Volg winter 12-13

• Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 31 August 2012 路 13:30
    Ik mis Steven en Roel in deze conversatie. Zal mij niets verbazen als zij hun "1e-faceshot-van-het-seizoen-datum-PR" scherper aan het zetten zijn  8)

edit: blijkbaar toch niet. zie nu net pas Roel's post op http://www.wepowder.nl/blogs/roelaano/omdat-de-eerste-sneeuw-gaat-vall...
    http://verticaldissidents.net
  • Steven
    Tourist
    Steven op 31 August 2012 路 18:14
    8) Ik vind het echt niet erg om zo nu en dan een shark tegen te komen, maar bovenstaande foto toont toch wel dat het nog nets iets te dun is.  :馃槂 Maar ik Roel en ik staan uiteraard wel degelijk op scherp.
    Powdered by BMB-skis             http://www.bmb-ski.nl
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 1 September 2012 路 07:02
    Nou Steven, maak je borst maar nat. De sharks zijn al lekker ingestopt in Engelberg. Zie de verschillen:

De automatische meetstationnetjes geven +46 cm aan op 2140 meter hoogte..
    May the powder be with you.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 17 September 2012 路 09:41
    Na dump nummer 2 afgelopen week zien we deze week nummer 3 alweer in de Oostenrijkse Alpenhoofdkam.

• Aryen
    Advanced
    Aryen op 17 September 2012 路 12:12
    Volgens mij wordt het een mooie winter. Ik voel het aan mijn water. 馃槂
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 17 September 2012 路 15:32
    Waar wachten jullie nog op met al die buserbouwingen, nieuwe gear en schoenverwarmers?! Gas geven! Jaloers op iedereen die de alpen binnen handbereik heeft!
  • Jesper
    Advanced
    Jesper op 17 September 2012 路 16:13
    Tijd om de auto winterklaar te maken. Prestoke ;D.
  • Steven
    Tourist
    Steven op 18 September 2012 路 10:34
    @Jaap: naast busverbouwen en schoenendrogers is het ook zaak om tijd te besteden aan winterfit worden: ik zit nu net westelijk van de Alpen in een 24 graden zonnetje voor een fietsweekje rond de Ventoux. Hierna ben ik echt helemaal klaar voor de winter!

Mooi om te lezen dat 700 km oostelijker de winter reeds zijn voorbereidingen treft voor mijn eerste poedertripje!

Powdered by BMB-skis             http://www.bmb-ski.nl
  • lennart75
    Expert
    lennart75 op 18 September 2012 路 19:37
    Vandaag hier in Obertauern nog prachtig weer! Blauwe lucht, volop zon en lekker warm. Maar de verwachting is idd hier ook dat woensdagnacht het gaat sneeuwen...
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 18 September 2012 路 21:08
    @Lennart, wat doe jij eigenlijk in Obertauern?
  • lennart75
    Expert
    lennart75 op 20 September 2012 路 09:54

Eigenlijk woon ik 10km van Obertauern maar dat kent toch niemand  馃槈
    Ik werk voor een offshore survey bedrijf en werk dus overal ter wereld een paar weken en daarna ben ik weer een paar weken vrij. Voor mijn werkgever maakt het niet uit waar ik woon en ik verkies Oostenrijk boven Nederland. Daarnaast heb ik de afspraak gemaakt dat ik de wintermaanden niet werk voor dit bedrijf.
    In de winter werk ik hier een beetje bij als skileraar en voor de rest probeer ik zelf zo veel mogelijk te ski脙芦n met vrienden. En ja, dat zo veel mogelijk offpiste natuurlijk  馃榾
    Wanneer ik in de niet-winter maanden thuis ben, dan ben ik aan het mountainbiken, wandelen in de bergen, golfen of wat dan ook. Deze combinatie bevalt me eigenlijk erg goed.
  • RJdeHeer
    Tourist
    RJdeHeer op 20 September 2012 路 10:14

[quote author=meteo morris link=topic=4289.msg58245#msg58245 date=1347995302]

Ik werk voor een offshore survey bedrijf en werk dus overal ter wereld een paar weken en daarna ben ik weer een paar weken vrij. Voor mijn werkgever maakt het niet uit waar ik woon en ik verkies Oostenrijk boven Nederland. Daarnaast heb ik de afspraak gemaakt dat ik de wintermaanden niet werk voor dit bedrijf.
    In de winter werk ik hier een beetje bij als skileraar en voor de rest probeer ik zelf zo veel mogelijk te ski脙芦n met vrienden. En ja, dat zo veel mogelijk offpiste natuurlijk  馃榾
    Wanneer ik in de niet-winter maanden thuis ben, dan ben ik aan het mountainbiken, wandelen in de bergen, golfen of wat dan ook. Deze combinatie bevalt me eigenlijk erg goed.
    [/quote]

Goed geregeld!
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 20 September 2012 路 10:37
    nice!
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 20 September 2012 路 10:52

[quote author=meteo morris link=topic=4289.msg58245#msg58245 date=1347995302]

[/quote]

Nice, ben net aan een Master Offshore begonnen dus dit klinkt me als muziek in de oren 馃槈
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 20 September 2012 路 11:33
    @Lennart.. doe je goed!
  • bertjebertje
    Advanced
    bertjebertje op 20 September 2012 路 13:44
    Nog vacatures daar?
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 24 September 2012 路 14:13
    De winteroutlookreeks is van start gegaan. Vandaag http://www.wepowder.nl/blogs/morris/winteroutlook-i-zonnevlekken...
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 27 September 2012 路 09:27
    De 4e periode met sneeuw heeft voor wit gezorgd in de hoog alpine delen van Frankrijk, Switzerland en de Aosta. Het gehele fotoalbum zie je https://www.facebook.com/media/set/?set=a.505760879452077.134793.11701....

En om je lekker te maken een shot van La Grave...
  • Ogre/Robbert
    Beginner
    Ogre/Robbert op 27 September 2012 路 10:10
    GRRR so stoke....

en dan te bedenken dat m'n vriendin begin November is uitgerekend....  馃榾
    ik ga het eerste deel van de winter missen  馃槥
    may the pow be with you
  • coen
    Advanced
    coen op 27 September 2012 路 16:00
    Als je wilt ski脙芦n nu kan je al in Noorwegen terecht!

Verse poeder!
    Earn your turns...
  • gideonp
    Beginner
    gideonp op 27 September 2012 路 16:24
    Hoe ging het vorig jaar? Begon het toen ook al zo vroeg/laat met sneeuwen? 馃槷

iig hoe meer beeld, hoe beter ik mij ga voelen achter het bureau!  ;D
    Live to the extreme
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 27 September 2012 路 16:26

Vorig jaar begon heel vroeg. Maar oktober en november waren te warm en akelig droog..

Als je wilt ski脙芦n nu kan je al in Noorwegen terecht!

Verse poeder!

Lekker
  • luuk999
    Advanced
    luuk999 op 27 September 2012 路 16:28
    Hier gwn nog een filmpje waar die Torkel in zit voor de stoke 馃榾
  • coen
    Advanced
    coen op 28 September 2012 路 00:30
    Hou op!!!11 Te lekker filmpje is dat...
    Earn your turns...
  • Geert-Jan
    Beginner
    Geert-Jan op 28 September 2012 路 06:07

[quote author=gideonp link=topic=4289.msg58664#msg58664 date=1348755864]

Vorig jaar begon heel vroeg. Maar oktober en november waren te warm en akelig droog..

[/quote]

ja ik werd echt gek eind november toen er nog nergens iets lag, een paar gletschers daargelaten..
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 28 September 2012 路 07:22

Hier gwn nog een filmpje waar die Torkel in zit voor de stoke 馃榾

fuuuuuuck.

Wat is dat een uiterste relaxt vet filmpje.
    White room,Pillow lines,I rule
  • RobinN
    Advanced
    RobinN op 28 September 2012 路 09:54
    Heel vet terrein ook, niet steil maar wel een enorme speeltuin.

Integraalhelmpje op voor alle takken  馃槈
    Waar het wit is, is een weg.
  • JosHendriks
    Advanced
    JosHendriks op 28 September 2012 路 10:42
    wow 馃槂 word je na vijf minuten Pow weer wakker achter je bureau!!!!! Heel mooi filmpje, genieten.
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 28 September 2012 路 12:52
    mjammie!!!!  馃槂 馃槂
    http://verticaldissidents.net
  • RJdeHeer
    Tourist
    RJdeHeer op 30 September 2012 路 12:33
    Shiiiitt... lekker zeg. Zit je dan, achter je bureautje met een stapel studieboeken voor de neus.

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro