Het woord is aan jullie: wie wint de helitrip naar Canada?

• MichelvanWesten
    Tourist
    MichelvanWesten op 16 January 2012 · 21:27
    Merijn, succes man !!
  • ChielvanEerdt
    Tourist
    ChielvanEerdt op 16 January 2012 · 21:42
    Merijntje..... winnen  ;D
  • irisflier
    Tourist
    irisflier op 16 January 2012 · 21:47
    In de achtervolging Menzo! hoop dat je wint! X
  • Echo
    Advanced
    Echo op 16 January 2012 · 21:48

Als je daar met de heli gedropt wordt moet je gewoon zieke lijnen rijden. Mensen die niet kunnen shredden verdienen dat niet. Kun je wel goed proberen te praten door lange saaie verhalen te schrijven waarom je dit wel verdient enzo, maar daar maak je mij niet blij mij. Ik wil gewoon een harde edit zien.
    De enige waarvan ik verwacht dat ie dit waar kan maken is Ralph.
    Succes jongen.

Tssssss  ???
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • Basjuh16072
    Beginner
    Basjuh16072 op 16 January 2012 · 21:55
    +1 voor Emmel...

Waarom: Omdat Emmel het echte WEpowder gevoel uiten toen we na elkaar ontmoet te hebben ram hard in de poeder hebben gereden.

Emmel jij bent voor mij WEpowder met een hoofdletter W.

Come on you all let's powder
  • OneLove
    Tourist
    OneLove op 16 January 2012 · 21:58
    VOTE FOR RALPH VAN WESTEN!!!
    ♥
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 16 January 2012 · 23:43
    Even een schop naar boven!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Rob64
    Advanced
    Rob64 op 17 January 2012 · 00:01

+1 voor Emmel...

Waarom: Omdat Emmel het echte WEpowder gevoel uiten toen we na elkaar ontmoet te hebben ram hard in de poeder hebben gereden.

Emmel jij bent voor mij WEpowder met een hoofdletter W.

+1
  • elMariachi
    Tourist
    elMariachi op 17 January 2012 · 00:48
    Rrrrrrrrrrralphie van weste is de beste in poeder teste
    [size=14pt]+1 voor de darklord van de bergen![/size]
  • Geert-Jan
    Beginner
    Geert-Jan op 17 January 2012 · 02:42

Als je daar met de heli gedropt wordt moet je gewoon zieke lijnen rijden. Mensen die niet kunnen shredden verdienen dat niet. Kun je wel goed proberen te praten door lange saaie verhalen te schrijven waarom je dit wel verdient enzo, maar daar maak je mij niet blij mij. Ik wil gewoon een harde edit zien.
    Succes jongen.

deze vent snapt er duidelijk niet veel van...
  • skiester
    Advanced
    skiester op 17 January 2012 · 09:34

Succes jongen.

Wat een BS!  Overigens heb ik met Menzo gereden in Flaine en ik heb no doubt dat hij gaat moeten worden afgeremd daar in Canada!  Mijn stem voor poedermaatje Menzo!
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • CarlaKieft
    Tourist
    CarlaKieft op 17 January 2012 · 10:23
    Merijn, van harte gegund!! Heel veel succes. Hoop dat je gaat winnen en we nog vele mooie filmpjes van je mogen gaan zien!
  • vioolmeisje
    Tourist
    vioolmeisje op 17 January 2012 · 11:12
    EMILIO
  • Niels
    Advanced
    Niels op 17 January 2012 · 11:16
    Ralphie for life!!!
  • SDL
    Tourist
    SDL op 17 January 2012 · 11:58
    Ralph MOET winnen
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 17 January 2012 · 12:30

Dit gaat een hoop nieuwe accounts opleveren die we over 3 dagen nooit meer terug zien. Misschien is het een idee om het stemmen te limiteren tot mensen die al lid waren vóór dit topic geopend werd. Dat lijkt me ook beter aansluiten bij het idee dat de community nu aan het woord is. Nu is het weer een kwestie van zoveel mogelijk vrienden en kennissen optrommelen om even een stem uit te brengen.

Dat voten hadden ze misschien via Facebook moeten doen. Ik deel de mening hierboven deels, maar in een contest is alles geoorloofd  😋

Ik vind wel dat het kleinschalige / intieme wat Wepowder had een beetje weg is. Tegenwoordig kun je ongestraft je allround carvertjes te koop aanbieden in het Ads -> Sales forum zonder dat je het lachertje van het forum wordt  ;D
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 17 January 2012 · 12:31

Ik vind wel dat het kleinschalige / intieme wat Wepowder had een beetje weg is. Tegenwoordig kun je ongestraft je allround carvertjes te koop aanbieden in het Ads -> Sales forum zonder dat je het lachertje van het forum wordt  ;D

LOL, maar of ze verkocht worden is een tweede 😉
    May the powder be with you.
  • deLamme
    Tourist
    deLamme op 17 January 2012 · 12:31
    +1 voor Meneer van Westen!
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 17 January 2012 · 12:55

LOL, maar of ze verkocht worden is een tweede 😉

Uiteindelijk heb 'ik' ze wel verkocht  ;D

• Snowzone
    Advanced
    Snowzone op 17 January 2012 · 12:55

Dit gaat een hoop nieuwe accounts opleveren die we over 3 dagen nooit meer terug zien. Misschien is het een idee om het stemmen te limiteren tot mensen die al lid waren vóór dit topic geopend werd. Dat lijkt me ook beter aansluiten bij het idee dat de community nu aan het woord is. Nu is het weer een kwestie van zoveel mogelijk vrienden en kennissen optrommelen om even een stem uit te brengen.

Hoe dan ook, succes gewenst aan de finalisten!

Ik kan me voorstellen dat het voor CMH heliski (en ook voor WePowder) wel belangrijk is om door deze actie een groot publiek te bereiken.

Ik vind wel dat het kleinschalige / intieme wat Wepowder had een beetje weg is.

Tja, iedereen begint klein, maar we willen toch allemaal groot worden. Hoe groter, hoe meer mogelijkheden en misschien wel meer van dit soort acties. ...maar het moet niet te druk worden buiten de pistes  😉
  • Nielsie
    Tourist
    Nielsie op 17 January 2012 · 13:11
    Op Emmel gestemd, sympathieke gast met een lang verhaal 😋
  • sylviedorn
    Tourist
    sylviedorn op 17 January 2012 · 13:19
    +1 voor Emil!
  • Steef
    Advanced
    Steef op 17 January 2012 · 13:43

Ik kan me voorstellen dat het voor CMH heliski (en ook voor WePowder) wel belangrijk is om door deze actie een groot publiek te bereiken.

Ik zie het doorsnee facebook publiek wat zich nu op wePowder heeft aangemeld om te stemmen en wat voor alle views heeft gezorgd totaal niet als DE doelgroep voor CMH (en ook niet voor wePowder eerlijk gezegd). Tuurlijk is het goed voor de naamsbekendheid, maar ik zie nieuwe forumleden als Webcamgirl93 en vioolmeisje toch niet echt snel een helitrip bij CMH boeken, of dagelijkse pow alerts in de gaten houden.
    @ webcamgirl93 en vioolmeisje: Correct me if i'm wrong...[size=8pt](als je dit uberhaupt nog leest..)[/size].

Dat zo'n contest met een te vette prijs zich nu feitelijk geheel buiten de community afspeelt stoort me eigenlijk een beetje. Degene met de meeste vriendjes op facebook heeft gewoon bijna de beste kaarten in handen om straks die heli in te stappen...
    [size=8pt]Ach hell....misschien ben ik gewoon jaloers..😃[/size]
    Every turn is a sign of weakness
  • Snowzone
    Advanced
    Snowzone op 17 January 2012 · 13:52

Ik zie het doorsnee facebook publiek wat zich nu op wePowder heeft aangemeld om te stemmen en wat voor alle views heeft gezorgd totaal niet als DE doelgroep voor CMH (en ook niet voor wePowder eerlijk gezegd). Tuurlijk is het goed voor de naamsbekendheid

Klopt helemaal, maar zoals je al zegt; Het lijkt me zeker goed voor de naamsbekendheid.
  • skiester
    Advanced
    skiester op 17 January 2012 · 13:57

[quote author=Snowzone link=topic=3513.msg49250#msg49250 date=1326801343]

Ik zie het doorsnee facebook publiek wat zich nu op wePowder heeft aangemeld om te stemmen en wat voor alle views heeft gezorgd totaal niet als DE doelgroep voor CMH (en ook niet voor wePowder eerlijk gezegd). Tuurlijk is het goed voor de naamsbekendheid, maar ik zie nieuwe forumleden als Webcamgirl93 en vioolmeisje toch niet echt snel een helitrip bij CMH boeken, of dagelijkse pow alerts in de gaten houden.
    @ webcamgirl93 en vioolmeisje: Correct me if i'm wrong...[size=8pt](als je dit uberhaupt nog leest..)[/size].

Dat zo'n contest met een te vette prijs zich nu feitelijk geheel buiten de community afspeelt stoort me eigenlijk een beetje. Degene met de meeste vriendjes op facebook heeft gewoon bijna de beste kaarten in handen om straks die heli in te stappen...
    [/quote]

+1 -  alhoewel het natuurlijk lastig blijft om "de community" te definieren.  Want er zijn best veel mensen die er al bij betrokken waren zonder veel te doen op het forum..

Ideetje: de stemmen van veel posters extra laten tellen: stemmen van mensen met meer dan 50 posts tellen dubbel. 

Nadeel daarvan is dat misschien "usual suspects" weer onevenredig veel kans krijgen.

Hoe dan ook is het denk ik iets om over na te denken als je zo'n dure prijs weggeeft.  De bedoeling is duidelijk om het eerlijk te doen (de community bepaalt), maar in andere gevallen zie je wel vaak dat alleen mensen die al waren aangemeld mogen stemmen.  Had van mij hier ook gemogen, want ik weet zeker dat 95% van de nieuwe aanmelders niet tot de wepowder community hoort of gaat horen.
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • Nicky
    Advanced
    Nicky op 17 January 2012 · 14:09

[quote author=Steef link=topic=3513.msg49259#msg49259 date=1326804215]

[/quote]

Hoe dan ook is het denk ik iets om over na te denken als je zo'n dure prijs weggeeft.  De bedoeling is duidelijk om het eerlijk te doen (de community bepaalt), maar in andere gevallen zie je wel vaak dat alleen mensen die al waren aangemeld mogen stemmen.  Had van mij hier ook gemogen, want ik weet zeker dat 95% van de nieuwe aanmelders niet tot de wepowder community hoort of gaat horen.
    [/quote]

Deels eens. Als je het imo echt eerlijk zou willen doen, dan is het aantal views of likes op youtube totaal niet relevant, en zou het alleen moeten gaan om stemmen van de community, waarbij datum bekendmaking droomreis de deadline zou moeten zijn voor wie wel/niet mee mag stemmen. De spelregels zijn anders bedacht, en daar moet je het dan mee doen. Of niet mee doen.
  • waxman1975
    Tourist
    waxman1975 op 17 January 2012 · 14:15
    Ralph... u earn it 4 sure! Old bastard Wax...
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 17 January 2012 · 14:28

[/quote]

Dames, heren..
    Deels snap ik jullie ongenoegen, maar aan de andere kant:
    wePowder bereikt op dit moment per winter 125000 unieke kijkers.
    We hebben meer dan een miljoen pageviews per maand.
    Wij kunnen niet controleren wie al wel een van die bezoekers was (maar niet aangemeld) en wie niet.
    Het zou vreemd zijn om vaste bezoekers uit te sluiten.. of zeg ik nu iets stoms?

We hebben er ook aan gedacht om enkel de proriders te laten stemmen (de mensen die jaarlijks een klein bedrag overmaken voor het harde werk dat wij verzetten), maar dan zou het hier akelig stil worden... akelig stil.. Want van die 125000 maakt nog geen 150 mensen wel eens bedrag over..

Ander criterium.. hoe lang zit je al op wePowder... Ook een lastige. Met de migratie zijn er wat namen verdwenen. En wanneer zat je al op wePowder? Met je registratie.. of vanaf het moment dat je meeleest?

Ik zeg altijd.. met een beetje tolerantie is het altijd vakantie..
    Maak je niet druk en stem op diegene die jij het beste vindt.. moge de beste winnen. En geloof maar dat wij de winnaar in Canada nog aan een kruisverhoor onderwerpen en daarover berichten 😉 Want net zoals wij poeder en secret spots delen, delen wij ook de geheimen van de winnaar... 'Wie goed doet, wie goed ontmoet'..

en nu hop naar PA#12 ;P

May the powder be with you.
  • poling
    Beginner
    poling op 17 January 2012 · 14:39
    weet je, was hetzelfde met PIEK, de opzet van zo'n contest maakt dat mogelijk, met andere woorden de organisatie laat de opening waardoor dit mogelijk. Met PIEK was ik daar ook ontstemd over, andere kant toen heeft ook een terechte winnares gewonnen....En toen was het het contest die geheel binnen de "community" plaatsvond. Nu zit er nogeens een externe partij bij. Anyway, maw, ik me er niet druk overmaken. Elke generatie van "poeder community" ondergaat dit zo lijkt het, terugkijkend naar snowzone bv.

anyway, ik ben benieuwd wie er gaat winnen. En eigenlijk ben ik het wel deel eens met de stelling dat degene die boven afdropt wordt daar zijn uitdaging vindt, daar zijn / haar volgende stap vindt.
  • poling
    Beginner
    poling op 17 January 2012 · 14:43
    "Ik zeg altijd.. met een beetje tolerantie is het altijd vakantie.."

'Wie goed doet, wie goed ontmoet'..

mooies!!

anyway, maar 150 proriders??? ik hoop dat de betalende "community" toch wat groter is?!?!?! en daarover? is het nieuwe jaar al in gegaan? kan me niet herinneren iets er over gehoord/gelezen te hebben...

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro