2013 Stuff

• crashtestdummy
    Tourist
    crashtestdummy op 15 June 2012 · 12:20
    Zoals de titel al aangeeft: wanneer maken de meeste skimerken hun 2013 gamma bekend? ;D
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 15 June 2012 · 13:00
    ispo januari 2012?
  • semmel
    Expert
    semmel op 16 June 2012 · 03:58
    Voor verkopers en consumenten tijdens de ispo, zoals Emmer al aangaf. Distributeurs krijgen natuutlijk eerder informatie
    Respect the Mountains..!
  • crashtestdummy
    Tourist
    crashtestdummy op 16 June 2012 · 16:01
    Dus dan is dat al bekend? Want heb van nog geen enkele brand de ski's met nieuwe prints enz gezien ???
    Of bedoelde Emmer januari 2013? :-\
  • sanno
    Tourist
    sanno op 16 June 2012 · 16:56
    ooit was het voor modellen jaar X:

november/december X-2 - importeurs / agenten
    rondom ISPO X-1 - retailers
    september/oktober X-1

Veel merken houden zich daar nog steeds redelijk aan (websites worden pas na de zomer aangepast met nieuwe collectie), echter met de komst van internet en de daarmee oprukkende druk voor de nieuws scoops is de ISPO (of liever nog daarvoor) de datum dat de consument de eerste beelden ziet van de nieuwe modellen.
    Uiteindelijk is het nog steeds voor de massa van de consumenten het moment dat de eerste bladen (met testen) van het seizoen in de winkel/deurmat liggen de eerste blik op de nieuwe collectie. De zomer is dan voorbij en wordt het tijd om eens na te denken over een mogelijke wintersport.
    Toerisski
  • besati
    Beginner
    besati op 16 June 2012 · 17:27
    Alle nieuwe printjes en modellen zijn al bekend. Als er geïnteresseerde zijn heb ik wel een paar foto's van Elan en K2. Maar dat zijn meer consumenten modellen dan de echte poederbakken. Ook heb ik nog twee foto's van Giro helmen+goggles.
  • crashtestdummy
    Tourist
    crashtestdummy op 16 June 2012 · 18:34

Alle nieuwe printjes en modellen zijn al bekend. Als er geïnteresseerde zijn heb ik wel een paar foto's van Elan en K2. Maar dat zijn meer consumenten modellen dan de echte poederbakken. Ook heb ik nog twee foto's van Giro helmen+goggles.

Goh je mag die altijd posten eh, dan wordt dit topic mss nog nuttig 😋 :😃
  • semmel
    Expert
    semmel op 17 June 2012 · 08:46

kijk eens http://freeski.downdays.eu/articles/02/02/2012/ispo-2012-skis/...
    Respect the Mountains..!
  • crashtestdummy
    Tourist
    crashtestdummy op 17 June 2012 · 12:23

[quote author=crashtestdummy link=topic=4231.msg56988#msg56988 date=1339864443]

kijk eens http://freeski.downdays.eu/articles/02/02/2012/ispo-2012-skis/...
    [/quote]

Ow, vet 😀 Ik sta duidelijk een beetje achter 😋
    Ik mis Armada wel in dit lijstje 😞 :😃
  • crashtestdummy
    Tourist
    crashtestdummy op 17 June 2012 · 12:27
    Zelf al gevonden: http://culture.evo.com/tag/armada-2013/

En op de NZ site van Armada staan ze ook al http://armadanz.com/store/category/1/all_skis
  • Gerben
    Tourist
    Gerben op 12 July 2012 · 18:46
    Smith I/O 2013: http://siasnowshow.snowsports.org/supplierdashboard/upload/240/PRESS%2...
    Smith Vantage 2013: http://siasnowshow.snowsports.org/supplierdashboard/upload/240/PRESS%2...
    Smith I/Ox (nieuw model:
    #

De Smith I/O blijft de tofste bril, nog steeds. Airbrakes van Oakley en de nieuwe Anon M1 kunnen niet aan de I/O tippen en zijn ook nog eens fors duurder. Ik heb er nog steeds spijt van dat ik de Phenom heb gekocht, in plaats van de I/O. Denk dat ik dit jaar een I/O aan ga schaffen.
  • TeunvanLeijsen
    Advanced
    TeunvanLeijsen op 13 August 2012 · 17:04
    Heb onlangs de nieuwe 2013 stuff live ontmoet in Bilthoven...Nordica, breed breder breedst (o.a. Enforcer, Heldorado, Hell and Back), Volk (o.a. Kuro!), Atomic (Bentchetler 2013!), Salomon (Rocker2, Shogun), Armada. K2,  all there

MK vertelde dat ie gaat verhuizen en ruimte moet maken... 40% korting ook op de 2013 stuff.... Worden die Bentchetlers wel heeeel verleidelijk...
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 13 August 2012 · 22:45
    Hm.... 40% op Dynafit Radical FT 12 ??? Verkocht!
  • coen
    Advanced
    coen op 14 August 2012 · 12:57

Hm.... 40% op Dynafit Radical FT 12 ??? Verkocht!

wie,wat,waar?! DIBS!
    Earn your turns...
  • CuttingStorm
    Beginner
    CuttingStorm op 15 August 2012 · 17:45
    Ik denk ook MK Skiservice (Bilthoven). Gister daar geweest en Atomic Tracker 130 12/13 meegenomen en in twijfel gebracht over de nieuwe Salomon Rocker2 115.. Hele nacht wakker gelegen en vanmorgen om 10 uur gelijk bellen dat ze verkocht zijn! Bizar die korting!

• Haagje
    Beginner
    Haagje op 16 August 2012 · 11:03
    Morgen dagje vrij. Ben zo in Bilthoven 😀
  • coen
    Advanced
    coen op 16 August 2012 · 20:45
    M to the K heeft geen Dynafittie's meer helaas!

Ga alsnog wel even langs voor vellen en ff schoenen kijken denk ik.
    Earn your turns...
  • jriph
    Tourist
    jriph op 26 October 2012 · 19:37
    Whitedot heeft de nieuwe (tjah.. de print is ietsje anders, beter nu)  lineup online staan

wel er aan gedacht maar toch een beetje onzinnig..

WD Carbonlite Redeemers.. de ski die ik al heb, maar dan een kilo lichter .. de portomonaiie werd dan ook een heel stuk lite'er dus pass ( zelfs met de korting die ik krijg was het nog stevig veel geld).

maar wel veel vette dingen.

zeer wellicht dit keer een paar proto's, maar die zijn mij al eens eerder toegezegd .. maar eens kijken.

ik  hoop een te heet gewassen ragnarok carbonlite

we demand rigidly defined areas of doubt and uncertainty !

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro