Wat voor bindingen?

• jriph
    Tourist
    jriph op 28 October 2011 · 19:30
    Btw een Tyrolia mojo 18 heeft geen draaiende achterbak. En is licht voor een 18 din.

Ik moet wel zeggen dat die draaiende achterbak wel lekker losgaat als het moet. ( ik had een set oude met tyrolia's waar ik eigelijk geen problemen met heb gehad in ~ 100 dagen)

Het heeft ook te maken met hoe je techniek is. Ik heb een vriend die bijvoorbeeld letterlijk met elke bocht op een vlakke piste bij een testski (dynastar) met de Din op 12 er bijderzijds uit stapte (toen maar vrijwel tot de aanslag opgedraait toen werd het ietsje beter). Maar hij heeft een soort van bulldozer style.

we demand rigidly defined areas of doubt and uncertainty !
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 29 October 2011 · 22:28
    Precies, als je vaak prereleased zonder dat je grote sprongen maakt of flink hard over harde hobbelige ondergrond ramt lijkt het me eerder aan je techniek te liggen dan aan de bindingen.
  • fanneige
    Tourist
    fanneige op 30 October 2011 · 12:27
    behalve als het met een tyrprutsia wel gebeurd en met een salomon 912 niet.....
    Knowledge is limited. Imagination encircles the world
  • fanneige
    Tourist
    fanneige op 31 October 2011 · 06:57
    en er wordt een ffg9 op t forum aangeboden...... ik zou t wel weten.
    Knowledge is limited. Imagination encircles the world
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 1 November 2011 · 11:20

en er wordt een ffg9 op t forum aangeboden...... ik zou t wel weten.

op 1 of andere manier sluit ik me bij die mening aan 😉 http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,3021.0.html...
    http://verticaldissidents.net
  • jriph
    Tourist
    jriph op 1 November 2011 · 12:41
    nou dat lijkt mij inderdaad duidelijk.. goeie deal.
    we demand rigidly defined areas of doubt and uncertainty !

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro