% bewerkt)
  • dorfke
    Beginner
    dorfke op 9 January 2020 · 10:20
    Even een korte update: vellen zijn onderweg en zouden normaal morgen of maandag aankomen. Daarna worden de vellen voor België door mij verzonden en worden die voor onze NL vrienden naar Luuk verstuurd die ze weer verder verdeeld. Met een beetje geluk heeft iedereen ze tegen eind volgende week.
  • Flant
    Advanced
    Flant op 9 January 2020 · 13:09

ik heb nog een set "over". Na een probeermiddag toch niet helemaal wat ik graag ski. De binding is wel super handig en skiet prima, die hou ik wel.

Evengoed zonde om op zolder te laten staan. Wie wil em?Flant op 4 jan 2020 15:44

Zijn naar de Inuit in Kuummiut
  • svenk
    Advanced
    svenk op 9 January 2020 · 15:09
    Dank je wel Flant 😃

Voor meer info: https://wepowder.com/nl/forum/topic/271619
    *message edited by svenk op 9 Jan 2020 15:10 (60% bewerkt)
    If in doubt, don't go out!
  • Rickvd
    Beginner
    Rickvd op 11 January 2020 · 13:37
    Ik heb nog een paar x-l in de schuur staan. Wie heeft er interesse? 25€. Als er meer geïnteresseerden zijn dan kijk ik even naar de tijd dat je je had aangemeld.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 11 January 2020 · 14:16
    Hoe lang zijn die x-l's? Mogelijk geïnteresseerd. De bindingen zitten daar nog op?
  • Rickvd
    Beginner
    Rickvd op 11 January 2020 · 14:23
    Hoe lang zijn die x-l's? Mogelijk geïnteresseerd. De bindingen zitten daar nog op?Aryen op 11 jan 2020 14:16 1,77, net als de rest van de ski's. Met binding en al inderdaad. Ophalen in Utrecht.
  • marcodelange
    Beginner
    marcodelange op 11 January 2020 · 14:28
    Hoi Rick,
    Ik heb wel interesse in de set, ik heb je een pb gestuurd.
    Gr Marco
  • ThijsL
    Beginner
    ThijsL op 11 January 2020 · 14:40
    Hoe lang zijn die x-l's? Mogelijk geïnteresseerd. De bindingen zitten daar nog op?Aryen op 11 jan 2020 14:16

De bindingen zijn xl 😃 skies zijn allemaal dezelfde lengte
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 11 January 2020 · 17:35
    Ik wil wel een setje overnemen.

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro