Eerste hulp bij inlogproblemen

• Bart1
    Tourist
    Bart1 op 9 January 2012 · 08:37

Hi Moderators,

Hoe kan ik mijn account naam veranderen? Ik heb geprobeerd een nieuwe login te maken, maar dat werkt niet met hetzelfde e-mail adres. Zouden jullie anders dit account kunnen cancelen, zodat ik een nieuwe aan kan maken?

Thanks!

1) je kan je accountnaam in principe niet wijzigen.
    2) ik zie 1 account met een gmail-emailadres, die is netjes gekoppeld. Laat even weten wat je oude mailadres was, dan kan ik kijken of er nog een oude account is die ik handmatig kan koppelen.
    You ski? wePowder!
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 9 January 2012 · 08:39

Ik kan wel het forum bekijken en threads plaatsen, maar ik kan niet andermans profiel bekijken of PM's sturen.

Als ik dan wil inloggen, gebeurt er niets. Ik krijg dan na inlloggen gewoon weer het inlogscharm te zien.

Wat is er loss?

1) je bent op dit moment ingelogd, dus ik snap niet helemaal wat je bedoelt.
    2) andermans forum-profiel en pm's zijn niet meer zichtbaar. Dat klopt. Nieuwe profielpagina's zijn in de maak en pm's gaan nu via http://www.wepowder.nl/updates/inbox.
    You ski? wePowder!
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 9 January 2012 · 08:40

Ik snap het weer even niet..

Ik heb nu oppeens weer een ander account. Zie als voorbeeld dit topic wat ik gestart heb:
    http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,3233.0.html...

En het laatste bericht is ook van mij maar dat is weer met een ander profiel..

Kunnen jullie het koppelen want nu heb ik of 14 of 63 berichten gepost en twee verschillende profielen..

Ik kan niet 2 accounts koppelen aan 1 adres. Volgens mij (ik ben er vrij zeker van) ben je dan met een ander account ingelogd.
    You ski? wePowder!
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 9 January 2012 · 08:46

Dus nu lijkt mij dat ik hier 3 accounts zou hebben  :😃. Kan die oorspronkelijke account (DrPhil) aan de huidige (p0w) gekoppeld worden? Of doe ik iets mis? Het is niet essentieel maar altijd leuk 😃.

Alvast bedankt!

ik heb alle accounts gelijkgeschakeld: je kan nu inloggen met DrPhil (en het wachtwoord dat bij je p0w-account hoorde). Je oude account is daaraan gekoppeld.
    You ski? wePowder!
  • bpomerantz2
    Tourist
    bpomerantz2 op 9 January 2012 · 15:35
    @bart: sinds de wijziging zijn al mijn berichten van afgelopen jaar kwijt. ook mijn profile picture is verdwenen. Kan jij zien wat ik fout doe? ook als ik een nieuwe avatar foto wil uploaden gaat het mis 😞
    gr benjamin
  • Teledaddy2
    Advanced
    Teledaddy2 op 10 January 2012 · 22:18
    Hi, Ondanks dat ik een avatar heb geupload, welke in mijn profiel te zien is, staat deze niet bij mijn berichten getoond.
    Ra, Ra politiepet.
  • pauldob
    Advanced
    pauldob op 11 January 2012 · 10:34
    bart,

Ik wil m'n profiel en avatar aanpassen maar kaan iet vinden waar??
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 11 January 2012 · 12:56

bart,

Ik wil m'n profiel en avatar aanpassen maar kaan iet vinden waar??

Linksboven, quicklinks, Mijn profiel.
    You ski? wePowder!
  • sanno
    Tourist
    sanno op 16 January 2012 · 17:54
    Ben mijn oude posts kwijt ik zal wel een ander email adres gebruikt hebben, maar dat maakt allemaal niet zoveel uit.
    maar m'n avatar komt nog steeds niet op bij mijn posts.
    Wat doe ik verkeerd of moet ik gewoon iets meer geduld hebben?

NB na elke post kom ik autmatisch in het hoofdmenu van het forum uit. Was eerst niet het geval. setting?

Oh nu ineens blijf ik wel in het draadje hangen.
    Toerisski
  • bpomerantz2
    Tourist
    bpomerantz2 op 16 January 2012 · 18:55
    ik zit ook nog steeds met hetzelfde probleem. al mijn oude posts zijn weg 😞. lijkt net of ik een nieuwe user ben.. tevens is mijn avatar weg en een nieuwe uploaden lukt niet. krijg de volgende melding
    Error: Error in creating JPEG image from source.

please help....
  • iPow
    Advanced
    iPow op 18 January 2012 · 13:16
    @Bart

Op lines en bij het inloggen op wepowder.nl/wepoder.com zie ik dezelfde avantar.
    Bij het posten in forum echter een andere.
    Ik heb je vanochtend (als het goed is) een DM gezonden
    wil in plaats van met mbracke eigenlijk inloggen met iPow.
    Als ik het zelf op kan lossen hoor ik het graag en anders zie ik het wel goed komen, toch ?

Groet, Martin
  • DrPhil
    Tourist
    DrPhil op 18 January 2012 · 16:37

[quote author=p0w link=topic=3177.msg48148#msg48148 date=1326060968]
    Dus nu lijkt mij dat ik hier 3 accounts zou hebben  :😃. Kan die oorspronkelijke account (DrPhil) aan de huidige (p0w) gekoppeld worden? Of doe ik iets mis? Het is niet essentieel maar altijd leuk 😃.

Alvast bedankt!

ik heb alle accounts gelijkgeschakeld: je kan nu inloggen met DrPhil (en het wachtwoord dat bij je p0w-account hoorde). Je oude account is daaraan gekoppeld.
    [/quote]
    Dank je wel voor de moeite! 😉
  • jurriaanE
    Advanced
    jurriaanE op 23 January 2012 · 11:44
    Beste BArt,

Ik krijg het niet voor elkaar. Ligt aan mij maar zal wel iets verkeerds doen.
    Mijn originele account is JurriaanE maar heb het gevoel dat ik er nu drie heb.
    Beide mailadressen @kpnplanet.nl en gmail.com zijn juist.

help,
    Jurriaan
  • Twanski
    Tourist
    Twanski op 31 January 2012 · 18:54
    Beb ik hier ook goed voor DM vragen? Want ik snap niet zo goed hoe het werkt, of is het nog niet af? Als ik op mijn eigen naam klik zie ik wel netjes een profiel met email adress, bij een ander lukt dat niet. Via quick link naar dm menu, krijg ik alleen een lege balk en lan ik nkemand zoeken
  • mh74
    Advanced
    mh74 op 6 February 2012 · 19:44
    Stomme vraag misschien, maar ik heb geen idee hoe ik moet uitloggen als ik ingelogd ben via wepowder.nl?
    Powder makes me happy!
  • beenkens
    Tourist
    beenkens op 26 February 2012 · 12:39
    Beste Bart,

Mocht deze vraag al eerder gesteld (en beantwoord 😉 zijn, excuus. Heb het forum echter zojuist zo goed mogelijk doorzocht. Ik was benieuwd of de koppeling wePowder-profiel > Facebook en/of Twitter er aan zit te komen of niet …

Achtergrond
    Ik had voorheen twee accounts (wepowder.nl en .com) en heb vanochtend dit proberen te stroomlijnen naar 1 account (“beenkens”, by the way). Ik zie echter geen ‘koppel-functie’ op mijn profiel en begrijp daaruit (als ik de berichten goed gelezen heb) dat mijn accounts reeds gekoppeld zijn. Nu probeerde ik mijn profiel ‘compleet’ te maken met koppeling naar Facebook en Twitter maar zie nergens deze mogelijkheid (mijn Avatar heb ik wel kunnen aanvullen met afbeelding). Op mijn profielpagina in de Powfinder-app op mn iPhone staan namelijk wel de velden ‘Phone, Facebook en Twitter’ maar ik zie dus nergens de optie (ook niet op de wePowder website) om deze velden in te vullen.

Vraag
    Nu lees ik op een reactie (nummer 71) van jou (op 09/01/2012 aan Madelon Kuiper) het volgende: “1) uitgebreide profielpagina is in de maak”. Begrijp ik hieruit dat de Facebook en Twitter functionaliteit eraan komt of is deze er al en doe ik iets verkeerd of zijn mijn accounts misschien toch niet goed gekoppeld …? Op dit moment lukt het mij namelijk niet om Powfinder-updates naar Twitter door te zetten (ook niet met de #wp hashtag) …

Alvast dank en fijne zondag nog!

Groet,
    Fernao
  • WillemHvdW
    Tourist
    WillemHvdW op 21 September 2012 · 09:48
    Als ik op mijn profielnaam ga staan zie ik nog steeds mijn oude emailadres staan dat niet meer in gebruik is. Als ik dan mijn profiel wil veranderen zie ik alleen een mogelijkheid om mijn avatar aan te passen. Waar kan ik de overige info van mijn profiel veranderen?
    Live your Life the Fullest
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 21 September 2012 · 15:38

Als ik op mijn profielnaam ga staan zie ik nog steeds mijn oude emailadres staan dat niet meer in gebruik is. Als ik dan mijn profiel wil veranderen zie ik alleen een mogelijkheid om mijn avatar aan te passen. Waar kan ik de overige info van mijn profiel veranderen?

Gaan we later dit seizoen in een major update oplossen. Komt goed 😉
    May the powder be with you.
  • WillemHvdW
    Tourist
    WillemHvdW op 21 September 2012 · 16:17
    Blijven het volgen  😉
    Live your Life the Fullest
  • szene2
    Tourist
    szene2 op 2 October 2012 · 15:14
    Wat een drama dat inloggen
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 2 October 2012 · 17:29
    We zijn hard aan het werk om e.e.a. te verbeteren! Nog heel even geduld...
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Snowyvie
    Beginner
    Snowyvie op 27 October 2012 · 17:26
    Hey hallo,
    heb zojuist een nieuwe account aangemaakt, want via mijn oude email adres was niets meer terug te vinden.
    Okay, ik geef toe (#bloos): was afgelopen winter vooral een actieve volger van de artikelen, alleen heb ik na de grote migratie niet meer ingelogd.

Nog mogelijk mijn oude account boven tafel te krijgen? Oude username was Fons, met email adres yvonne.derkx@gmail.com. 
    Heb wel een voorkeur voor mijn nieuwe username. Mogelijk om mijn oude gegevens nog te koppelen en zo ja, hoe? Zie geen optie staan bij "Mijn Profiel".

Alvast bedankt!
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 15 November 2012 · 18:10
    Niet echt on-topic, maar kan een moderator mijn username wijzigen van WhitePowder naar CharlieSnow ?

Het PM system werkt niet echt mee.
    Rex Monte - Amor Nix
  • Hermen
    Beginner
    Hermen op 19 November 2012 · 04:38
    als ik inlog lukt dit niet via mijn oude WP naam "witbrood " alleen met de .com inlognaam flavour echter als ik forum aan het lezen ben staat bovenin wel witbrood hoe kan dit en waar kan ik mijn naam/emailadres wijzigen of moet ik nog ff geduld hebben tot jullie klaar zijn met de nieuwe site ? oude berichten van "witbrood " is niet terug te vinden 
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 19 November 2012 · 09:25

Niet echt on-topic, maar kan een moderator mijn username wijzigen van WhitePowder naar CharlieSnow ?

Het PM system werkt niet echt mee.

Indien dat mogelijk is: mijn username verwisselen naar "Vlokkenfeest" in verband met de goede index van google!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 19 November 2012 · 09:30
    Waarschijnlijk volgt er morgenmiddag een majeure update van de website.
    Username wijzigen is daar (nog) geen onderdeel van.

May the powder be with you.

Reply

This topic is closed.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro