Twee wandelaars..

• Mrtnvssr
    Advanced
    Mrtnvssr op 19 April 2021 · 14:24
    Bij gebrek aan beter nieuws: https://www.nu.nl/286802/video/kitten-volgt-wandelaars-tot-aan-top-van...

Nu.nl is nog niet helemaal op de hoogte wat toerskiën inhoud..

• Moos
    Moos op 19 April 2021 · 14:37
    Een kat in de natuur, aarrrgghhh error error, natuurverstoorder vogeldoder, error error.

Kan natuurlijk ook zijn dat nu.nl een inschatting maakt van haar publiek.

Geinig filmpje.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 21 April 2021 · 16:07
    Wij hebben met splitfest zo wel eens een random hond op sleeptouw gehad voor de complete tour. Die begon dan te blaffen als we even dachten te pauzeren... We moesten hem aan het eind van de dag de bus uit kicken anders was ie nog mee naar huis gegaan ook. 😃 #truestory #wenoemdehemduffel #neverforget
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 1 May 2021 · 08:47
    Wij hebben met splitfest zo wel eens een random hond op sleeptouw gehad voor de complete tour. Die begon dan te blaffen als we even dachten te pauzeren... We moesten hem aan het eind van de dag de bus uit kicken anders was ie nog mee naar huis gegaan ook. 😃 #truestory #wenoemdehemduffel #neverforgetWillem2k op 21 apr 2021 16:07
    Dat heb ik vanuit de andere groep zien gebeuren ja. Volgens de uitbater van een bar in het skigebied (waar ik mijn koortsaanval uitzweette tot de bus vertrok, verkoudheidje..) scheen die hond dat elke dag te doen, of toch zodra die toerskiers zag...
    *message edited by JohanP op 1 May 2021 08:47 (1% bewerkt)
  • Rogier
    Expert
    Rogier op 3 May 2021 · 14:32
    In het kleine skigebiedje Ceilac was er een hond en die pakte elke lege sleeplift-pannenkoek en liet zich daarmee omhoog trekken, om daarna weer in een straight line naar beneden te rennen. Als er te weinig mensen uit de lift vielen gaven de lift jongens hem af en toe een nieuw ankertje...

En in Pelvoux was er ooit een hond die inderdaad met alle toerskiërs meeliep...

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro