heliski Romania

• koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 22 February 2012 · 21:11
    Hallo,

wij zijn 5 (belgische) snowboarders (oorspronkelijk waren we met 6 maar 1 iemand heeft afgehaakt) en plannen om te gaan heliski/boarden in roemenië in het weekend van 9 tot 11 maart 2012.
    Dringend dus.
    We moeten blijkbaar minimum met 8 zijn om de helicopter te laten vliegen.

Aanleiding :
    http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,2575.0.html...

Info :
    http://www.heliskiromania.com/

We zijn dus dringend op zoek naar enkele mensen/ een groep die in die periode ook zouden willen gaan zodat we die heli aan het vliegen krijgen.

praktisch :
    http://www.heliskiromania.com/index/when
    je wordt donderdag 8 maart in Sibiu verwacht. Vervoer zelf te regelen; Vanuit Köln vlieg je voor 235euro heen en weer.
    vrijdag, zaterdag, zondag 9 tot 11 maart : 3 dagen waarvan 2 dagen heliski en 1 dag volledig off-piste mét gids ; voor de rest ALLES inbegrepen ; overnachting, vervoer, eten, ... je kan nog enkel iets opdoen aan drank ; en dat is zelfs belachelijk goedkoop ; vorig jaar viel ik achterover van de drankrekening na 3 dagen ; belachelijk laag ...
    maandag 12 maart : terugreisdag naar Sibiu ; vandaar zelf vrij te bep(t)alen
    prijs van ALLES dus in Roemenië : 1570euro

sneeuwcondities : top

ervaring : face yourself ; ... een existentiële ervaring 😃

hoe? : gewoon misschien rechtstreeks via http://www.heliskiromania.com/
    wij zien dan wel op hun 'teller' of ze/we aan hun 8 personen geraken....

Ik heb er eigenlijk meer dan normaal goesting in ; ik WIL die lijnen daar opnieuw rijden !!!

koen_djfistel

sbs roelz
  • RP
    Advanced
    RP op 23 February 2012 · 17:28
    Koen: vet!

Helaas niet voor nu, maar zeker iets om te onthouden, mooi en passievol verhaal van je trip daar, super!

Ik hoop dat het lukt voor jullie.....  alvast veel plezier
    Explore the Outdoor!
  • Polderboarder
    Tourist
    Polderboarder op 24 February 2012 · 08:32
    "Koen is goink and he is cryink!"
    Het laat me nooit meer los denk ik...  ;D Nou al weer zin in de beelden Koen!
    WeRookie
  • atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 27 February 2012 · 19:55
    @Koen. Heb je draadje van vorig jaar gelezen. Ik heb wel zin om mee te gaan! Overigens zie je op de Jetstreamkaarten dat er een warme ZW stoming heerst dan. Nou ben ik me net een beetje in het Alpenweer aan het verdiepen maar weet niet wat dat voor Roemenië betekend, ja warm maar misschien te. Wellicht moeten we even direct mailen.

Emiel, boarder, 44jaar info(at)mooietenten.nl
    Watch out where the huskies go, and don't you eat that yellow snow
  • dimster2
    Beginner
    dimster2 op 27 February 2012 · 22:16
    cryink from to be happy.  ;D
  • wimdes
    Beginner
    wimdes op 28 February 2012 · 00:17
    cryink from zhe price!
  • atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 28 February 2012 · 13:47
    Ik heb net even contact gehad met Alex van HeliskiRomania en "The thing is....": de teller staat nog niet op 8. Als Koen en kornuiten en ik meegaan staat de teller op 6.... dus....nog 2 luitjes. Kan de teller op de site overigens niet vinden...wel kon ik overmorgen mee maar dat is ff te kort dag.

[move] 8) Nu of nooit!! Heliski Romania!! Nog twee plaatsen vrij!! Wees er snel bij!! OP=OP!!  8) Nu of nooit!! Heliski Romania!! Nog twee plaatsen vrij!! Wees er snel bij!! OP=OP!!  8) Nu of nooit!! Heliski Romania!! Nog twee plaatsen vrij!! Wees er snel bij!! OP=OP!!  8) Nu of nooit!! Heliski Romania!! Nog twee plaatsen vrij!! Wees er snel bij!! OP=OP!!  8) Nu of nooit!! Heliski Romania!! Nog twee plaatsen vrij!! Wees er snel bij!! OP=OP!!  8) Nu of nooit!! Heliski Romania!! Nog twee plaatsen vrij!! Wees er snel bij!! OP=OP!! Nu of nooit!! Heliski Romania!! Nog twee plaatsen vrij!! Wees er snel bij!! OP=OP!!  8) Nu of nooit!! Heliski Romania!! Nog twee plaatsen vrij!! Wees er snel bij!! OP=OP!!  8) Nu of nooit!! Heliski Romania!! Nog twee plaatsen vrij!! Wees er snel bij!! OP=OP!! 8) [/move]

Edit: Helaas ticket box is closed. We zijn met 8. WE GAAN!! ;D ;D ;D
  • sanno
    Tourist
    sanno op 28 February 2012 · 14:02
    anders naar Macedonie cat skien.
    een stukje goedkoper en verder net zo leuk.

http://www.eskimo-freeride.com
    Toerisski
  • poling
    Beginner
    poling op 28 February 2012 · 14:07
    wat zijn daar ongeveer de kosten van?
  • atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 28 February 2012 · 14:11
    heb ze net een mail gestuurd met de zelfde vraag
  • atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 28 February 2012 · 14:44
    Complete package including hotel accommodation, food, cat, guides and safety equipment costs 225 eur per day per person. Last day before returning flight we normally move down to Skopje which have excellent night life.
    Accommodation with nice dinner in traditional restaurant and guided pub and club crawl costs 60 eur.
    Transfers and drinks are not included. Depending on group size transfer costs from 15 eur (min 6 person) up per direction.

How many persons are you asking for?
    We have some room mid and end March and 4 spots next week.

cheers

Tom
  • RP
    Advanced
    RP op 28 February 2012 · 17:50
    Dat snow cat verhaal klinkt ook goed.... eind maart?  😮
    Explore the Outdoor!
  • RP
    Advanced
    RP op 28 February 2012 · 17:57
    Vliegen van Düsseldorf naar Skopje, paar dagen knallen en weer terug..... tempting!
    Explore the Outdoor!
  • sanno
    Tourist
    sanno op 28 February 2012 · 19:01
    Deze jongens kwam ik er twee jaar geleden tegen. Was er gezellig.

Toerisski
  • tank24
    Advanced
    tank24 op 28 February 2012 · 21:45

Vliegen van Düsseldorf naar Skopje, paar dagen knallen en weer terug..... tempting!

Heel erg tempting😉
    High Roller
  • atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 28 February 2012 · 21:51

[quote author=RP link=topic=3820.msg53270#msg53270 date=1330448257]

Heel erg tempting😉
    [/quote]

Treeruns zijn wel erug vlak...
  • sanno
    Tourist
    sanno op 29 February 2012 · 10:47
    Het stukje tussen de bomen is niet erg steil, maar daar kan je in varieren, ligt er een beetje aan welke lijn je kiest. De andere kant van de berg is een stuk steiler, maar ook meer zongericht.
    Toerisski
  • Guy.
    Advanced
    Guy. op 29 February 2012 · 13:30
    Ik ben wel in voor macedonie.. Alleen het weer is tricky, wil geen pap of bruine vlakken..
  • atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 29 February 2012 · 13:44
    Volgens Morris wordt het volgende week weer koud, alleen weet ik niet of er vers valt...
  • poling
    Beginner
    poling op 29 February 2012 · 14:17
    dat zijn wel interesssante prijzen, hoewel toch momenteel geen optie voor mij 😞
    maar een andere keer (seizoen ben ik bang...) wel een goed plan om dit te doen met een wepowder groepje, niet?
  • Lampie
    Tourist
    Lampie op 7 March 2012 · 12:48
    Wat betreft catskiën in Macedonië:

Ben net terug van een week catskiën in Macedonië. Omstandigheden waren niet altijd even gunstig en het terrein is niet zo gevarieerd dat je iedere dag iets moois en leuks kunt rijden. Van de 5 geboekte dagen er maar 3 kunnen rijden en van die 3 waren er 2 leuk en 1 was helemaal niet leuk.  :-[

Advies: ga alleen die kant op als je zeker weet dat er geen wind staat en er een goede laag verse poeder ligt. Maak goede afspraken over de financiën voordat je gaat. Wij hadden een onaangenaam gesprek waar we niet echt goed uit zijn gekomen. Zorg voor je eigen safety! Doe zelf de pieperchecks onderling als de gidsen het niet doen bijvoorbeeld.

PM me ff als je meer info wilt hebben!
    glisseur de poudre
  • sanno
    Tourist
    sanno op 7 March 2012 · 13:04
    Een week is inderddad veel te lang. 3 dagen echt meer dan genoeg. Het weer en sneeuw moet meezitten, maar dat is overal. Huur zelf een auto en maak een trip door Macedonie en noord-Griekenland. Niet super serieus terrein, maar wel erg aardig om wat anders te doen. In Noord-Griekenland boden ze ook heliski aan en kon je ergens anders een sneeuwmobiel huren en dan met de snowmobiel de berg op racen en om en om skien.
    Toerisski

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro