PA#20: any takers?

• brt
    Advanced
    brt op 5 March 2012 · 21:09
    Aangezien a.s. weekend mijn laatste mogelijkheid is voor dit seizoen (in april voor de 2e keer papa), ben ik van plan om donderdag einde dag richting alpen te rijden. Nacht van zondag op maandag wil ik weer thuis zijn.

E.e.a. natuurlijk afhankelijk van de definitieve voorspellingen, heb ik nog 3 plekken in de auto beschikbaar.
  • Dio
    Advanced
    Dio op 5 March 2012 · 22:05
    Balen dat ik niet mee kan. Als ik Morris zijn weerberichtje lees weet ik nog wel een of twee heel speciale plekjes waar wij de laatste keer ook hebben geskied (Hochfügen en zo  :😃) Wat een beregoeie gezellige trip was dat man.

Lekker knallen met die kekke Guide 30 van je!
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • aroelfzema
    Advanced
    aroelfzema op 5 March 2012 · 23:28
    @brt, Ik ben ook plannen aan het maken met een vriend van mij (hij uit amsterdam en ik uit utrecht). Allebei veel snowboardervaring.We zijn ook aan het praten over donderdag weg en zondag nacht terug. We zaten te denken aan kleinwalsertal of montafon/gargellen (zie de wepowder gids). Wellicht leuk om met zijn drieen te gaan om zo de kosten laag te houden. Laten we even bellen of we iets kunnen afspreken. Mijn nummer is 0624633965 of stuur even jou nummer.groet Jouke 
  • Bowen
    Advanced
    Bowen op 5 March 2012 · 23:35
    Ik wil ook heel graag mee!  Ben een snowboarder (zonder split board), 26 jaar, in bezit van 3 eenheid en ik heb meer dan een jaar in de sneeuw gezeten.
  • martijnmvf
    Advanced
    martijnmvf op 6 March 2012 · 08:13
    Ik zit vrijdag rond Zauchensee, mocht het daar in de omgeving dumpen dan wil ik graag paar lijnen scoren!!!!
  • brt
    Advanced
    brt op 6 March 2012 · 11:20
    [quote author=Dio link=topic=3913.msg53745#msg53745 date=1330981540]
    Balen dat ik niet mee kan. Als ik Morris zijn weerberichtje lees weet ik nog wel een of twee heel speciale plekjes waar wij de laatste keer ook hebben geskied (Hochfügen en zo  :😃) Wat een beregoeie gezellige trip was dat man.

RRRRRRR wat een lekker bos 😃 Was toch St. Anton?  :😃 :😃 :😃

@rest:

Thanks voor interesse. Ik ga morgen knoop hakken waarheen / met wie.
  • aroelfzema
    Advanced
    aroelfzema op 6 March 2012 · 13:39
    @brt. Andere opties kunnen natuurlijk ook, we zitten nog nergens aan vast. Oostenrijk met name voralberg en tirol ligt donderdag wel in de vuurlinie en is snel te bereiken.
    P.s vergeten te vermelden: Drie eenheid is natuurlijk ook aanwezig en al 23 jaar snowboardervaring met gemiddeld 2-4 weken per jaar + lawinecursus gedaan. Doe het liefst treeruns met hier en daar een klifje. Een kleine hike is natuurlijk ook  niet erg om dan een lekker poederveld mee te pakken.
    P.s. 2 Wat is jou ervaring brt? Niet geheel onbelangrijk om te weten wat jou niveau en uitdaging is.
    Ik hoor het wel. Hoe meer gelijkgestemden hoe beter!

Groet Jouke 
  • Dio
    Advanced
    Dio op 6 March 2012 · 23:20
    Ik heb zomaar een voorgevoel dat pa #20 heel stiekem een heel dik PA wordt. Enne, Brt is solid.

Life is what happens the moment you put your phone away.
  • Spider
    Tourist
    Spider op 7 March 2012 · 08:14
    damm  bart....gaat niet lukken dit weekend, jammer
    Better to burn out, then to fade away.
  • brt
    Advanced
    brt op 7 March 2012 · 09:06

damm  bart....gaat niet lukken dit weekend, jammer

Jammer!
  • matthijs09
    Beginner
    matthijs09 op 7 March 2012 · 13:12
    ik zit al in ober inntall, en lijkt me te gek om met wat medepoederaars sporen te trekken.
    @brt, laat je weten waar je donderdag heen gaat, misschien kunnen we punt afspreken of wat telefoonnummers wisselen. discipline ist mir egal: big lines, treeruns, drops, hikes, telemark,snowboard,ski. Ik glij wel mee!
    I'm in!

(ow ja, 26 jaar, 3 hele seizoenen gepakt, 8 jaar poedergek, lawine kennis, sportleraar)
    m katsma
  • Spider
    Tourist
    Spider op 7 March 2012 · 15:36
    ik baal eigenlijk wel heel erg nu......😮
    Better to burn out, then to fade away.
  • brt
    Advanced
    brt op 7 March 2012 · 15:58

ik baal eigenlijk wel heel erg nu......😮

Zeg die (@$*(& afspraak dan af, en kom mee!
  • matthijs09
    Beginner
    matthijs09 op 7 March 2012 · 20:44
    zijn plannen al wat duidelijk? Ik haak erg graag ter plekke aan!
    let me know! als je meer zielen meer vreugde telt
    m katsma
  • brt
    Advanced
    brt op 7 March 2012 · 21:13
    MarcD heeft zich aangesloten. Ik heb nog 1 plek beschikbaar in de auto.

@matthijs09: we starten in berner oberland. mochten we je kant op komen dan geef ik een seintje 😃
  • victorr
    Tourist
    victorr op 7 March 2012 · 21:17
    @bart: ik heb super interesse!
    ben nu de vrijdag aan het vrijmaken.
    skiër, skilehrer, 28, vele maanden pow ervaring, drie-eenheid
    ben in eindhoven
    mailen? victor - at - zomaar.info
  • Bowen
    Advanced
    Bowen op 7 March 2012 · 21:51
    @Bart, wie kunnen er nou mee? Uit bovenstaande conversatie kan dat niet opmaken.

Gr
  • Jef2
    Advanced
    Jef2 op 7 March 2012 · 23:38
    ha die BRt ...geniet ervan...was toch weer lekker dat filmpje. Doen we eind dit jaar misschien nog een keertje. Je kunt dan wel weer een uitstapje gebruiken aks afwisseling met de vuile luiers 😃
  • Alexx2
    Beginner
    Alexx2 op 8 March 2012 · 10:57
    Hi, ik ben geïnteresseerd.

PM aub 😉
  • brt
    Advanced
    brt op 8 March 2012 · 10:58
    @Alexx

PM werkt niet meer. Doe me ff een DM op powfinder met je mobiele nummer.
  • brt
    Advanced
    brt op 8 March 2012 · 10:59
    @Alexx

Ik vereis wel dat ik je ken, of iemand die ik ken jou kent. Maar volgens mij heb ik jou een keer in Disentis ontmoet tijdens een Lawine 1? (2 jaar terug)
  • Alexx2
    Beginner
    Alexx2 op 8 March 2012 · 11:22

@Alexx

Ik vereis wel dat ik je ken, of iemand die ik ken jou kent. Maar volgens mij heb ik jou een keer in Disentis ontmoet tijdens een Lawine 1? (2 jaar terug)

Hi, volgens mij ken we elkaar niet. Ook niet van lawine 1 van 2 jaar terug.

wie kent mij van wepowder? .. geen idee. ik heb wat mensen ooit ontmoet ( toen nog skiforum.nl denk ik..). maar wie weet ik niet meer. 

• brt
    Advanced
    brt op 8 March 2012 · 11:49

[quote author=brt link=topic=3913.msg54033#msg54033 date=1331200779]
    @Alexx

wie kent mij van wepowder? .. geen idee. ik heb wat mensen ooit ontmoet ( toen nog skiforum.nl denk ik..). maar wie weet ik niet meer.
    [/quote]

Was je in Disentis 2 jaar geleden? Eind januari? Zo ja, dan ben ik er vrij zeker van dat wij elkaar gesproken hebben. Doe me iig ff je nummer.
  • Alexx2
    Beginner
    Alexx2 op 8 March 2012 · 12:17

[quote author=Alexx link=topic=3913.msg54035#msg54035 date=1331202135]
    [quote author=brt link=topic=3913.msg54033#msg54033 date=1331200779]
    @Alexx

[/quote]

Was je in Disentis 2 jaar geleden? Eind januari? Zo ja, dan ben ik er vrij zeker van dat wij elkaar gesproken hebben. Doe me iig ff je nummer.
    [/quote]

ben zeker - nooit in Disentis geweest.

DM @brt met tel verstuurd
  • Bowen
    Advanced
    Bowen op 8 March 2012 · 12:39
    @Bart, het is niet heel erg sociaal om iemand volledig te negeren zeker niet op een forum! (eng he vreemde mensen 😉) Ik hoop dat jullie heel veel poeder krijgen en lekkere lijnen kunnen rijden!

X
  • brt
    Advanced
    brt op 8 March 2012 · 13:07
    @Alexx

Niets ontvangen...

@Bowen

Je hebt helemaal gelijk, ik had al een reactie klaar toen de response van Alexx tussendoor kwam.
    Punt is dat ik alleen 'bekenden en bekenden van bekenden' meeneem. Sinds een jaar zitten er een hoop nieuwe mensen op WP waar ik nog nooit van heb gehoord (en dat ligt aan mijn gebrek aan tijd die ik op het forum besteed, I'm sure). In het verleden wel eens een keer nare ervaringen gehad met 'zomaar' iemand meenemen. Is iig niets persoonlijks 😃
  • Alexx2
    Beginner
    Alexx2 op 8 March 2012 · 13:41
    mail me dan naar pc_racing at hotmail
  • matthijs09
    Beginner
    matthijs09 op 8 March 2012 · 21:35
    @brt, ik rij morgen naar berner oberland,
    waar dalen jullie af?
    ben hier in inntall een beetje klaar, valt nu wat restanten sneeuw, maar niet noemenswaardig...
    let me know waar je bent,
    0043-68183170977, of een smsje ofso
    groet
    matthijs
    m katsma
  • victorr
    Tourist
    victorr op 8 March 2012 · 22:19
    @ iedereen die nog wil gaan:
    ik heb enorme Loest om de gevallen pow meepakken, evt wat touren en de pow van zo+ma meepikken in Ös.
    Kan vanaf morgenmiddag tot en met dinsdag.
    Heb geen auto maar door overvloedige airmiles wel toegang tot goedkope vluchten en autohuur.
    skiër, 28, 3-eenheid + touring gear, wssv diploma.
    RR
  • Bowen
    Advanced
    Bowen op 9 March 2012 · 01:31
    @ Bart, kan ik begrijpen, alhoewel ik wel wat mensen hier op het forum heb die voor me in kunnen staan. Volgende keer in ieder geval even in je eerste bericht zetten dat je mensen wilt kennen. Nu maak je mensen stoked op een kans om een PA lekker te rijden terwijl jij bij voorbaat al weet dat ze niet mee kunnen. Beetje een bummer voor mij...

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro