Kaukasus - Georgie . Sorted :-)

• Muehlbach
    Advanced
    Muehlbach op 7 April 2011 · 09:43
    Zo, de kogel is door de kerk, de Georgische toeristische dienst heeft ons uitgenodigd om vier skigebieden te gaan bezoeken (Mestia/Gudauri/Bakuriani/Adjara) en te komen heliskien in de Kaukasus. Nu is het nog ff uitzoeken of we dat nog in mei gaan doen, ofwel in november of zo.

Ik had begrepen van meteomorris en andere mensen dat zij er al geweest waren, maar op mn oude topic komen precies geen antwoorden?

Als iemand tips heeft:
    - specifieke flanken/bergen
    - hotels/hutten/...
    - gebieden
    - lokale contacten/gidsen
    ...
    Dan feel free om het te laten weten.

Ben dankbaar voor iedere input die jullie me kunnen geven.
    "Skiing is a dance, and the mountain always leads." - - - "There is no skiing without apres-ski. Fairly futile exercise if not followed by getting hammered in a bar."
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 7 April 2011 · 11:55
    Gudauri is het enige gebied dat er toe doet. Wel veel zuidhellingen. Veel plezier!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Muehlbach
    Advanced
    Muehlbach op 7 April 2011 · 16:54
    Ik zou wel niet binnen de resorts willen blijven (als we daar dan toch een heli hebben 😀

Is Mt. Kazbek (Gazbegi) te skien? Gaat mooi tot over de 5000 dus... I´m thinking... hmmmm
    "Skiing is a dance, and the mountain always leads." - - - "There is no skiing without apres-ski. Fairly futile exercise if not followed by getting hammered in a bar."

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro