Januari Ski/snowboard groep gezocht

• francismertens
    Tourist
    francismertens op 14 December 2019 路 15:29
    hey wepowder vrienden,

Doordat ik dit semester op exchange ben geweest, heb voor het eerst vrij in Januari, meer specifiek van 4-22 januari. Ik zou deze periode super graag gaan snowboarden met de focus op buitenpiste/backcountry meer te leren kennen. Ik ben dus opzoek naar een groep skiers/snowboarders waarbij ik me kan aansluiten of eventueel een paar mensen die in deze periode ook vrij zijn en iets willen organiseren.

Een doel is ook om het touren wat te ontdekken, heb reeds een splitboard aangeschaft. Ben nogsteeds flexibel in wat we exact doen, wil gewoon de bergen in en nieuwe mensen leren kennen 馃槉

Als je je aangesproken voelt, twijfel dan niet om me een bericht te sturen. Dan kunnen we de opties eens bespreken.

Greetz Francis
  • Mimosa
    Advanced
    Mimosa op 17 December 2019 路 09:55
    Als je nog geen ervaring hebt off-piste kan je beter je aansluiten bij een groep met gids. Bijvoorbeeld Ripstar biedt snowboardreizen aan. Als je graag zelfstandig off-piste wilt gaan kan je beginnen met een lawine training doen bij het snow safety center.
    Powder makes me happy!
  • francismertens
    Tourist
    francismertens op 17 December 2019 路 10:04
    Het idee dat ik had was om eventueel een groep te vormen en dan samen een gids te huren of een lawinetraining te doen. Op deze manier worden verblijf en vervoerskosten wat verminderd voor iedereen. Ik dacht dat er zeker nogwel wat mensen gingen zijn die graag de stap zouden nemen naar de off-piste.

Ripstar heeft spijtig genoeg geen reizen meer beschikbaar voor de periode dat ik vrij ben.
  • robbert
    Advanced
    robbert op 17 December 2019 路 11:10
    Contact @SneeuwRubs, topic
    https://wepowder.com/nl/forum/topic/271946
    Zou mooi zijn als jullie een groepje bij elkaar kunnen krijgen. Succes
  • arjendevos
    Beginner
    arjendevos op 17 December 2019 路 13:08
    PM gestuurd
    Vulpes pilum mutat, non mores
  • Berber Ski & Smile
    Expert
    Berber Ski & Smile op 18 December 2019 路 00:24

Van 4-11 jan kan ik nog iets in deze vorm aanbieden: https://wepowder.com/nl/forum/topic/271607
    鈥業t鈥檚 about the memories we create鈥 www.skiandsmile.com

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro