hulp gevraagd bij aankoop armada jj

• Haagje
    Beginner
    Haagje op 13 March 2014 · 23:43
    Ik heb ze overgenomen van iemand die er Baron's op had zitten. Het kan dus wel
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 14 March 2014 · 08:12
    Ik heb ze overgenomen van iemand die er Baron's op had zitten. Het kan dus wel Haagje op 13 mrt. 2014 23:43
    Armada's of Stockli's?
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 14 March 2014 · 08:42
    Ik heb ze overgenomen van iemand die er Baron's op had zitten. Het kan dus wel Haagje op 13 mrt. 2014 23:43

Alles kan.. Heb wel eens een foto voorbij zien komen (op andere site) van iemand die Dukes of Barons op een setje Armada Alpha's had laten schroeven.. (smalle park ski met rocker)
  • CPet
    Advanced
    CPet op 14 March 2014 · 08:47
    DPS pure met tyrolia adrenelin bindingen. Super ski en superlicht. MK heeft mij dit jaar heel blij gemaakt! Tja de prijs is wel wat hoog net als de Stockli...... Voor het standaard werk de Volkl Mantra 2015 gekozen. Ook echt een topper heb er werkelijk alles mee gedaan. Slechts 100mm onder de voet maar vind ze super! Prijs is ook niet verkeerd.
    Let the snow come!
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 14 March 2014 · 10:57
    Ik wil alleen weten of er in NL een dealer is die Stockli verkoopt en dan in het bijzonder de Stormrider 107 😃

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro