Tripreport pa#12: Tschiertschen & Montafon

• brt
    Advanced
    brt op 28 January 2012 · 20:36
  • Steven
    Tourist
    Steven op 28 January 2012 · 21:04
    Lekker bos daar ook in Montafafon!
    Powdered by BMB-skis             http://www.bmb-ski.nl
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 28 January 2012 · 21:20
    Ziet er goed uit. Waar in Montafon zaten jullie? Doet me denken aan Silvretta-Nova.
    En wat deed jullie besluiten om toch niet naar Dalaas-Klösterle te gaan op zaterdag?
  • brt
    Advanced
    brt op 28 January 2012 · 21:26

Ziet er goed uit. Waar in Montafon zaten jullie? Doet me denken aan Silvretta-Nova.
    En wat deed jullie besluiten om toch niet naar Dalaas-Klösterle te gaan op zaterdag?

Correct! Was Silvretta-Nova. We hebben keer op de keer de Hochjoch-II lift gedaan, that's it 😃
    We zijn doorgereden omdat we de liften nog niet zagen draaien, en we anders met 14 nederlandse freeriders in een gebied van niets hadden gestaan.

Begrijp ik uit deze woorden dat jij ook op de parkeerplaats in Zams stond? 😃
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 28 January 2012 · 21:33

Begrijp ik uit deze woorden dat jij ook op de parkeerplaats in Zams stond? 😃

Pcies. Wij waren net voor jullie de parkeerplaats op komen rijden (met de Twingo). Wel fideel dat jullie die 70 cm lichte poeder van Dalaas dan aan ons gelaten hebben Het gebied is inderdaad wat klein en dan heb je ook nog al die gasten uit Anton >😞 We konden jullie er echt niet bij hebben 😃
  • brt
    Advanced
    brt op 28 January 2012 · 21:41

Pcies. Wij waren net voor jullie de parkeerplaats op komen rijden (met de Twingo). Wel fideel dat jullie die 70 cm lichte poeder van Dalaas dan aan ons gelaten hebben Het gebied is inderdaad wat klein en dan heb je ook nog al die gasten uit Anton >😞 We konden jullie er echt niet bij hebben 😃

No problemo! Dio zat al de hele trip met Hochjoch in z'n hoofd (van pa#10) en qua sneeuwhoeveelheid maakt het niets uit. Dat bos is wel fantastisch (volwassen [s]eiken[/s]dennen, mooie afstand uit elkaar) en staat na deze trip wat bossen betreft op nr 1.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 28 January 2012 · 21:54
    Wil je me ook verklappen waar op de hochjoch jullie bezig geweest zijn? Ik ben in de kerstvakantie één dag bovenop bezig geweest, maar niet in het bos. Maar het ziet er inderdaad wel aantrekkelijk uit.
  • Dio
    Advanced
    Dio op 28 January 2012 · 22:40

(volwassen eiken, mooie afstand uit elkaar) en staat na deze trip wat bossen betreft op nr 1.

Eiken?? You need to get out more  ;D
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • Steef
    Advanced
    Steef op 28 January 2012 · 22:43
    Leuk bos inderdaad. Denk dat onze sporen van de dag ervoor wel weer verdwenen waren...😉.

Bizar trouwens... Worden we wakker op de parkeerplaats van Zams en staan we rustig een eitje te bakken, blijken er ook ineens 10 andere Wp'ers ongeduldig te staan trappelen..😃
    Every turn is a sign of weakness
  • Jef2
    Advanced
    Jef2 op 28 January 2012 · 22:57
    Lekker filmpje...was idd top ..

to say it our Mr Moor Ron's words; it was utterly, unbelievable, fxxxx, EPIC ..dude ;D

thx nog voor het lenen van je setje Salomons!
  • Spider
    Tourist
    Spider op 29 January 2012 · 08:46
    Volgens mij waren er op een moment meer dan 14 Wpérs daar. Nu kamen we met 8 in hochjoch terecht en dat was prima.
    Ik zal kijken of ik mijn filmpjes vandaag kan editen (tussen het studeren door)
    Better to burn out, then to fade away.
  • brt
    Advanced
    brt op 29 January 2012 · 09:00

[quote author=brt link=topic=3636.msg50747#msg50747 date=1327783277]
    (volwassen eiken, mooie afstand uit elkaar) en staat na deze trip wat bossen betreft op nr 1.

Eiken?? You need to get out more  ;D
    [/quote]

Doh. Wijn speaking 😃 Dat ligt wel op eiken 😉
  • mvdbrink2
    Tourist
    mvdbrink2 op 29 January 2012 · 20:07
    PA #12 was lekker!! Heerlijke beelden  8)
  • MarcD
    Beginner
    MarcD op 29 January 2012 · 20:24

[quote author=Emmer link=topic=3636.msg50740#msg50740 date=1327782034]

Correct! Was Silvretta-Nova. We hebben keer op de keer de Hochjoch-II lift gedaan, that's it 😃
    We zijn doorgereden omdat we de liften nog niet zagen draaien, en we anders met 14 nederlandse freeriders in een gebied van niets hadden gestaan.

[/quote]

Haha, die paar Nederlanders vielen niet echt op tussen al die andere freeriders daar.
    Ik heb nog nooit zoveel mensen met dikke poederbakken en plofzak in de rij voor een liftpas zien staan. Op de berg zelf niet echt veel last van gehad trouwens.
  • brt
    Advanced
    brt op 30 January 2012 · 09:18

Wil je me ook verklappen waar op de hochjoch jullie bezig geweest zijn? Ik ben in de kerstvakantie één dag bovenop bezig geweest, maar niet in het bos. Maar het ziet er inderdaad wel aantrekkelijk uit.

Bovenaan de Hochjoch-II lift kun je het bos in, zolang je maar rechts blijft van de eitjeslift zit je goed. En niet vergeten op een gegeven moment weer rechtsaf te slaan richting middelstation 😉

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro