Burton Fish

• Polderboarder
    Tourist
    Polderboarder op 16 January 2012 路 16:36
    Te koop: Burton Fish .56 2002

Ik heb hem een keer van MP af gehaald en een paar dagen gebruikt tijdens SSC1 maar ik ben toch meer op zoek naar een universeler board. Volgens mij is de Fish echt leuk in een dik pak sneeuw zonder dat je veel over hardpack oid hoeft te traverseren want dan breekt de achterkant snel uit.
    Ik wil voor de poeder iets universelers dus hij mag er uit, heb al troep zat in huis 馃槂

Fotos. Mmm...ja die zal ik even moeten maken. Zal voor nu ff wat plaatjes linken van het interweb. Het boardje is in prima staat. Toen ik hem kocht bijna nooit gereden alleen vol spuuglelijke stickers, die zijn er nu bijna allemaal af.

WeRookie
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 16 January 2012 路 22:17
    Hmmmm... Eigenlijk net iets te klein! Wat is de vraagprijs?
  • DaanSchillemans
    Advanced
    DaanSchillemans op 16 January 2012 路 22:38
    Daar ben ik ook benieuwd naar! Heb vandaag net op ebay de strijd verloren om zo'n zelfde bord...
  • poling
    Beginner
    poling op 17 January 2012 路 08:28
    voor hoeveel ging die weg? ben niet geinteresseerd zelf maar wel benieuwd.. 8) dat de fish alweer 10 jaar oud is, waren toch wel de tijd wat vooruit, je kan zeggen wat je wilt van burton..
  • Niels
    Advanced
    Niels op 17 January 2012 路 21:43
    Prima allround plankie om voor n zachte prijs aan een poederboard te proeven, http://www.wepowder.nl/nieuws/donderdag-geardag-plankenkoorts-de-burto...
  • Polderboarder
    Tourist
    Polderboarder op 18 January 2012 路 08:27
    Mmm.. tja, blijft lastig met dit soort plankjes. Maar net wat de gek er voor geeft, of vraagt.
    Is 芒鈥毬 75,- asociaal?
    WeRookie
  • poling
    Beginner
    poling op 18 January 2012 路 08:33
    75E lijkt me netjes als ie in goede staat is..
  • aroelfzema
    Advanced
    aroelfzema op 19 January 2012 路 13:13
    @polderboarder. Ik heb wellicht interesse. Kan jij mij even mailen naar aroelfzema@gmail.com waar je woont en wat je prijs is. Dan kan ik hem eventueel een dezer dagen nog op komen halen.

groet

Jouke
  • DaanSchillemans
    Advanced
    DaanSchillemans op 19 January 2012 路 13:47
    Zoals ik hierboven ook al vermeld had. Ik ben ook ge脙炉nteresseerd!! Na het verliezen met bieden op ebay, waar ik erg van baalde kwam dit als geroepen!
    Mailen of bellen kan 0647779330... daan.schillemans@gmail.com

Dan kunnen we het over de prijs hebben! Ook wel handig om te weten waar je woont...
  • aroelfzema
    Advanced
    aroelfzema op 19 January 2012 路 16:57
    @polderboarder. Zoals ik al eerder heb vermeld ik ben ook geinteresseerd in je Fish en je kan mij ook telefonisch bereiken op 06 24633965 of mailen naar aroelfzema@gmail.com

groet jouke
  • Polderboarder
    Tourist
    Polderboarder op 20 January 2012 路 07:38
    Ha, animo! Leuk.
    Ik heb Daan een mailtje gestuurd, leek me eerlijk omdat hij het eerste was in het topic.
    WeRookie
  • Polderboarder
    Tourist
    Polderboarder op 20 January 2012 路 18:39
    Verkocht!
    @Daan: Veel plezier ermee!
    WeRookie
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 21 January 2012 路 21:21
    Voor ongeveer 100 euro staat er nog eentje bij Duijvestein in Zoetermeer. Met een beetje afdingen zit je op hetzelfde bedrag.
  • DaanSchillemans
    Advanced
    DaanSchillemans op 23 January 2012 路 08:06
    Ben er erg blij mee! Over 2 weken zullen we eens zien hoe die rijd! In ieder geval bedankt...
  • aroelfzema
    Advanced
    aroelfzema op 23 January 2012 路 15:19
    @josvboxtel Ik heb net duijvesteijn zoetermeer gebeld en de laatste fish die ze hadden hebben ze verkocht in november. Weet je zeker dat die fish daar stond (en wanneer)? Mocht iemand er nog een weten hoor ik het graag.

Groet
    Jouke
    aroelfzema@gmail.com
  • mr_tanis
    Advanced
    mr_tanis op 23 January 2012 路 15:29
    Er stond er gister nog een bij Duijvestijn in Zoetermeer, zelf gezien 馃槂
    Exact zelfde als hierboven!

Succes ermee! Grtz
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 23 January 2012 路 17:28

Er stond er gister nog een bij Duijvestijn in Zoetermeer, zelf gezien 馃槂
    Exact zelfde als hierboven!

Succes ermee! Grtz

Waar zo'n lawinecursus al niet goed voor is! 馃槈

Plank staat in het rijtje tweedehands boardjes. Achter een Burton Alpha B voor 30 euro (leuk voor je vriendin?). Zat geen prijs op, maar nagevraagd: 100 euro! Ze hadden er gisteren ook nog een Fish nieuw maar overjarig (-40% ofzo). En uiteraard ook de nieuwe fish. In een hoekje stond ook nog een nofish (fish maar dan in plaats van bindingen, noppen).

Genoeg vissen in het meer!
  • poling
    Beginner
    poling op 23 January 2012 路 20:13
    handige verkoper daar in zoetemeer door te zeggen dat er geen meer zijn.... :馃槂

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro