Ik ga naar Samoëns en neem mee uit de LABS ...

• meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 9 January 2011 · 21:09
    Nog in Flaine:
    * BMB swallowtail
    * BMB snowsurfer
    * 2 x BMB ski's
    * Salomon Sentinel

Al onderweg (mee met DJ_Fistel)
    * Jones Hoovercraft
    * Jones Flagship

Mee met Echo
    * Salomon Rocker
    * Salomon Lord (bij interesse 2x)

Komende week bij Bever
    * De atomic collectie
    * De Black Diamond collectie

Vergeet ook niet de radair boards bij Menno 😉

Veel mensen vragen me.. hoe zit het met de verantwoordelijkheid als ik iets meeneem.
    Dostojevski schreef eens; 'iedereen is verantwoordelijk voor alles ten opzichte van iedereen.'
    Wees gewoon eerlijk en meldt schade. We repareren tot een schade van 150 E. Daarboven is ie total loss.
    Het kost je dus maximaal 150 E 😉

Zonder gein.. Na komend weekend zijn er nog meer mensen die iets willen testen. Behandel de ski's en boards als je eigen board. Er kan altijd iets mis gaan. Meld dat dan aan ons en aan diegene die het materiaal die kant op heeft genomen. Geeft rust en zorgt er ook voor dat anderen met liefde het materiaal voor u allen meeneemt 😉
    May the powder be with you.
  • Steven
    Tourist
    Steven op 9 January 2011 · 21:45
    Die twee BMB ski's is een misverstand, dat moet zijn een BD Zealot en een Elan, weet niet welk type. Uit de labs van vorig jaar.
    Powdered by BMB-skis             http://www.bmb-ski.nl
  • Echo
    Advanced
    Echo op 9 January 2011 · 21:52

Mee met Echo
    * Salomon Rocker
    * Salomon Lord (bij interesse 2x)

Euh... er zit een maximum aan het aantal ski's dat ik kan meenemen (gek hè...) Als iemand die 2e paar Lords wil hebben moet hij/zij zelf voor vervoer daarvan zorgen.....

@morris even praktisch...zijn er al afspraken gemaakt wie de ski's/boards die in Samoëns zijn achtergebleven mee terug neemt naar NL? IK zit zoals je hierboven kan lezen al aan mijn max.....
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 9 January 2011 · 22:14
    Nee, nog niet..
    May the powder be with you.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 10 January 2011 · 11:16
    @Allen Ik heb de BD Zealots, Elan 1010's en de 2 BMB boards achter gelaten in Hotel l'Aero. Ik heb met Arno afgesproken dat hij gaat regelen dat deze mee terug genomen worden. Er zal vast nog iemand zijn met wat ruimte  😉
  • Sjoerd2
    Advanced
    Sjoerd2 op 11 January 2011 · 08:23

Nee, nog niet..

laat maar weten, ik moet in ieder geval naar de bever in eindhoven voor het terug brengen van de salamon latten. mocht er materiaal terug naar steven moeten dan is dat ook geen probleem, ik werk in capelle aan den ijssel.
    Whitetracks | Distributie & Marketing: Icelantic & Freeride Map
  • dejongarno
    Advanced
    dejongarno op 11 January 2011 · 12:43
    @Sjoerd; dat is top, dank je wel!
    @steven en @Morris; zou(den) die swallow(s) nog een week extra kunnen blijven denken jullie? Volgende week is het hier even rustig en Gers moet toch eens open gaan...zou top zijn om ze dan eens goed te testen!
    Zo niet dan moeten we ze morgen maar ns met de neus in de poeder drukken.

Als ik het zo hoor en lees is iedereen aardig voorzien; goed geregeld Morris!
  • Steven
    Tourist
    Steven op 11 January 2011 · 12:57
    @arno: de swallow met het notenfineer moet ik uiterlijk de 24e terughebben. Als je dat kan regelen is het prima. Volgens mij gaat diegene naar ssc in disentis, dus als je haar daar kan krijgen is het ook prima...
    Powdered by BMB-skis             http://www.bmb-ski.nl
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 11 January 2011 · 15:56

Voor de liefhebbers, ik haal deze week bij Morris ook nog de Salomon Lord en Rocker op.Nu maar hopen dat er zoveel poeder valt dat we (ik....) die Rockers ook echt nodig hebben 😉
    Lord's werken ook fantastisch hoor  ;D
  • Echo
    Advanced
    Echo op 11 January 2011 · 19:28

[quote author=Echo link=topic=2128.msg30714#msg30714 date=1294601912]
    Voor de liefhebbers, ik haal deze week bij Morris ook nog de Salomon Lord en Rocker op.Nu maar hopen dat er zoveel poeder valt dat we (ik....) die Rockers ook echt nodig hebben 😉
    Lord's werken ook fantastisch hoor  ;D
    [/quote]
    Maar dan blijf ik bij mijn Volkl Mantra's !!
    Do or do not, there is no try (Yoda)

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro