Waar easy non steep freeride?

• Sten
    Advanced
    Sten op 25 June 2020 · 10:43
    Word er ook niet jonger op..five zero nu..

Waar nog meer easy, non steep, freeride in:
    Gosau, Dachstein West
    Ifen, KWT
    Die Tauplitz
    Planeralm
    Ficheres Lides
    ..
    ..
    never grow up.
  • Polhovsky
    Expert
    Polhovsky op 25 June 2020 · 16:39
    Uit je eigen opties vermoed ik dat je Oostenrijk-georienteerd bent, maar mocht je eens wat anders willen, kan ik je Goderdzi in Georgië aanraden. Weinig mensen en bijzonder toegankelijke backcountry / offpiste (15 - 60 min. hiken / skinnen en je hebt een grote speeltuin met 25 - 35 graden terrein) helemaal voor jezelf. Kost niks en leuke ervaring, althans dat vond ik.

Montgenevre (Frankrijk) is ook een schitterend gebied met veel 'doable' offpiste.

Parnassos in Griekenland heeft veel leuke en niet al te moeilijke offpiste en de Grieken komen daar niet. Ook een aanrader.

In Oostenrijk ken ik helaas niet zo veel pareltjes op offpiste gebied.
    'Skiing is the best way in the world to waste time' - Glen Plake
  • arjunsharma
    arjunsharma op 6 July 2020 · 16:01
    Word er ook niet jonger op..five zero nu..

Waar nog meer easy, non steep, freeride in:
    Gosau, Dachstein West
    Ifen, KWT
    Die Tauplitz
    Planeralm
    Ficheres Lides
    ..
    ..
    Sten op 25 jun 2020 10:43
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 8 July 2020 · 11:56
    Hoe heb je bepaald dat het de leeftijd is die je parten speelt? 🤔
  • AlexSki
    Beginner
    AlexSki op 8 July 2020 · 12:33
    Hoe heb je bepaald dat het de leeftijd is die je parten speelt? 🤔Aryen op 8 jul 2020 11:56Volgens mij zegt hij niet dat zijn leeftijd parten speelt 😋
    When life gets too complicated.... SKI
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 8 July 2020 · 14:10
    Goed lezen, Alex. Begint het bij jou ook al? 😉
  • AlexSki
    Beginner
    AlexSki op 8 July 2020 · 17:40
    Goed lezen, Alex. Begint het bij jou ook al? 😉Aryen op 8 jul 2020 14:10Ik lees het goed, maar jij interpreteert het anders 😎

We weten overigens niet of het om een mentale of fysieke kwestie gaat 👨‍⚕️
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 8 July 2020 · 18:03
    P'cies. Daarom mijn vraag.

Maar dan komt iemand zich er mee bemoeien die jaren geleden al getipt is niet overal op te reageren. Ik weet niet of dat een kwestie van ouderdom i.c.m geheugen is, of dat degene gewoon hardleers is (kan ook met leeftijd te maken hebben).

Maar in ieder geval, als het probleem wat duidelijker is (als het een probleem is) zijn er misschien wel andere manieren om er mee om te gaan, en wel steiler terrein te skiën mocht dat toch de diepste wens zijn.
  • AlexSki
    Beginner
    AlexSki op 9 July 2020 · 11:02
    Maar dan komt iemand zich er mee bemoeien die jaren geleden al getipt is niet overal op te reageren. Ik weet niet of dat een kwestie van ouderdom i.c.m geheugen is, of dat degene gewoon hardleers is (kan ook met leeftijd te maken hebben)Aryen op 8 jul 2020 18:03Als er gebruik wordt gemaakt van een 😋 moet je het niet zo serieus nemen en met deze reactie doe je het i.m.o. niet veel beter als ik vroeger. 😃

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro