onderhoud tourski

• Flachlander
    Beginner
    Flachlander op 12 October 2020 路 14:26
    Wilde mijn ski uit de bulk inkoop een binding check laten doen, en ik had hier gelezen dat Bever in Oktober dit aanbood. Dus ik heb gebeld maar ze zijn met toerskies gestopt. Duyventstein doet het ook niet, wordt het dan MK-ski in de Bilt of is nog wat in de buurt van Den Haag?
  • pulverdude
    Advanced
    pulverdude op 12 October 2020 路 14:40
    Outdoor XL in Barendrecht
    Let the riding do the talking and you've said enough
  • Flachlander
    Beginner
    Flachlander op 12 October 2020 路 15:51
    Bedankt @Pulverdude

ze hebben zelfs een verhuur 馃槂 https://www.outdoorxl.nl/ski/toerskien.html
  • kjiratsiekoedel
    Beginner
    kjiratsiekoedel op 13 October 2020 路 02:32
    Wat voor binding zit erop? Pin binding kan niet in de machine bij mk (mijn g3 ion iig niet).
  • Flachlander
    Beginner
    Flachlander op 13 October 2020 路 08:08
    @kjiratsiekoedel het is de ski uit de bulk inkoop met de frame binding. Waxen en slijpen kan ik eventueel zelf wel. Maar wil graag even checken of de bindingen nog helemaal in orde zijn. Ik heb al twee keer boven op de berg gestaan met een gebroken binding (een 10 jaar oude en een spiksplinter nieuwe) waarbij een keer off piste.
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 13 October 2020 路 08:12
    Wat gek dat de g3 ion er niet in kon. Vraag me af wat er dan voor zorgt dat die niet zou kunnen? Mijn ski's met salomon mtn bindingen zijn een keer zonder probleem bij MK door de machine gehaald in ieder geval. Maargoed, flachlander heeft het over een frame binding dus hoe dan ook geen probleem 馃槂.
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro